zo vreemd is dat toch niet dat je er tijd in moet steken. Platform is complex en enorm nuttig (mits je weet wat je doet). Dit is hetzelfde zeggen dat Photoshop een gebruikersonvriendelijk programma is omdat je het niet in een uurtje onder de knie hebtquote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Lente_ninja het volgende:
Wat zijn ze trouwens bij Lynx een stelletje falers ook zeg.Het handelsplatform is het toppunt van gebruikersonvriendelijkheid, en als ik daarover mijn beklag doe, dan is het opeens mijn schuld omdat ik niet naar een seminar geweest ben. Euh, als je handelsplatform (nou ja, dat van IB) zo bagger is dat er een SEMINAR VAN EEN DAG voor nodig is voordat je klanten ermee overweg kunnen, aan wie ligt het dan?
. Ik heb mijn geld teruggeboekt en ga vanaf maandag weer lekker bij Binck verder. Dan betaal ik maar iets meer, maar hun platform is tenminste bruikbaar en je wordt niet te woord gestaan alsof je een complete debiel bent. Bah!
Tsja, als je dit:quote:
hebt voorspeld, laat je je natuurlijk niet zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Vandergeld het volgende:
Ik verwacht dat binnen enkele dagen en mogelijk morgen we een top gaan zetten op de AEX, daarna verwacht ik een forse neerwaartse draai richting 260-270 te bereiken binnen enkele weken.
Op WS voelen ze 'm ook al volgens mijquote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef Soldier2000 het volgende:
Vandergeld heeft het altijd over neerwaartse dalingen, hij is niet voor niets grotendeels gestopt met beleggen, ik weet zeker dat dat hem uiteindelijk flink wat geld heeft gekost.
Die beurs is op dit moment met geen enkele methode ook maar een klein beetje te voorspellen, hij gaat omhoog wanneer hij eigenlijk niet omhoog zou moeten gaan, en hij zakt als een baksteen als er een druppeltje uit de lucht valt.
Denk dat dit niet positief op de AEX gaat uitwerken:
MADRID - Een groep Spaanse banken, waaronder Caja Madrid, gaan om een kapitaalinjectie van 4,5 miljard euro vragen aan de overheid.
Het zal weer eens nietquote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Antonov plc geeft 401.059 nieuwe gewone aandelen uit tegen 10 pence per stuk, maakte de producent van automatische versnellingsbakken maandag nabeurs bekend.
Het uitstaande aandelenkapitaal van Antonov bedraagt nu 25.527.935 stukken.
De uitgifte valt onder de voorwaarden van een aandelenfaciliteit van 18 februari 2009.
Hoezo? Alles mooi groen daar.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:21 schreef TeringHenkie het volgende:
Op WS voelen ze 'm ook al volgens mij
Goede kans op een ommekeer morgen. Het goede nieuws is weer even ingeprijsd in de sterke opleving van de laatste dagen. Nu kan weer gekeken worden naar de schulden van bepaalde landenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef RobertKunath het volgende:
[..]
Kan makkelijk verder opleven naar de 330-335 denk ik. Het is gewoonweg goed nieuws, vooral in betrekking tot China wat toch een wel zeer belangrijke factor is om het westen deels uit het slop te trekken.
Maar goed, zelf ben ik 4 weken weg vanaf komende maandag =p Je kan me vinden op de eilanden van Thailand onder het genot van een kokosnoot en nog wat andere dingen. Daarna Laos, daarna terug. Ik kijk ernaar uit![]()
Hier hebben we het al eens over gehad. Die emissie behoort tot een periodieke kredietfaciliteit met quivest, iets dat iedere belegger moet of kan weten. Is toch wel wat anders dan het pharming verhaal. Dat antonov gestaagd daalt is omdat quivest die aandelen verkoopt en zo antonov ´gratis en veilig´ financierd, waarbij het wel de voordelen van bepaalde ontwikkilingen kan opstrijken. Gigantische verwatering en iedere belegger word enorm moedwillig genaaid. Ik snap dan ook niet dat mensen deze aandelen kopen, zelfs voor de gok niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef LXIV het volgende:
Dat verhaal van Antonov is exact hetzelfde als wat een paar weken terug met Pharming gebeurde! En er was voorkennis, want Antonov was al weer een tijdje tegen de markt in aan het dalen!
Het gaat wel om een kleine emissie, maar omgerekend weer het magische bedrag van 12 cent per stuk.
Photoshopquote:Op zondag 13 juni 2010 19:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
zo vreemd is dat toch niet dat je er tijd in moet steken. Platform is complex en enorm nuttig (mits je weet wat je doet). Dit is hetzelfde zeggen dat Photoshop een gebruikersonvriendelijk programma is omdat je het niet in een uurtje onder de knie hebt
Oog van de storm?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef SeLang het volgende:
Bizar dat de beurzen zo stijgen. 10-yr yield op Spaanse (4,7%) , Portugese (5,4%) en Griekse (8,9%) staatsobligaties blijft maar stijgen. Problemen in de maak als je het mij vraagt. Ter vergelijking: de Nederlandse 10yr staat op 2,9% en de Duitse op 2,6%.
Geen stroopwafels?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef SeLang het volgende:
Ik ben trouwens weer thuis. Voor ¤40 drop en hagelslag meegenomen
Dus jullie economie is weer gerednu de mijne nog
quote:Vertrouwen in Duitse economie fors afgenomen
15 jun 2010, 11:17 uur
MANNHEIM (AFN) - Duitse institutionele beleggers en analisten waren in juni aanzienlijk minder optimistisch over de ontwikkelingen van de Duitse economie in de komende zes maanden. De index waarmee het economische onderzoeksinstituut ZEW het vertrouwen meet, daalde van 45,8 punten in mei tot 28,7 punten in juni. Dat maakte het instituut dinsdag bekend.
Het indexcijfer is fors lager dan verwacht. Door persbureau Reuters geraadpleegde analisten rekenden in doorsnee op een daling tot 42 punten. Volgens het ZEW is de daling te wijten aan de onzekerheid over de ontwikkeling van de schuldencrisis.
De deelindex die het oordeel van de beleggers en analisten over de huidige situatie weergeeft, verbeterde wel. Die zogeheten current conditions index kwam in juni op -7,9 punten van -21,6 in mei. Analisten rekenden hier op -15 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |