Nee, maar wel een feit.quote:
So? Moet ik dan maar iets doen dat me moreel en fysiek tegenstaat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:08 schreef internal het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zijn er veel minder mensen die vegetarier zijn, en niet 10%. Het komt er gewoon op neer dat er te weinig zijn om een verschil te maken.
Een aanname over een tijd die je zelf niet hebt meegemaakt, noem jij een feit?quote:
Dat gaat ook wel wat ver.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef Arolsen het volgende:
Zou voor mij een reden zijn om het uit te maken
Iedereen moet doen waar je zelf in gelooft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
So? Moet ik dan maar iets doen dat me moreel en fysiek tegenstaat?
Er zijn bijvoorbeeld ook te weinig atheļsten op de wereld om enig verschil te maken maar dat is nog geen reden om dan maar gelovig te worden.
In vegetarische kaas zit nog steeds melk, veganistische kaas is van soja, en of je met soja nou blij moet zijn...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef internal het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik zat te denken aan vegetarische kaas.
Sommige dingen zijn erg makkelijk te vinden in boeken, op het internet enz.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een aanname over een tijd die je zelf niet hebt meegemaakt, noem jij een feit?
Veganistisch danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:22 schreef Ra-z het volgende:
[..]
In vegetarische kaas zit nog steeds melk, veganistische kaas is van soja, en of je met soja nou blij moet zijn...
Laat maar zien dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn erg makkelijk te vinden in boeken, op het internet enz.
ik denk dat er bij die partij ook wel mensen zijn die af en toe of misschien wel dagelijks een heerlijk hapje vleesch naar binnen werkenquote:
Ik heb wel wat beters te doen.quote:
Thanks, tof van je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef internal het volgende:
[..]
Iedereen moet doen waar je zelf in gelooft.
Zo, jij dacht even lekker ongefundeerd dingen te kunnen spuien, en nu dit niet blijkt te kunnen ga je er met de staart tussen de benen vandoorquote:
Nee, ik noem een andere tijd op waaraan je kunt merken dat men nu toch wel makkelijker over vegetariėrs denkt en dat er langzaam maar zeker meer mensen zijn die, principieel, geen vlees eten of een vleesloze dag instellen. Dat jij dat niet gelooft, het zij zo, maar ik ga niet het internet afstruinen omdat jij zo graag cijfertjes wilt zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zo, jij dacht even lekker ongefundeerd dingen te kunnen spuien, en nu dit niet blijkt te kunnen ga je er met de staart tussen de benen vandoor
Dat lijkt me sterk. Ik heb al jaren geen varken meer buiten gezien bv.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:26 schreef Verreke het volgende:
In Nederland is de wetgeving voor het houden van varkens of wat dan ook zo ontzettend streng, die beestjes hebben het prima.
Heb je ook van die dikke uiers ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je de natuur haar gang laat gaan regelt zich dat vanzelf.
Hoe denk je dat dat bij mensen gaat?
Mijn zoon is inmiddels bijna 4, mijn melkproduktie is al wel een poosje gestopt.
dat is geen aanname. ja inderdaad veel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is een aanname. En 'veel'.... hoeveel? Allemaal?
En wat is er hypcriet aan het wel eten van kaas of het drinken van melk? En dat is dan toch een persoonlijke keuze?
Waarom gaan mensen gelijk in de aanval als het over vegetariėrs gaat? Is dat omdat ze misschien ergens beseffen dat hoe het nu gaat in de vleesindustrie gewoon niet kan? En dan zichzelf maar gaan overschreeuwen?
V.
Minder vlees eten zou ontzettend goed voor het welzijn van dieren en het milieu zijn in elk geval. Een beetje bewustwording zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:33 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ik snap sowieso vegetariers niet, wat willen ze bereiken? dat mensen geen vlees meer gaan eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |