SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:27 schreef huskey het volgende:
waarom is de binnekant van de handen en voeten van een neger blankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:23 schreef GekkePoes het volgende:
Een sexverslaafde, een Alcoholist en een Wiet verslaafde die staan na een plotselinge dood bij de hellepooort. en moeten ook kiezen uit 4 deuren.
kamer 1 Daar zitten 200 naakte, geile nymfomane vrouwen die al een maand lang geen sex hebben gehad.
kamer 2 Daar staat een grote kast met 16 soorten wijn, 30 soorten whiskey , vaten met sherry, vaten met rum, genoeg voor 1000 jaar aan drank
kamer 3 Daar ligt een enorme berg wiet, die net zo hoog rijkt als de Dom misschien wel hoger. in elk geval duizenden kilos van de beste en sterkste wiet die je maar kan verzinnen.
kamer 4 Een doosje met een knop, als je op die knop drukt dan keert iedereen terug en helemaal vrij, maar je zal zelf nooit meer mogen genieten van je verslaving.
De duivel is aan het woord. en zegt. "je zal 5 jaar lang in een kamer vast zitten."
De sexverslaafde zegt. "jullie kunnen me wat ik ga kamer 1 in".
"Ja dat is me ook wat"zegt de alcoholist , "dan ga ik kamer 2 in".
De wietverslaafde ziet er niet veel in om die twee vrij te krijgen, en kiest voor kamer 3. de duivel doet de deuren dicht.
5 jaar later doet de duivel deur 1 open. Wat hij daar aantreft. allemaal schreeuwende babies boze zeurende vrouwen, overal stinkende poepluiers. De man zegt "Help me haal me hier uit ik doe er alles voor" "Ok! " zegt de duivel "Je hebt er dus wat van geleerd. Je bent vrij"
De duivel opent nu deur nummer 2. De hele kamer ligt bezaaid met braaksel kapot glas en stinkt als de ergste hel die je maar kan voorstellen "Haal me hier weg, ik zal nooit meer wat drinken" roept de man. "Ok , je bent ook weer vrij" zegt de duivel, "je hebt er zeker wat van geleerd."
Nu loopt de duivel bij deur nummer 3 langs en hoort iemand kloppen. De duivel doet de deur open en ziet daar de derde man staan, deze vraagt "heb je een vuurtje voor me?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nonnen en monniken
Hoe planten nonnen en monniken zich voort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee!
'Mama, ik ben nu al veertien. Mag ik nu eindelijk een beha dragen?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef Topicat het volgende:
Aanslag op de president
'Heb je al gehoord van die aanslag op de president?'
'Nee, wat dan?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nonnen en monniken
Hoe planten nonnen en monniken zich voort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee!
'Mama, ik ben nu al veertien. Mag ik nu eindelijk een beha dragen?'sjezus wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aanslag op de president
'Nee, wat dan?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nonnen en monniken
'Mama, ik ben nu al veertien. Mag ik nu eindelijk een beha dragen?'Echt dramatisch slecht ja, zelden zulke slechte verhaaltjes gelezen, want het zijn niet eens moppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
In Amerika was laatst een honkballer opgepakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Zegt een banaan: niks*vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Een man en vrouw zijn al 50 jaar gelukkig getrouwd.
Alleen de vrouw heeft in al die tijd dat ze bij elkaar zijn nog nooit in zijn nachtkastje mogen kijken en dus vraagt ze hem: "Gerard, we zijn nu al zo lang gelukkig samen, maar ik ben nu toch wel een keer benieuwd wat er in jouw nachtkastje ligt."
Gerard: "Goed, er ligt wel een sleutel op zolder. Haal hem maar op, dan kun je even kijken."
Dus Truus holt naar boven om de sleutel te pakken.
Als ze dan in de slaapkamer is en het nachtkastje open doet ziet ze 3 eieren liggen.
Gerard zegt:"Ik zal het maar gelijk opbiechten: Voor elke keer dat ik vreemd ben gegaan, heb ik een ei in mijn nachtkastje gelegd."
"Ooh", denkt Truus "dat valt nog best mee voor 50 jaar."
Maar als ze het laatje verder open doet ziet ze ook ¤20.000,- liggen.
"Wat is dit dan?" vraagt ze.
"Ja", zegt Gerard "Telkens als de la weer vol was heb ik de eieren verkocht."
[ Bericht 3% gewijzigd door haakon op 05-02-2013 13:51:24 ]The Outside Agency![]()
Waarom zijn Arabische sexpoppen zo duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱![]()
Aanslag op de president
'Mama, ik ben nu al veertien. Mag ik nu eindelijk een beha dragen?'Die titelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe krijg je 20 marokkanen in een bestelbusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een Marokkaanse vrouw in een abortuskliniek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen de SS en de NS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe krijg je een loodgieter aan het huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de overeenkomst tussen een baby en een f1 auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
''Schat ik heb goed nieuws.... ik ben zwanger!'' zei mijn vrouw.
''Ik heb ook goed nieuws!'' zei ik, '' Ik heb een huis in spanje gekocht.''
''Dat is verbazingwekkend!'' zei ze.
''Weet ik'' antwoordde ik, ''Veel plezier met de baby...''The Outside Agency![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef Mubassie het volgende:
Hoe krijg je een loodgieter aan het huilen?Goeie bassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef Mubassie het volgende:
Hoe krijg je een loodgieter aan het huilen?ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."![]()
Een man zit in een restaurant, besteld een biertje en de dagschotel met extra jus over de aarappeltjes. De ober brengt het langs. De man ziet dat de ober een lepel in zijn borstzakje heeft. netjes in een servetje gerold, en ziet dat ook bij alle andere obers. Hij vraagt aan de ober waarom hij een lepel heeft.
"Nou" zegt de ober, "daar verdienen wij geld mee" De man heel verbaasd nu. en vraagt hoe dat nu mogelijk is. . De ober legt het uit.
"Kijk. we hebben hier 250 tafels. we zijn 24 uur per dag open.en elke 10 minuten is er iemand die een lepel laat vallen. er zijn op een dag 10 obers in dienst. Als een ober een nieuwe lepel haalt dan moet deze helemaal naar de afwas lopen, om daar de gevallen lepel heen te brengen, een schone lepel terug brengen, daarna weer naar de keuken om het eten op te halen, en weer terug naar de tafel. En is daar een minuut extra tijd kwijt. en dan vallen er dus op een dag 144 lepels op de grond. Een ober verdient 10 euro per uur. 24 uur in een dg. en dan 144 minuten verloren door die lepels. En in totaal zijn we daar soms wel 1400 euro per dag extra aan kwijt . Dus elke ober heeft een lepel bij zich. Om zo een minuut uit te sparen, en met dt geld kunnen we het restaurant verbeteren voor de gasten."
"Zo dat is geweldig" zegt de man "Echt een geweldig idee"
En dan ziet de man een touwtje uit zijn broek hangen. en vraagt waar dat voor is. En de ober legt weer uit.
"Dit touwtje is ook om tijd te besparen, en is ook bedoeld voor de hygiëne. Als wij normaal gebruik maken van het toilet, dan moeten we daarna 6 minuten onze handen wassen, en elke ober gaat 1 keer per uur naar de wc. en omdat er 10 obers tegelijk in dienst zijn, dan kost ons dat per bij elkaar opgeteld een uur aan arbeidsloon per uur dat we open zijn en dat loopt soms wel op tot 500 euro per dag . Dus heeft iedereen een hygienisch draadje eraan vast gemaakt. zodat we naar de wc kunnen , en het geval naar buiten hangen zonder dat we iets aanraken. en kunnen meteen weer aan het werk
Vraagt de man: "Maar hoe krijgt u uw geval weer achter de rits zonder deze aan te raken? "
Tja, ik heb geen idee hoe mijn collega's dat doen. maar ik gebruik de lepel er voor.🐱![]()
Die is echt goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef GekkePoes het volgende:
Een man zit in een restaurant, besteld een biertje en de dagschotel met extra jus over de aarappeltjes. De ober brengt het langs. De man ziet dat de ober een lepel in zijn borstzakje heeft. netjes in een servetje gerold, en ziet dat ook bij alle andere obers. Hij vraagt aan de ober waarom hij een lepel heeft.
"Nou" zegt de ober, "daar verdienen wij geld mee" De man heel verbaasd nu. en vraagt hoe dat nu mogelijk is. . De ober legt het uit.
"Kijk. we hebben hier 250 tafels. we zijn 24 uur per dag open.en elke 10 minuten is er iemand die een lepel laat vallen. er zijn op een dag 10 obers in dienst. Als een ober een nieuwe lepel haalt dan moet deze helemaal naar de afwas lopen, om daar de gevallen lepel heen te brengen, een schone lepel terug brengen, daarna weer naar de keuken om het eten op te halen, en weer terug naar de tafel. En is daar een minuut extra tijd kwijt. en dan vallen er dus op een dag 144 lepels op de grond. Een ober verdient 10 euro per uur. 24 uur in een dg. en dan 144 minuten verloren door die lepels. En in totaal zijn we daar soms wel 1400 euro per dag extra aan kwijt . Dus elke ober heeft een lepel bij zich. Om zo een minuut uit te sparen, en met dt geld kunnen we het restaurant verbeteren voor de gasten."
"Zo dat is geweldig" zegt de man "Echt een geweldig idee"
En dan ziet de man een touwtje uit zijn broek hangen. en vraagt waar dat voor is. En de ober legt weer uit.
"Dit touwtje is ook om tijd te besparen, en is ook bedoeld voor de hygiëne. Als wij normaal gebruik maken van het toilet, dan moeten we daarna 6 minuten onze handen wassen, en elke ober gaat 1 keer per uur naar de wc. en omdat er 10 obers tegelijk in dienst zijn, dan kost ons dat per bij elkaar opgeteld een uur aan arbeidsloon per uur dat we open zijn en dat loopt soms wel op tot 500 euro per dag . Dus heeft iedereen een hygienisch draadje eraan vast gemaakt. zodat we naar de wc kunnen , en het geval naar buiten hangen zonder dat we iets aanraken. en kunnen meteen weer aan het werk
Vraagt de man: "Maar hoe krijgt u uw geval weer achter de rits zonder deze aan te raken? "
Tja, ik heb geen idee hoe mijn collega's dat doen. maar ik gebruik de lepel er voor.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: