Tuurlijk joh, dan laat je onschuldige mensen en kinderen boeten om jouw wraakgevoelens te bevredigen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Xan21 het volgende:
Naja het is wel haar dochter die al 5 jaar vermist is, dan trek je alles uit de kast lijkt me.

Amerikaanse fora. Misschien kent ze Engels.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:51 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
wat heeft ze dan gelezen? ik neem aan dat joran dit in het nederlands heeft geschreven? of zijn het plaatjes geweest?

dus op Amerikaanse fora heeft hij dingen toegegeven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef dylany het volgende:
[..]
Amerikaanse fora. Misschien kent ze Engels.

Wie zegt dat Joran dingen mbt tot Nathalee heeft toegegeven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dus op Amerikaanse fora heeft hij dingen toegegeven?

waarom zou hij anders zo reageren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef dylany het volgende:
[..]
Wie zegt dat Joran dingen mbt tot Nathalee heeft toegegeven?

Dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
waarom zou hij anders zo reageren?

Ben jij ooit eens blijven hangen in een paddotrip of zo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Je moet je toch doodschamen dat je in dit land woont. Mensen die altijd lopen te janken dat we niemand mogen veroordelen, en dan toch een eigen landgenoot al veroordelen.
Die bekentenis zegt helemaal niks. Er zijn tal van zaken geweest waarbij mensen een bekentenis hebben afgelegd onder zware druk van justitie. Bijvoorbeeld de Puttense moordzaak is een klassiek bewijs.
Joran is gewoon keihard gepakt door een Amerikaanse inlichtingendienst. Die hebben toen hij koffie ging halen dat meisje om zeep geholpen en bloed op zijn shirt gesmeerd. Joran komt terug , ziet de ravage. Logisch dat hij probeert te vluchten en nu aan damage control wil doen.
Het is sowieso de omgekeerde wereld. Een keiharde moordenaar zoals Nelson Mandela wordt president gemaakt nadat hij vervroegd wordt vrijgelaten, en een onschuldig mens als van der Sloot krijgt geen enkele mededoging. Ik moet er spontaan van kotsen.

Och zieltje, ik speel wel een zielig liedje voor jou en Joran op mijn gitaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Je moet je toch doodschamen dat je in dit land woont. Mensen die altijd lopen te janken dat we niemand mogen veroordelen, en dan toch een eigen landgenoot al veroordelen.
Die bekentenis zegt helemaal niks. Er zijn tal van zaken geweest waarbij mensen een bekentenis hebben afgelegd onder zware druk van justitie. Bijvoorbeeld de Puttense moordzaak is een klassiek bewijs.
Joran is gewoon keihard gepakt door een Amerikaanse inlichtingendienst. Die hebben toen hij koffie ging halen dat meisje om zeep geholpen en bloed op zijn shirt gesmeerd. Joran komt terug , ziet de ravage. Logisch dat hij probeert te vluchten en nu aan damage control wil doen.
Het is sowieso de omgekeerde wereld. Een keiharde moordenaar zoals Nelson Mandela wordt president gemaakt nadat hij vervroegd wordt vrijgelaten, en een onschuldig mens als van der Sloot krijgt geen enkele mededoging. Ik moet er spontaan van kotsen.

quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:10 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Het verhaal rammelt alleen maar van alle kanten omdat iedereen via Twitter probeert te communiceren en Spaanstalige artikels uit de krant probeert te vertalen met Google Translate.
Laat de politie en het gerecht daar gewoon zijn werk doen, het is niet alsof ze in Peru geen ervaring hebben met criminelen of zo.

wat nou 'onschuldig', wie bedoel je hiermee dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef dylany het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dan laat je onschuldige mensen en kinderen boeten om jouw wraakgevoelens te bevredigen.

Joran heb je internet in je cel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef S1nn3rz het volgende:

Jij wilt beweren dat Mandela geen moorden heeft gepleegd en geen president is geweest?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben jij ooit eens blijven hangen in een paddotrip of zo?

Omdat zijn vader hem nu niet meer kan helpen? Misschien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef leeroy het volgende:
Hij is veel te slim om zich zo te laten pakken. Stel hij heeft holloway vermoord, dat lichaam is nooit gevonden. Waarom laat hij nu het lichaam dan rondslingeren?
Ik denk een complot van de F.B.I/C.I.A !

Jij denkt dat dat het enige twijfelachtige is aan jouw post?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat Mandela geen moorden heeft gepleegd en geen president is geweest?

Doe maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen, ik stel voor om verder te gaan in Joran van der Sloot is het haasje, #22

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |