abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82479552
Eigenlijk meer een klacht over mezelf dan over de mensen uit de TT

Ik vraag me altijd af, waarom kan ik niet gewoon zo naïef en onbezonnen zijn?

Heerlijk toch? Je geen zorgen maken over het olielek, het gedonder rond Israël, de kredietcrisis, de verschrikkelijke voorutizichten van een paars kabinet, belachelijke ACTA wetgeving die eraan komt, pedobear, etc. Dan kun je gewoon lekker links stemmen, elke dag uitslapen, heel de dag bij iedereen in de sociale werkplaats rondhangen etc. Je niks aantrekken van allerhande problemen.. Heerlijk toch..

Klacht: wil ook naïef zijn
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82479576
Win de staatsloterij
pi_82479592
quote:
Je geen zorgen maken over het olielek, het gedonder rond Israël, de kredietcrisis, de verschrikkelijke voorutizichten van een paars kabinet, belachelijke ACTA wetgeving die eraan komt, pedobear, etc. Dan kun je gewoon lekker links stemmen, elke dag uitslapen, heel de dag bij iedereen in de sociale werkplaats rondhangen etc. Je niks aantrekken van allerhande problemen.. Heerlijk toch..
Wat heeft dit allemaal met naïviteit te maken?
pi_82479613
Derde definitie van Van Dalen

naïef
[bijvoeglijk naamwoord]• wie te goed van vertrouwen is
vb:zij is erg naïef, ze ziet nooit ergens kwaad in

Nooit ergens kwaad in zien, goed van vertrouwen zijn. Ofterwijl, alles vertrouwen en verwachten dat alles zichzelf wel gaat oplossen en alles goed komt. Niet dat ik nou zo'n doemdenker ben, maar wat zou het toch heerlijk zijn als ik gewoon te dom was om er uberhaupt over na te denken
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82479621
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:08 schreef BlackLining het volgende:
Eigenlijk meer een klacht over mezelf dan over de mensen uit de TT

Ik vraag me altijd af, waarom kan ik niet gewoon zo naïef en onbezonnen zijn?

Heerlijk toch? Je geen zorgen maken over het olielek, het gedonder rond Israël, de kredietcrisis, de verschrikkelijke voorutizichten van een paars kabinet, belachelijke ACTA wetgeving die eraan komt, pedobear, etc. Dan kun je gewoon lekker links stemmen, elke dag uitslapen, heel de dag bij iedereen in de sociale werkplaats rondhangen etc. Je niks aantrekken van allerhande problemen.. Heerlijk toch..

Klacht: wil ook naïef zijn
Je bedoelt "zorgenloos".
pi_82479623
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:14 schreef BlackLining het volgende:
Ofterwijl, alles vertrouwen en verwachten dat alles zichzelf wel gaat oplossen en alles goed komt. Niet dat ik nou zo'n doemdenker ben, maar wat zou het toch heerlijk zijn als ik gewoon te dom was om er uberhaupt over na te denken
Klinkt meer als laksheid. Maar goed...

Nadenken kan nooit kwaad. Doemdenken of niet. De weide bevat al genoeg schapen.
pi_82479636
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:14 schreef BlackLining het volgende:
Derde definitie van Van Dalen

naïef
[bijvoeglijk naamwoord]• wie te goed van vertrouwen is
vb:zij is erg naïef, ze ziet nooit ergens kwaad in

Nooit ergens kwaad in zien, goed van vertrouwen zijn. Ofterwijl, alles vertrouwen en verwachten dat alles zichzelf wel gaat oplossen en alles goed komt. Niet dat ik nou zo'n doemdenker ben, maar wat zou het toch heerlijk zijn als ik gewoon te dom was om er uberhaupt over na te denken
Maar door er over na te denken los je die dingen in de OP toch niet op.
pi_82479638
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:16 schreef Ben_Weekdier het volgende:

[..]

Klinkt meer als laksheid. Maar goed...

Nadenken kan nooit kwaad. Doemdenken of niet. De weide bevat al genoeg schapen.
Schapen en weekdieren.

Alleen hoeven die schapen er niet over na te denken. Doen anderen wel voor je. Alles komt goed. En wat is er mis met laks zijn dan? Lekker rustig
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:17 schreef Sportex het volgende:

[..]

Maar door er over na te denken los je die dingen in de OP toch niet op.
Stimmt. Daarom zou het ook zo fijn zijn er uberhaupt niet over na te denken. Lost toch niks op. Dan maar onbezorgd doorleven en je niks aantrekken van de haatbaardjes, cohen, of ander tuig.
pi_82479644
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Schapen en weekdieren.

Alleen hoeven die schapen er niet over na te denken. Doen anderen wel voor je. Alles komt goed. En wat is er mis met laks zijn dan? Lekker rustig
Ik zei ook niet dat er iets mis mee was. Ik ben erg graag laks, mag ik je wel zeggen.
pi_82479715
Blaas eerst 3 ballonnen op. Pak effe zo'n busje aanstekergas, en dan inhaleren. Doorgaan tot je zoveel hersencellen gesloopt hebt dat je geen reet meer van de wereld begrijpt, en dan nog drie keer.

Daarna veel plezier met de ballonnen.
pi_82479745
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Schapen en weekdieren.

[..]

Stimmt. Daarom zou het ook zo fijn zijn er uberhaupt niet over na te denken. Lost toch niks op. Dan maar onbezorgd doorleven en je niks aantrekken van de haatbaardjes, cohen, of ander tuig.
Probeer je eens meer te verdiepen in die dingen die door je hoofd spoken. Meestal als je goed op de hoogte van iets bent, kun je het ook gemakkelijker afsluiten. En het houdt je blijkbaar bezig.
pi_82479751
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:31 schreef Hard_Feesten het volgende:
Blaas eerst 3 ballonnen op. Pak effe zo'n busje aanstekergas, en dan inhaleren. Doorgaan tot je zoveel hersencellen gesloopt hebt dat je geen reet meer van de wereld begrijpt, en dan nog drie keer.

Daarna veel plezier met de ballonnen.
Ik kan op de ICSC-kaart van butaan (aanstekergas) niks vinden over blijvende schade.. Overigens bedoel ik dat helemaal niet. Doe niet zo idioot
  dinsdag 8 juni 2010 @ 02:39:02 #13
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82479752
TS is een gefrustreerde rechtse.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_82479758
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan op de ICSC-kaart van butaan (aanstekergas) niks vinden over blijvende schade.. Overigens bedoel ik dat helemaal niet. Doe niet zo idioot
pi_82479767
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:39 schreef Zero17 het volgende:
TS is een gefrustreerde rechtse.
Zero17 is een naïeve linkse.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 02:44:36 #16
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82479784
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zero17 is een naïeve linkse.
Communisme zal alles oplossen.
pi_82479788
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:44 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Communisme zal alles oplossen.
Dat bedoel ik dus. Dát lijkt me nou prachtig, om alleen maar dat te denken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 02:49:15 #18
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82479798
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Dát lijkt me nou prachtig, om alleen maar dat te denken.
Ja hè. Communisme is dan ook het meest prachtige wat er is. Ook werkt het in de praktijk bijna foutloos.
pi_82479803
Invoeren!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 juni 2010 @ 02:55:23 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_82479815
Herkenbaar, ik wil ook een simpele klootzak zijn die zich nergens wat van aantrekt. Voor "ons" lijkt zijn leven tot op het saaie af simpel, maar oh wat haalt hij er zelf plezier uit, elke dag weer!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_82479827
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Geintje man.

De schade wordt trouwens door zuurstofgebrek veroorzaakt.
pi_82479839
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 03:01 schreef Hard_Feesten het volgende:

[..]

Geintje man.

De schade wordt trouwens door zuurstofgebrek veroorzaakt.
Daar zit inderdaad wat in al denk ik niet dat je het voor elkaar krijgt die fles leeg te zuigen. Mocht het zover komen dat je flauw valt (dat gebeurd doorgaans voor de echt erge schade begint te ontstaan) laat je die fles uit je handen vallen en ga je weer lucht ademen. Maargoed, ik snap wel dat dat niet serieus is Ga je overwegen om jezelf op die manier te verstikken, heb je héle andere problemen en moet je nodig op zoek naar hulp
  dinsdag 8 juni 2010 @ 03:07:33 #23
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_82479852
Rechtse stemmers zijn naief of waanwijs, rechtse politici zijn cynisch.
pi_82479868
Terechte klacht. De kredietcrisis bestaat niet volgens hen. Als er al wat betaald moet worden hiervoor, is dat door de hard werkenden en banken, alsof de rekening niet bij iedereen terechtkomt later… Verder denken linkse mensen denken dat iedereen relatief rijk en welvarend kan zijn doordat mensen die wel wat doen en kunnen hun geld maar inleveren...
#winning
pi_82479879
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 03:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Daar zit inderdaad wat in al denk ik niet dat je het voor elkaar krijgt die fles leeg te zuigen. Mocht het zover komen dat je flauw valt (dat gebeurd doorgaans voor de echt erge schade begint te ontstaan) laat je die fles uit je handen vallen en ga je weer lucht ademen. Maargoed, ik snap wel dat dat niet serieus is Ga je overwegen om jezelf op die manier te verstikken, heb je héle andere problemen en moet je nodig op zoek naar hulp
Sommige mensen inhaleren zulke gassen om ervan te hallucineren. Dat komt door zuurstofgebrek, je ademt wel wat in maar ipv zuurstof is het gas. Uiteraard niet aan te raden Maar dat is dus wel degelijk schadelijk voor je hersenen, zo kwam ik erop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')