Dat zei Peter R. al gister.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef ynuhh het volgende:
Bij Knevel en van den Brink werd juist verteld dat Joran geen cent meer had en overal leningen had lopen.
Dat doen ze voor de pers, lieve schat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Hij kan iedereen om z'n vinger winden, ik zag gister beelden van hem en wat agenten die geld tellen, ze lachen gewoon met elkaar.
Nou en. Ik vind m een baas. Dat mag ikquote:
quote:
Hey Crackie! Ja was leuk hoor!quote:
Het lijkt me idd echt heeerlijk om 23 uur per dag in een kamertje opgesloten te zitten en afgesneden te zijn van de maatschappijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef BobbyB het volgende:
Wat ik overigens zo storend vind is dat ze hier zo verontwaardigd doen over hoe de gevangenissen daar. Dat je hier als crimineel nu hartelijk ontvangen wordt in een 5 sterren hotel terwijl studenten nog niet eens een fatsoenlijke woonruimte hebben vind ik pas iets om verontwaardigd over te doen.
Ja, het lijkt wel een straf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het lijkt me idd echt heeerlijk om 23 uur per dag in een kamertje opgesloten te zitten en afgesneden te zijn van de maatschappijWat een luxe.
Me too.quote:
/Care. Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:22 schreef L0t.. het volgende:
Dat gekanker over Nederlandse gevangenissen vind ik zσ Tokkiestyle
Huh? Mensen die zeuren dat de gevangenissen te luxe zijn? Die zijn als Tokkies?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:22 schreef L0t.. het volgende:
Dat gekanker over Nederlandse gevangenissen vind ik zσ Tokkiestyle
VIJFSTERRENHOTEL MAN ZE HEBBEN HET NOG BETER DAN DE GEMIDDELDE HARDWERKENDE BURGER, MISDAAD LOONTquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Huh? Mensen die zeuren dat de gevangenissen te luxe zijn? Die zijn als Tokkies?
Lijkt me eerder een opmerking voor iemand die (boven) modaal verdient, dan voor een Tokkie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
VIJFSTERRENHOTEL MAN ZE HEBBEN HET NOG BETER DAN DE GEMIDDELDE HARDWERKENDE BURGER, MISDAAD LOONT![]()
![]()
Dat zeg ik niet, maar je kan niet ontkennen dat de gevangenen hier niks om over te klagen hebben, doen ze dat wel, dan moeten ze eens nagaan waarom ze daar zitten. Tenzij je onschuldig bent, dan is het lullig maar anders had je je maar gewoon moeten gedragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
VIJFSTERRENHOTEL MAN ZE HEBBEN HET NOG BETER DAN DE GEMIDDELDE HARDWERKENDE BURGER, MISDAAD LOONT![]()
![]()
Waar de fuck heb jij het over danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef BobbyB het volgende:
Wat ik overigens zo storend vind is dat ze hier zo verontwaardigd doen over hoe de gevangenissen daar zijn. Dat je hier als crimineel nu hartelijk ontvangen wordt in een 5 sterren hotel terwijl studenten nog niet eens een fatsoenlijke woonruimte hebben vind ik pas iets om verontwaardigd over te doen.
Er zitten ook mensen onschuldig vastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je kan niet ontkennen dat de gevangenen hier niks om over te klagen hebben, doen ze dat wel, dan moeten ze eens nagaan waarom ze daar zitten. Tenzij je onschuldig bent, dan is het lullig maar anders had je je maar gewoon moeten gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |