Als ze van het nieuwe album in ieder geval Starblind of the Talisman spelen, ben ik al tevreden.quote:Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef rangesparkey het volgende:
iemand een verwachte setlist? of waar hoop je op?
Leuk maar ik hoop op meer klassiekers maar te vergeefs denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef L.Mo het volgende:
Dit was de setlist bij het eerste optreden van de final frontier world tour:
01. The Wicker Man
02. The Ghost Of The Navigator
03. Brighter Than A Thousand Suns
04. El Dorado
05. Paschendale
06. The Reincarnation Of Benjamin Breeg
07. These Colours Dont Run
08. Blood Brothers
09. Wildest Dreams
10. No More Lies
11. Brave New World
12. Fear Of The Dark
13. Iron Maiden
Encore:
14. The Number Of the Beast
15. Hallowed Be Thy Name
16. Running Free
misschien was het je nog niet opgevallen, maar tussen de albumtours doet Maiden de laatste tien jaar een tour met klassiekers. Dus de ene tour staat in het teken van een album (en dus veel recentelijk materiaal), de andere tour krijg je zoiets als de Early Days tour of de Somewhere Back In Time tour.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef rangesparkey het volgende:
[..]
Leuk maar ik hoop op meer klassiekers maar te vergeefs denk ik
qftquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef rangesparkey het volgende:
[..]
Leuk maar ik hoop op meer klassiekers maar te vergeefs denk ik
Ahquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:42 schreef BroesWillems het volgende:
Dit is m'n eersten maiden concert, dan hoor ik graag klassiekers...
Ik zit ook op 7 of zo, daarom hoop ik ook op verrassende of anders nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ah
Dit wordt mn 7e keer volgens mij
Kleine kans dat dit de nieuwe setlist wordt.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:33 schreef Komakie het volgende:
Hoewel ik het wel jammer vind dat Run To The Hills er niet tussen zit, vind ik de setlist wel een hoop lekkere liedjes hebben
Die setlist was van The Final Frontier Tourquote:Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kleine kans dat dit de nieuwe setlist wordt.
De vorige tour was voor het nieuwe album uit was, er komen dus sowieso meer nummers van de laatste plaat.
ja die heette ook zo, maar dat was van voordat het album uit was. Daarop speelden ze van de nieuwe cd alleen El Dorado, als teaser. Op de komende tour kun je 4 tot 6 nieuwe songs verwachten, gok ik (gebaseerd op de vorige albumtours).quote:Op woensdag 1 december 2010 12:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die setlist was van The Final Frontier Tour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan niet wachten tot arnhem en mischien nog een dagje werchter
UP THE IRONSNot alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze moet wel fake zijn
Ook mensen die vrijwel alle maiden-albums hadden vinden dit geen sterk album hoor. (ik dus)quote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef 73 het volgende:
Ik vond het album zwak, maar dat komt denk ik doordat ik geen die-hard Maden-fan ben en ook omdat ik slechts twee andere albums van ze heb (namelijk The Number of the Beast en Powerslave).
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef Monco10 het volgende:
Die bevalt me beter dan deze:die is fake iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze moet wel fake zijnNot alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |