Waarom spul van Brave New Worldquote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Tokus het volgende:
eind van de maand.
en de setlist zal anders zijn dan afgelopen zomer, want nu is het een echte albumtour dus verwacht dan kan je rekenen op 4 a 5 nieuwe nummers, aangevuld met (waarschijnlijk) spul van Brave new World en nieuwer, plus de onvermijdelijke klassiekers als the Trooper, Number of the Beast, Iron Maiden en Hallowed Be Thy Name.
Ik wel, maar dat was wel een uitzondering.quote:Op maandag 22 november 2010 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben nog nooit bij een concert zonder support geweest, dus gok dat er wel wat is
Lauren Harris was/is anders wel een lust voor het oog. voor het oor is een ander verhaal.quote:Op maandag 22 november 2010 11:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat was wel een uitzondering.
Iron Maiden staat trouwens niet bekend om hun fantastische voorprogramma's volgens mij.... Dus ik weet niet of je daar wat van mist
ja oke maar nou zie ik in maart als support act Bullet for my Valentine staan en daar wordt ik niet echt heel vrolijk vanquote:Op maandag 22 november 2010 11:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat was wel een uitzondering.
Iron Maiden staat trouwens niet bekend om hun fantastische voorprogramma's volgens mij.... Dus ik weet niet of je daar wat van mist
qft!quote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lauren Harris was/is anders wel een lust voor het oog. voor het oor is een ander verhaal.
Ben net langs de ticketmaster gelopen. Ze worden alleen online verkocht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen maar eens langs zo'n ticketding.
kijk nou praten we als we het over keiharde snerpende rock hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |