Heeft dat niet ook te maken met warmte/stoom van het douchen icm seks? Dat is in elk geval wat bij mij maakt dat ik snel tegen flauwvallen aan zit (sta)..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef SuperheldG het volgende:
mijn ex had dat vaak als we in de douche(dus staand) neukte en ze kwam klaar dan kon ze niet meer op de benen staan en werd ze duizelig. ook omdat ik tijdens me orgasme het geil vind de ander met een stomp voorwerp op de schedel te slaan..
oke dat laatste stukje is niet waar ... maar het komt dus vaker voor
Ik weet wel zeker van niet.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:35 schreef 9crimes het volgende:
[..]
Heeft dat niet ook te maken met warmte/stoom van het douchen icm seks? Dat is in elk geval wat bij mij maakt dat ik snel tegen flauwvallen aan zit (sta)..
Is het alleen 's ochtends bijvoorbeeld? dat je nog niet gegeten hebt en dat de combinatie niks gegeten-orgasme niet echt praktisch is?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef Seven. het volgende:
Ik heb soms door masturbatie vrij heftige orgasmen en als ik daarna opsta om naar de douche te gaan, dan wordt het wel eens zwart voor mijn ogen. Ik ben nog nooit van mijn stokje gegaan maar ik ben benieuwd of dat kan gebeuren. Meestal is het toch zeker een minuut nadat ik kom, dus hoe lang moet ik blijven liggen om het te voorkomen? Kan dit kwaad? En ben ik de enige?![]()
Misschien hele domme vraag maar ben even benieuwd.
wat voor muziek luisterde je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:40 schreef NanKing het volgende:
Ik heb regelmatig dat ik bijna van mijn stokje ga maar laatst gebeurde het dus echt. Er stond muziek aan en ineens hoorde ik niets meer en kwam na een halve minuut ofzoot pas weer bij.
Als je masturbeert, hoef je niet te faken meid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had idd ooit een chick die gewoon flauwviel onder de douche destijds![]()
.
Overigens lult TS bullshit, want ze is aan het Faken.
Nee, wel altijd in combinatie met speeltjes trouwens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het alleen 's ochtends bijvoorbeeld? dat je nog niet gegeten hebt en dat de combinatie niks gegeten-orgasme niet echt praktisch is?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:40 schreef NanKing het volgende:
Ik heb regelmatig dat ik bijna van mijn stokje ga maar laatst gebeurde het dus echt. Er stond muziek aan en ineens hoorde ik niets meer en kwam na een halve minuut ofzoot pas weer bij.
Hier ook, alleen dan met mijn huidige vriendinquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Torrio het volgende:
Valt trouwens nog best mee TS, ik liet m'n ex een keer klaarkomen en ze moest 4 10 dagen in het ziekenhuis blijven
Juiste bedpartner kiezen en elkaar compleet vertrouwen doet wonderen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Seven. het volgende:
Gek, ik krijg het juist alleen met masturbatie, maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn orgasmen dan ook merkbaar heftiger zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef Seven. het volgende:
Ik heb soms door masturbatie vrij heftige orgasmen en als ik daarna opsta om naar de douche te gaan, dan wordt het wel eens zwart voor mijn ogen. Ik ben nog nooit van mijn stokje gegaan maar ik ben benieuwd of dat kan gebeuren. Meestal is het toch zeker een minuut nadat ik kom, dus hoe lang moet ik blijven liggen om het te voorkomen? Kan dit kwaad? En ben ik de enige?![]()
Had me vriendin ook van de week. Ze moest weer wennen aan staand een orgasme hebben. Maarja sommige mensen wennen er misschien nooit aan. Was ook onder de douchequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef Seven. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |