abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82489978
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef SuperheldG het volgende:
mijn ex had dat vaak als we in de douche(dus staand) neukte en ze kwam klaar dan kon ze niet meer op de benen staan en werd ze duizelig. ook omdat ik tijdens me orgasme het geil vind de ander met een stomp voorwerp op de schedel te slaan..

oke dat laatste stukje is niet waar ... maar het komt dus vaker voor
Heeft dat niet ook te maken met warmte/stoom van het douchen icm seks? Dat is in elk geval wat bij mij maakt dat ik snel tegen flauwvallen aan zit (sta)..
pi_82490052
Ik had idd ooit een chick die gewoon flauwviel onder de douche destijds .

Overigens lult TS bullshit, want ze is aan het Faken.
pi_82490074
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:47 schreef SuperheldG het volgende:

[..]

je bent toch niet me ex he?!
Ik weet wel zeker van niet.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:35 schreef 9crimes het volgende:

[..]

Heeft dat niet ook te maken met warmte/stoom van het douchen icm seks? Dat is in elk geval wat bij mij maakt dat ik snel tegen flauwvallen aan zit (sta)..
Ja.
pi_82495279
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef Seven. het volgende:
Ik heb soms door masturbatie vrij heftige orgasmen en als ik daarna opsta om naar de douche te gaan, dan wordt het wel eens zwart voor mijn ogen. Ik ben nog nooit van mijn stokje gegaan maar ik ben benieuwd of dat kan gebeuren. Meestal is het toch zeker een minuut nadat ik kom, dus hoe lang moet ik blijven liggen om het te voorkomen? Kan dit kwaad? En ben ik de enige?

Misschien hele domme vraag maar ben even benieuwd.
Is het alleen 's ochtends bijvoorbeeld? dat je nog niet gegeten hebt en dat de combinatie niks gegeten-orgasme niet echt praktisch is?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_82495632
Ik heb wel eens gehad dat ik vlak voor het orgasme (ogen dicht, donker) allemaal flitsen zag, daarna klaarkwam en vervolgens vijf minuten laten weer wakker werd met een enigszins paniekerig figuur naast me

Was wel een fijn orgasme trouwens
pi_82496085
Ik heb regelmatig dat ik bijna van mijn stokje ga maar laatst gebeurde het dus echt . Er stond muziek aan en ineens hoorde ik niets meer en kwam na een halve minuut ofzoot pas weer bij.
ijs_beer fan!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:49:12 #32
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82499627
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:40 schreef NanKing het volgende:
Ik heb regelmatig dat ik bijna van mijn stokje ga maar laatst gebeurde het dus echt . Er stond muziek aan en ineens hoorde ik niets meer en kwam na een halve minuut ofzoot pas weer bij.
wat voor muziek luisterde je?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:59:45 #33
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_82500146
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef SuperheldG het volgende:

[..]

wat voor muziek luisterde je?
Tokio hotel
Beter te veel dan te weinig
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:28:58 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82505181
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had idd ooit een chick die gewoon flauwviel onder de douche destijds .

Overigens lult TS bullshit, want ze is aan het Faken.
Als je masturbeert, hoef je niet te faken meid.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:30:13 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82505250
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Is het alleen 's ochtends bijvoorbeeld? dat je nog niet gegeten hebt en dat de combinatie niks gegeten-orgasme niet echt praktisch is?
Nee, wel altijd in combinatie met speeltjes trouwens.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:40 schreef NanKing het volgende:
Resistance is futile.
pi_82527498
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:08 schreef Allure_ het volgende:

[..]

.
Eerste is herkenbaar.
Hier ook, alleen dan met mijn huidige vriendin
Sowieso, ik weet niet, maar als ik een echt super orgasme heb dan kun je mij al zo ongeveer opvegen hoor. Bedoel, ik val niet echt flauw, maar...
Terug van weggeweest!
pi_82587443
Hier ook. Na een orgasme moet ik even rustig blijven liggen of zitten en daarna kan ik weer verder. Anders voel ik me ook heel licht, duizelig en zwart voor de ogen.
pi_82617707
Heb ik ook wel eens, maar dan door seks en niet masturbatie. Dan wil ik gaan lopen naar de wc en dan wordt het ook even zwart voor mijn ogen. Zal vast niet ernstig zijn als meer mensen het hebben.
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:52:18 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82617830
Gek, ik krijg het juist alleen met masturbatie, maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn orgasmen dan ook merkbaar heftiger zijn.
Resistance is futile.
pi_82618014
Ik heb dat gehad maar niet bij klaarkomen, gewoon bij een erectie al.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:06:06 #41
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_82947280
Wellicht heeft het te maken met je ademhaling. Ik heb er permanent last van
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_82962235
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Torrio het volgende:
Valt trouwens nog best mee TS, ik liet m'n ex een keer klaarkomen en ze moest 4 10 dagen in het ziekenhuis blijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:12:06 #43
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_82972537
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef Seven. het volgende:
Gek, ik krijg het juist alleen met masturbatie, maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn orgasmen dan ook merkbaar heftiger zijn.
Juiste bedpartner kiezen en elkaar compleet vertrouwen doet wonderen.
pi_82981973
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef Seven. het volgende:
Ik heb soms door masturbatie vrij heftige orgasmen en als ik daarna opsta om naar de douche te gaan, dan wordt het wel eens zwart voor mijn ogen. Ik ben nog nooit van mijn stokje gegaan maar ik ben benieuwd of dat kan gebeuren. Meestal is het toch zeker een minuut nadat ik kom, dus hoe lang moet ik blijven liggen om het te voorkomen? Kan dit kwaad? En ben ik de enige?

nou dat heb jij van die HULK orgasmes want hier heb ik nog nooit van gehoord.
maar zie je dan echt sterretjes en later visioenen van een wit licht?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_109785163
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef Seven. het volgende:
Ik heb soms door masturbatie vrij heftige orgasmen en als ik daarna opsta om naar de douche te gaan, dan wordt het wel eens zwart voor mijn ogen. Ik ben nog nooit van mijn stokje gegaan maar ik ben benieuwd of dat kan gebeuren. Meestal is het toch zeker een minuut nadat ik kom, dus hoe lang moet ik blijven liggen om het te voorkomen? Kan dit kwaad? En ben ik de enige? :+

Had me vriendin ook van de week. Ze moest weer wennen aan staand een orgasme hebben. Maarja sommige mensen wennen er misschien nooit aan. Was ook onder de douche
UITGESCHREVEN
  zondag 1 april 2012 @ 22:52:27 #46
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_109786033
Als mijn vriendin in the zone zit en ik haar serieus goed bef dan komt ze ook weleens zo knetterhard klaar dat ze na afloop even moet blijven liggen. Als ze dan zou proberen op te staan dan zakt ze door haar benen 8-)

(en daar ben ik best wel trots op :P )
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_109877097
Zwart voor de ogen heb ik nooit gehad, maar wel 's duizeligheid na een orgasme tijdens het vingeren, niet regelmatig maar wel 's gehad. Wat ik juist heel irritant vind is dat ik me vaak toaal uigeput en energie-loos voel als ik klaarkom tijdens de penetratie. Dan rook ik eerst even lekker liggend op bed een sigaret...
als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken
pi_109877486
Gewoon eerst rustig gaan zitten , diep ademen , rustig aan doen :7
pi_109879059
Hmm, ik heb dit wel af en toe gehad, ook alleen bij masturberen, dan is het toch intenser omdat je je volledig concentreert op je eigen klaarkomen en niet met iemand anders bezig bent.
pi_109879329
Ach seks met een nieuwe partner is toch altijd een kwestie van wennen heb ik ondervonden. Vroeger wou ik zoveel mogelijk verschillende maar ik ben nu gaan geloven dat als je lang dezelfde heb het lichaam op ten duur wel aanpast aan diegene.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')