Dit topic is niet echt voor mannen. Je mag hier lurken om te leren, of misschien wil je je ervaringen delen over hoe jij denkt zeker te weten dat een vrouw klaarkomt of zo. We weten echt wel dat je beter instructies geeft maar de meeste mannen voelen zich dan falers.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik vind het niet erg slim om te faken. Beter geef je de dude in kwestie instructies. Lijkt mij dat je er dan meer aan hebt.
En wie denk je nu dat je voor de gek houdt? Hem of jezelf?!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
Ik heb tot mijn 24ste altijd gefaked omdat ik nooit klaarkwam. Eén ex maar liefst 4,5 jaar lopen faken, hij heeft er niet één keer naar gevraagd dus vermoed dat hij het nooit doorgehad heeft.
Onzin, dat lukt prima met enige activiteit, zelfs zonder enige opwinding. Tenzij je stil op je rug ligt of zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:49 schreef Seven. het volgende:
Oh, wat ik de mannen best wel mee wil geven: een racende hartslag is het enige dat niet te faken valt.
Haha ik dacht ik gooi er even wat logica tegenaan. Had persoonlijk bij mijn eerste keer ook liever wat instructies gehad. Mannen moeten zich er maar overheen zetten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit topic is niet echt voor mannen. Je mag hier lurken om te leren, of misschien wil je je ervaringen delen over hoe jij denkt zeker te weten dat een vrouw klaarkomt of zo. We weten echt wel dat je beter instructies geeft maar de meeste mannen voelen zich dan falers.
Niemand want het is al 5 jaar geleden? Ik heb tegenwoordig nergens last meer van in ieder geval.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En wie denk je nu dat je voor de gek houdt? Hem of jezelf?!
Dit is dus gewoon een topic waarin TS een grote bek opzet en stoer probeert te praten terwijl het probleem volledig bij d'rzelf ligt/lagquote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
Oh, TS begint.
Ik heb tot mijn 24ste altijd gefaked omdat ik nooit klaarkwam.
Ja, tuurlijk lag dat aan mijzelf. Ik heb echter nergens een grote bek en ik probeer ook niet stoer te praten. Ik ben eerlijk en dat jij daardoor gegriefd bent, spijt me enorm. Nee meid, écht!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon een topic waarin TS een grote bek opzet en stoer probeert te praten terwijl het probleem volledig bij d'rzelf ligt/lag. Niks aan de hand, gewoon doorlopen. TS faalt, +1 voor de mannen.
Wel relaxt dat jullie er gewoon over kunnen praten. Er zijn doorgaans niet zoveel mannen tegen wie je daar eerlijk over kunt zijn. Onder de 30 zijn ze er amper.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Feestkabouter het volgende:
man hier.
mijn laatste vriendin (ex inmiddels) kwam ong. de helft van de keren klaar. andere helft niet, meestal voelde ze al snel aan haar eigen lijf (ontspannen of te gespannen) of ze zou kunnen klaarkomen of niet.
overigens is het wel dankzij mij dat ze een paar jaar geleden uberhaupt heeft leren klaarkomen
ze kan het inmiddels zelf ook, met of zonder hulpmiddelen.
eerste 35 jaar van haar leven (met de mannen voor mij) heeft ze veel gefaket.
Kan je wel zo'n toontje aanslaan nu, maar lees de manier waarop je typt maar terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk lag dat aan mijzelf. Ik heb echter nergens een grote bek en ik probeer ook niet stoer te praten. Ik ben eerlijk en dat jij daardoor gegriefd bent, spijt me enorm. Nee meid, écht!
Ik denk eerder na je dertigste. Veel vrouwen komen niet eens klaar voor hun twintigste.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Je moet gewoon vrouwen in je bed hebben die durven zeggen dat ze geen zin meer hebben. Dat zijn vaak ook veel leukere sexpartners dan die sneuneuzen die er trots op zijn dat ze zo goed zijn in faken.
Kom op zeg, dat hele idee dat sex een race naar een orgasme is, daar ben je toch ook wel overheen na je 20e?
Onder de 30 kunnen de meesten (m/v) gewoon normaal klaarkomen neem ik aan, je bevindt je in een niche.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel relaxt dat jullie er gewoon over kunnen praten. Er zijn doorgaans niet zoveel mannen tegen wie je daar eerlijk over kunt zijn. Onder de 30 zijn ze er amper.
Leuk dat het jou is overkomen, maar spreek even voor jezelf wil jequote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Seven. het volgende:
Ik denk eerder na je dertigste. Veel vrouwen komen niet eens klaar voor hun twintigste.
Zó herkenbaarquote:Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Zoals ik in het andere topic al vertelde was mijn ex een egoist...
Het ging hem er alleen maar om dat hij aan zijn trekken kwam, wat mij dus alleen maar onzekerder maakte.
En wat doe je dan als vrouw als je merkt dat hij met wat gekreun sneller komt? Ja dan fake je om het maar zo snel mogelijk over te laten zijn![]()
Ook herkenbaarquote:In die jaren ben ik mijn eigen lichaam wel heel goed gaan ontdekken, want ook een vrouw heeft behoeftes natuurlijk![]()
En samen met huidig vriendje aan onzekerheid gewerkt en mede door mijn kennis van eigen lichaam en aanwijzingen voor hem in het begin van de relatie, heb ik nu totaal geen moeite meer ermee en hoef niet meer te faken.
Voelt erg prettig moet ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |