abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 19:40:37 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82158182
Faken. Gewoon. Omdat het kan niet lukt.

99 tot 100% van de vrouwen heeft wel eens gefaked. Sommigen bij een mislukte one nighter, anderen faken jarenlang bij hun vriendje. Fake-experts zijn het er over eens: mannen zijn makkelijk om de tuin te leiden. We maken wat extra herrie, graven die nagels in zijn rug, bewegen wat heftiger, spannen een paar strategische spieren aan en voila, hij denkt dat je komt. Vrouwen hebben het onder elkaar overigens perfect door als er gefaked wordt.

De grootste motivator om te faken: prestatiedrang, hij heeft het gevoel te falen als hij denkt dat je niet klaarkomt. Dit komt omdat hij de vrijpartij als faalpartij ziet als hij zelf niet komt. Een onafgemaakte vrijpartij is volgens de legende als het pissen moeten onderbreken voor de man.

Sowieso is faken nog redelijk not done in onze maatschappij, we zijn er ten slotte niet eerlijk over achteraf. En zie hier dit topic, voor al jouw ervaringen over faken en gefaked zijn. En ja heren, we weten wel dat jullie het liever niet hebben. Daar gaat het niet over in dit topic dus gewoon bek dicht.
Resistance is futile.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:41:52 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82158239
Ik fake ook wel eens.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_82158392
Ik vind het niet erg slim om te faken. Beter geef je de dude in kwestie instructies. Lijkt mij dat je er dan meer aan hebt.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:44:52 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82158425
Oh, TS begint.

Ik heb tot mijn 24ste altijd gefaked omdat ik nooit klaarkwam. Eén ex maar liefst 4,5 jaar lopen faken, hij heeft er niet één keer naar gevraagd dus vermoed dat hij het nooit doorgehad heeft. Nou ja, sinds het lukt om klaar te komen, fake ik eigenlijk nog maar zelden. Alleen als ik iemand niet verwacht terug te zien of iemand is enorm prestatiegericht.

En een dame heeft bij mij eens gefaked maar ik heb het gewoon gelijk bespreekbaar gemaakt. We kwamen tot de conclusie dat we allebei bevredigd waren, ondanks dat we allebei niet klaargekomen waren.
Resistance is futile.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:46:32 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82158523
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik vind het niet erg slim om te faken. Beter geef je de dude in kwestie instructies. Lijkt mij dat je er dan meer aan hebt.
Dit topic is niet echt voor mannen. Je mag hier lurken om te leren, of misschien wil je je ervaringen delen over hoe jij denkt zeker te weten dat een vrouw klaarkomt of zo. We weten echt wel dat je beter instructies geeft maar de meeste mannen voelen zich dan falers.
Resistance is futile.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:49:36 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82158658
Oh, wat ik de mannen best wel mee wil geven: een racende hartslag is het enige dat niet te faken valt.
Resistance is futile.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:50:38 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_82158705
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
Ik heb tot mijn 24ste altijd gefaked omdat ik nooit klaarkwam. Eén ex maar liefst 4,5 jaar lopen faken, hij heeft er niet één keer naar gevraagd dus vermoed dat hij het nooit doorgehad heeft.
En wie denk je nu dat je voor de gek houdt? Hem of jezelf?!
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:49 schreef Seven. het volgende:
Oh, wat ik de mannen best wel mee wil geven: een racende hartslag is het enige dat niet te faken valt.
Onzin, dat lukt prima met enige activiteit, zelfs zonder enige opwinding. Tenzij je stil op je rug ligt of zo.
censuur :O
pi_82158815
Zolang mijn mannenpap maar op het einde in haar oog zit vind ik het wel prima of ze nou wel of niet faked.
pi_82158837
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dit topic is niet echt voor mannen. Je mag hier lurken om te leren, of misschien wil je je ervaringen delen over hoe jij denkt zeker te weten dat een vrouw klaarkomt of zo. We weten echt wel dat je beter instructies geeft maar de meeste mannen voelen zich dan falers.
Haha ik dacht ik gooi er even wat logica tegenaan. Had persoonlijk bij mijn eerste keer ook liever wat instructies gehad. Mannen moeten zich er maar overheen zetten.

Maar ok, ik laat de vrouwen hier het woord doen. Geen piep meer van mij.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:54:30 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82158884
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:50 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En wie denk je nu dat je voor de gek houdt? Hem of jezelf?!
Niemand want het is al 5 jaar geleden? Ik heb tegenwoordig nergens last meer van in ieder geval.

In plaats dat je je even gedeist houdt en afwacht wat andere vrouwen hierover te zeggen hebben, wie weet leer je ervan. Niet gelijk op je pik getrapt zijn want dan kijken andere vrouwen wel uit voor ze hier eens eerlijk over zijn. Tssss, gelijk zo opvliegend met je vraagteken/uitroepteken en je toontje.

En neem eens iets aan van een ander. Geloof me nou maar van die hartslag. Voor maar weinig vrouwen is seks echt topsport hoor . Het enige standje waar wij het echt zwaar hebben is bovenop en er zijn niet zoveel vrouwen die klaarkomen door bovenop te zitten. Ik heb echt weinig conditie en ik ben behoorlijk actief in bed, maar mijn hart gaat pas echt tekeer als ik klaarkom.
Resistance is futile.
pi_82158936
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
Oh, TS begint.

Ik heb tot mijn 24ste altijd gefaked omdat ik nooit klaarkwam.
Dit is dus gewoon een topic waarin TS een grote bek opzet en stoer probeert te praten terwijl het probleem volledig bij d'rzelf ligt/lag . Niks aan de hand, gewoon doorlopen. TS faalt, +1 voor de mannen.
pi_82158986
Fake maar een eind weg, allebei tevreden.
HÆLP.
pi_82159004
TS is eigenlijk behoorlijk triest bezig (geweest) als ik het allemaal nog een keer lees .
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 19:57:44 #14
21636 Feestkabouter
pi_82159034
man hier.

mijn laatste vriendin (ex inmiddels) kwam ong. de helft van de keren klaar. andere helft niet, meestal voelde ze al snel aan haar eigen lijf (ontspannen of te gespannen) of ze zou kunnen klaarkomen of niet.
overigens is het wel dankzij mij dat ze een paar jaar geleden uberhaupt heeft leren klaarkomen
ze kan het inmiddels zelf ook, met of zonder hulpmiddelen.
eerste 35 jaar van haar leven (met de mannen voor mij) heeft ze veel gefaket.
pi_82159107
Zoals ik in het andere topic al vertelde was mijn ex een egoist...
Het ging hem er alleen maar om dat hij aan zijn trekken kwam, wat mij dus alleen maar onzekerder maakte.
En wat doe je dan als vrouw als je merkt dat hij met wat gekreun sneller komt? Ja dan fake je om het maar zo snel mogelijk over te laten zijn

In die jaren ben ik mijn eigen lichaam wel heel goed gaan ontdekken, want ook een vrouw heeft behoeftes natuurlijk
En samen met huidig vriendje aan onzekerheid gewerkt en mede door mijn kennis van eigen lichaam en aanwijzingen voor hem in het begin van de relatie, heb ik nu totaal geen moeite meer ermee en hoef niet meer te faken.
Voelt erg prettig moet ik zeggen
  maandag 31 mei 2010 @ 20:00:04 #16
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_82159135
Een liter yoghurt 15 minuten op de verwarming en haar er dan helemaal mee onderkwakken in het pikkedonker. Toen het licht aanging leek het net of Harry de Stukadoor m'n vriendin onder hand had genomen. Mooie structuur afwerking, dat wel.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:00:10 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82159142
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dit is dus gewoon een topic waarin TS een grote bek opzet en stoer probeert te praten terwijl het probleem volledig bij d'rzelf ligt/lag . Niks aan de hand, gewoon doorlopen. TS faalt, +1 voor de mannen.
Ja, tuurlijk lag dat aan mijzelf. Ik heb echter nergens een grote bek en ik probeer ook niet stoer te praten. Ik ben eerlijk en dat jij daardoor gegriefd bent, spijt me enorm. Nee meid, écht!
Resistance is futile.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:00:25 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_82159154
Je moet gewoon vrouwen in je bed hebben die durven zeggen dat ze geen zin meer hebben. Dat zijn vaak ook veel leukere sexpartners dan die sneuneuzen die er trots op zijn dat ze zo goed zijn in faken.

Kom op zeg, dat hele idee dat sex een race naar een orgasme is, daar ben je toch ook wel overheen na je 20e?
  maandag 31 mei 2010 @ 20:03:06 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82159274
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Feestkabouter het volgende:
man hier.

mijn laatste vriendin (ex inmiddels) kwam ong. de helft van de keren klaar. andere helft niet, meestal voelde ze al snel aan haar eigen lijf (ontspannen of te gespannen) of ze zou kunnen klaarkomen of niet.
overigens is het wel dankzij mij dat ze een paar jaar geleden uberhaupt heeft leren klaarkomen
ze kan het inmiddels zelf ook, met of zonder hulpmiddelen.
eerste 35 jaar van haar leven (met de mannen voor mij) heeft ze veel gefaket.
Wel relaxt dat jullie er gewoon over kunnen praten. Er zijn doorgaans niet zoveel mannen tegen wie je daar eerlijk over kunt zijn. Onder de 30 zijn ze er amper.
Resistance is futile.
pi_82159282
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk lag dat aan mijzelf. Ik heb echter nergens een grote bek en ik probeer ook niet stoer te praten. Ik ben eerlijk en dat jij daardoor gegriefd bent, spijt me enorm. Nee meid, écht!
Kan je wel zo'n toontje aanslaan nu, maar lees de manier waarop je typt maar terug.

Sexende stelletjes waarvan er één niet kan klaarkomen, oke, maar zo'n heel circus er dan omheen: dikke faal .
  maandag 31 mei 2010 @ 20:03:53 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82159302
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Je moet gewoon vrouwen in je bed hebben die durven zeggen dat ze geen zin meer hebben. Dat zijn vaak ook veel leukere sexpartners dan die sneuneuzen die er trots op zijn dat ze zo goed zijn in faken.

Kom op zeg, dat hele idee dat sex een race naar een orgasme is, daar ben je toch ook wel overheen na je 20e?
Ik denk eerder na je dertigste. Veel vrouwen komen niet eens klaar voor hun twintigste.
Resistance is futile.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:04:04 #22
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82159309
fake gerust, zolang ik niet fake ben ik voldaan genoeg voor ons beiden
Intelligent, but fucked up.
pi_82159312
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wel relaxt dat jullie er gewoon over kunnen praten. Er zijn doorgaans niet zoveel mannen tegen wie je daar eerlijk over kunt zijn. Onder de 30 zijn ze er amper.
Onder de 30 kunnen de meesten (m/v) gewoon normaal klaarkomen neem ik aan, je bevindt je in een niche.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Seven. het volgende:

Ik denk eerder na je dertigste. Veel vrouwen komen niet eens klaar voor hun twintigste.
Leuk dat het jou is overkomen, maar spreek even voor jezelf wil je .
  maandag 31 mei 2010 @ 20:07:04 #24
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_82159445
Is dit zo'n topic waarin het ook stoer is om ontmaagd te worden op je 34e? Want zo'n vibe begint het een beetje te krijgen. Zo'n tegendraadse ik ben eerlijk charme waarin een groot probleem als iets hips wordt gebracht.

Want laten we wel wezen, als je als man een half uur lang met je klompen in het kruis van een vrouw trapt en ze nog steeds niet klaarkomt dan mankeert haar iets hoor...
  maandag 31 mei 2010 @ 20:07:10 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82159455
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Zoals ik in het andere topic al vertelde was mijn ex een egoist...
Het ging hem er alleen maar om dat hij aan zijn trekken kwam, wat mij dus alleen maar onzekerder maakte.
En wat doe je dan als vrouw als je merkt dat hij met wat gekreun sneller komt? Ja dan fake je om het maar zo snel mogelijk over te laten zijn
Zó herkenbaar .
quote:
In die jaren ben ik mijn eigen lichaam wel heel goed gaan ontdekken, want ook een vrouw heeft behoeftes natuurlijk
En samen met huidig vriendje aan onzekerheid gewerkt en mede door mijn kennis van eigen lichaam en aanwijzingen voor hem in het begin van de relatie, heb ik nu totaal geen moeite meer ermee en hoef niet meer te faken.
Voelt erg prettig moet ik zeggen
Ook herkenbaar . Nu kom ik meestal tegelijk, soms lukt dat nét niet maar dat maakt me dan weer geen reet uit. Ik zeg dan achteraf wel iets van 'ik was er bijna' en vaak wordt er dan nog wel even wat moeite gedaan. Maar zo niet, ook tevredenbevredigd.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')