Er is een reden waarom we maar met 2 man (m/v) er in slapen. Mrs. stbabylon en ik willen 's nachts kunnen seksen op LLquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef conobram het volgende:
Schep hier op over hoe prachtig jouw tent wel niet is.
Ik heb deze prachtige tent van het merk Quechua in de kleuren blauw en grijs:
mooie tent!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:02 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze.. al zit er een klein beetje weer in. Merk je niets van!
Thansk for the heads upquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:42 schreef GotC het volgende:
Net nieuwe tent gekocht, we waren t zat om een tent van +- 20 kg mee te slepen.
Nu dus een Wildebeast Shinga L gekocht, 3 persoons pop-up tent. 59 euro in de uitverkoop bij Perry Sport.
[ afbeelding ]
Ze staan idd niet meer op de website, wij hadden ook de laatste van die winkelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:52 schreef AionNL het volgende:
[..]
Thansk for the heads up
paar dagen terug dus ook besteld, en vanochtend binnengekregen. Meteen ff opgezet, kijken of het een beetje wilde en hoe ruim hij was.
Ruim zat voor me uppie in ieder geval. Ga van een mini-popup tent naar een enorm geval
Ook meteen gratis een rugzak bij gekocht die in de aanbieding was (2 voor de prijs van 1), In totaal 60 euro voor een heerlijk ruime tent, en een 30l rugzak
Denk tevens ook dat ik zo'n beetje de laatste had? ze staan niet meer op de site voor zover ik het kon vinden
Die haal ik ook ff.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:43 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)pedition-luifeltent/
toppertje, klaar voor een joet en gewoon chickies meenemen hoor...
was eigenlijk een grap.. maar als je t zo stelt is t nie eens zo gen nie...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Die haal ik ook ff.
Mocht mijn tentje niet waterdicht zijn.. En het schept een schaduw voor m'n tentje voor als ik overdag slaap..
Deze heb ik ook in gebruik. mijn luchtmatje past er precies in.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[ afbeelding ]
Prima ervaringen met Quechua, bovendien lekker ruim voor in je eentje!
Plus genoeg ruimte voor je tas en spullen, comfortabel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:39 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in gebruik. mijn luchtmatje past er precies in.
mwa het houd niet over.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:41 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Plus genoeg ruimte voor je tas en spullen, comfortabel.
Koop gewoon een afdekzeil voor tijdens het verfen(gamma etc) touw mee, ductape en een beetje knutselen moet het wel doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:00 schreef Peter het volgende:
Ik heb deze net binnen: http://www.kijkshop.nl/pr(...)pedition-luifeltent/
Een luifel voor nog geen 10 euro. Voor als je tent in de schaduw moet blijven of niet waterdicht is, of voor een afdak
.
Een groot afdekzeil, stokken, haring, scheerlijnen en tape samen voor 10 euro?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:13 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Koop gewoon een afdekzeil voor tijdens het verfen(gamma etc) touw mee, ductape en een beetje knutselen moet het wel doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |