Ja ik heb ook die voor 2 personen, is dat deze op die foto niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb ook zo een, maar dan de goedkope variant voor 2 personen
35 pietermannen...
Die van mij heeft maar 1 kleur. Een echte baas heeft natuurlijk 2 kleuren...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja ik heb ook die voor 2 personen, is dat deze op die foto niet?
ze hadden bij de gamma vorige folder nog tentjes, wast nog wel een overvoorraad bij een gamma in de buurtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik moet nog een tent, aanbiedingen ergens?
Ik heb dezelfde, alleen dan met rare strepen in het middenstuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef conobram het volgende:
Schep hier op over hoe prachtig jouw tent wel niet is.
Ik heb deze prachtige tent van het merk Quechua in de kleuren blauw en grijs:
Ja, zo'n tent heb ik hier ook nogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Haunter het volgende:
Ik had vorig jaar volgens mij als enige een oldskool (volgens mij wel 30 jaar oud) punttentje op onze camping. Het was een mooi gezichtallemaal koepeltentjes met 1 oldskool bruin/oranje punttentje er tussenin
Hij viel overdag in ieder geval goed op.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Haunter het volgende:
Ik had vorig jaar volgens mij als enige een oldskool (volgens mij wel 30 jaar oud) punttentje op onze camping. Het was een mooi gezichtallemaal koepeltentjes met 1 oldskool bruin/oranje punttentje er tussenin
Heb ik dit jaar ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Haunter het volgende:
Precies tussen twee ECHTE bazententenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef Haunter het volgende:
De desbetreffende bazentent(Wel een weekend later op een familieweekend)
[ afbeelding ]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |