quote:
Gaten in de parachute van het schaapjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:41 schreef GroteUser het volgende:
Gelukkig kon het Oranje Schaap vluchten met de parachute van de piloot.
[ afbeelding ]
Maar hij besloot niet in te stappen en lekker op de Nederlandse gezonde toer verder te gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef HaJee het volgende:
Aan de andere kant van de rivier werd hij opgepikt door een goede vriend![]()
[ afbeelding ]
Maandag op de middenstip bij Oranjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef KoningTurtle het volgende:
TVP~ ! schaapje moet nog bij het WK aankomen
Waarnaar hij belannde op de thee bij Cohen die een heuse oranje makeover had gehad!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef Compatibel het volgende:
Alleen ontplofte deze toen het oranje schaap in wou stappen!
[ afbeelding ]
Ach welnee, hij is nog onderweg hoor. Mag een schaap soms niet afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:58 schreef Compatibel het volgende:
De continuïteit in het verhaal is verdwenen
precies. hij heeft nog een lange reis te gaan voorspel ik, dus een verzetje af en toe moet kunnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:22 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Ach welnee, hij is nog onderweg hoor. Mag een schaap soms niet af
en toe een pleziertje hebben op zijn lange reis? Zuid Afrika ligt niet voor
de deur hoor. Ok, hij was zo af en toe afgedwaald, maar ik weet zeker
dat hij op tijd op de middenstip zal verschijnen.
Goed nagemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Onderweg heeft het Schaep een motorfiets gestolen!
[ afbeelding ]
Zie het net te laat, anders had ik je schapin gebruiktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef Salmiak het volgende:
Hier is het plaatjes van Oranje schapin. en ja, ik weet dat er niet zoiets als een schapin bestaat![]()
[ afbeelding ]
Relevantere vraag lijkt mij : hoe kan het elastiek knappen op een moment dat het niet onder spanning staat ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:00 schreef Compatibel het volgende:
Het oranje schaap verraste schapin met een bungeejump! Maar loopt dit wel goed af?
[ afbeelding ]
PS; dit topic had potentie, maar als schaap de hele wereld over reist zonder dat daar een verhaal achter zit is het minder leuk
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
Relevantere vraag lijkt mij : hoe kan het elastiek knappen op een moment dat het niet onder spanning staat ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |