Ik denk eerder dat het aan je definitie van rock ligt, want er staan toch genoeg rockbandjes op LL lijkt me.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind dat er maar weinig rock staat dit jaar. Heel veel dance en techno. en opposites achtig (hiphop?) en sowieso geen metal. NOFX vind ik dan wel weer apart bij de rest. er is weinig wat ik ken of de moeite waard vind.
LL is geen rockfestival. maar daar zijn er al genoeg van wel jammer though.
quote:Goed nieuws voor de liefhebbers van poppy party-muziek: het plekje dat in de programmakrant nog open stond (zaterdag, 14:45) wordt gevuld door het Engelse Graffiti6!
Door omstandigheden echter ook een afzegging: de Gehaktnacht gaat niet door. In plaats daarvan zal Glenn Wool nu zaterdag om 22:45 in de Juliet staan. Zijn eigen show in de Mike die dag vervalt daarmee; Patrick Laureij krijgt nu de microfoon in zijn handen gedrukt (zaterdag, Mike, 21:30).
De blokkenschema's zijn aangepast en nieuwe informatie vind je natuurlijk in het programmablok.
Komt die niet meer? Dat zou jammer zijn ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal 't nieuws over Eli 'Paperboy' Reed ook wel snel volgen. En dat vind ik wel jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |