Hij kan vrj aardig acteren dat wel, maar ik vind z'n hoofd (ondertussen) best vervelend. In Blood Diamond was ie ook best goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind diCaprio geen vervelende acteur. Ook geen mooie man/jongen (meer) trouwens.
In What's eating Gilbert Grape is ie echt goed. Acteren kan ie wel.
En gewoon naar Parijs.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil naar de Gay Pride in Parijs.
Ok, doen we.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil naar de Gay Pride in Parijs.
Ja hier was het ook de laatste kans.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof dat ik woensdag naar NoE ga(er is nog maar een bioscoop die hem heeft
)
Scoop ja,quote:
Mijn kleine rechterteenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er 1 bepaald gebied als 'aanraakplek' aangewezen is?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Er is overigens geen relatie tussen schoenmaat en penislengte.
Zo, beter.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nogal grote voeten... maat 45... ik kan zo het circus in
ipv tomaatrood is deze anaalrozequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:17 schreef Vlarp het volgende:
Laat de SP zichzelf er mee gaan schuren. Ik kreeg al flyers van PvdA, GL, CDA en D66 aangeboden. Ik heb alleen de laatste aangenomen :p
Is dat voor de rigoreuzere variant van spoelen?quote:
voor het milieu is schuren beter dan blekenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat voor de rigoreuzere variant van spoelen?
Ik ben met de auto vandaagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:57 schreef Stroekie het volgende:
@thevulture zat jij nu ook in de vertraagde trein van 8.08 ?
Erikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Maar ik ga gewoon even iets eten.
en ik op Eindhovel al speuren naar iemand die met kop en schouders boven de rest uitsteekt en vanaf noord richting Fellenoord liepquote:
Waarom denk je dat ik met de auto benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik op Eindhovel al speuren naar iemand die met kop en schouders boven de rest uitsteekt en vanaf noord richting Fellenoord liep
Die letters V, R en E en L moeten echt zo hard versleten zijn op je toetsenbord.... want de keren dat ik je VERVEEL heb zien typen in een jaar..................quote:
omdat je gisteren al de NS stijf gevloekt had in verband met de chaos op het spoor?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met de auto ben
Nee ik was bang dat je me zou spottenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat je gisteren al de NS stijf gevloekt had in verband met de chaos op het spoor?
of omdat je vandaag de hort op moet in verband met je nieuwe grote project ?
Maar het is zo veel makkelijker om te zeikenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die letters V, R en E en L moeten echt zo hard versleten zijn op je toetsenbord.... want de keren dat ik je VERVEEL heb zien typen in een jaar..................![]()
DOE ER IETS AAN DAN!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |