perenijsjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef FBreijer het volgende:
[..]
shoarma
Een appel of een peren ijsje?
horizontaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Lespaulspelert het volgende:
Grote, maakt bijna geen verschil voor mij, mits de kwaliteit verbeterd.
Verticale of horizontale strepen?
Veel rondingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
horizontaal
veel rondingen of veel hoekig
mp3. Bestaat die mp4-reeks wel?quote:
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
mp3. Bestaat die mp4-reeks wel?![]()
Continu een pokerface hebben of een gezicht hebben waarvan de emoties af te lezen zijn?
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sonyquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?!![]()
Continu een pokerface hebben.
Ellen of Anne?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sony) hebt etc.
..Uhm. Anne?![]()
Telefoonseks of geile sms'jes naar elkaar sturen?
Ja, dat is het dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of dat nou daadwerkelijk ontwikkeld is, sinds je de iPods en walkmans (Sony) hebt etc.
..Uhm. Anne?![]()
Telefoonseks of geile sms'jes naar elkaar sturen?
doe ik niet hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zonder kosten, telefoon, anders sms.
Carnaval of wintersport?
Langzaam opbouwen, geniet je er meer van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe ik niet hoor.
Wintersport.
Langzaam opbouwen of meteen ertegenaan!
Nooit geil zijn. Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen, geniet je er meer van.![]()
Geil zijn zonder enige vorm bevrediging te mogen/kunnen krijgen of nooit geil zijn?
Scuba diving, is veel relaxter onder water.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Nooit geil zijn. Ignorance is bliss.![]()
Scuba diving of wind surfen?
Tampons. Als je ze goed inbrengt kun je doen wat je wilt, hoor, zie en voel je ze niet, subliem!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Scuba diving, is veel relaxter onder water.![]()
Bij pr0n kijken goeie timing hebben bij een minder goed filmpje of een goed filmpje en een minder goede timing?
Voor de vrouwen, eh, tampons of maandverband?
Bloemen, zolang ze maar niet stinken is het goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:37 schreef snakelady het volgende:
Wakker blijven
Bloemen op tafel of een plant op tafel.
Verleidenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
I have no clue what you're talking about!![]()
Verleiden of verleid worden?
Masseren. Ik geniet als andere mensen genieten van mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Verleiden![]()
Masseren of gemaseerd worden?
69! Anders zelf aan de slag om dezelfde reden die jij noemde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Masseren. Ik geniet als andere mensen genieten van mij
gepijpt worden/gebeft worden of zelf aan de slag
wielrennen. Verneuk je je knieën nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef FBreijer het volgende:
[..]
69! Anders zelf aan de slag om dezelfde reden die jij noemde.
Hardlopen of wielrennen?
Meer, vandaag strapte er weer 2 josties de metro in, al blowend en met open flessen sterke drank.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef drumminggod het volgende:
[..]
wielrennen. Verneuk je je knieën niet
meer blauw op straat of niet? ()
Mét. Geert heeft opzich best goede ideen. Alleen draaft hij nogal door zo nu en dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Meer, vandaag strapte er weer 2 josties de metro in, al blowend en met open flessen sterke drank.
Ik dacht: That this can in the Netherlands!
Een coalitie mét of zonder de PVV?
Abortus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Mét. Geert heeft opzich best goede ideen. Alleen draaft hij nogal door zo nu en dan.
tienerouder of abortus
ik zie geen verschil\quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen!![]()
[ afbeelding ] Dinosaurus of [ afbeelding ] kangoeroe?
Oh ja, dat gaat nu rondquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is het punt juist. Wat is het volgens jou?
Geef mij maar een echte koptelefoon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Oh ja, dat gaat nu rondeen dino
in ear of koptelefoon?
limewire zuigt echt. Dat gebruik ik al jaren niet meer! Dus soulseekquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geef mij maar een echte koptelefoon.
Soulseek ofLimewire
![]()
?
Nagelbijten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
limewire zuigt echt. Dat gebruik ik al jaren niet meer! Dus soulseek
nagelbijten of neuspeuteren
Allebei.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Rode dan maar![]()
bier of mixdrankjes
1 van beidequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Allebei.![]()
zomer of winter? - inspiratieloos
Grmbl. Ik kan niet kiezen jaquote:
Winter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Grmbl. Ik kan niet kiezen ja![]()
Mixdrankjes dan maar.![]()
En nu m'n post beantwoorden.
Zomer of winter?
windows live.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Winter.![]()
Windows Live Mail of Outlook Express?
Brede schouders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef drumminggod het volgende:
[..]
windows live.
handig voor op school en werk
wasbordje of brede schouders
te dik..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Brede schouders.
Te mager of te dik?
Benzine, ruikt lekker hahaquote:
0quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Benzine, ruikt lekker haha![]()
Eminem of Tupac?
Onweerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef drumminggod het volgende:
[..]
0
`ik ken alleen Eminem. Allebei bullshit.
regen of onweer
Helemaal geen bullshitquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef drumminggod het volgende:
[..]
0
`ik ken alleen Eminem. Allebei bullshit.
regen of onweer
dat is geen muziekquote:
Audacityquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Onweer![]()
Hoewel regen ook mooi is.![]()
Audacity of CoolEdit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |