Awesome.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
Nouja eerste versie online gezet maar, begin met lachen
http://patrickvd.derium-online.com/flash/Spacespace.html
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef laforest het volgende:
Ze heeft me vandaag al drie sms-jes gestuurd met de vraag if ze mag langskomen. Nu is ze al eens bij me geweest maar ik wist niet dat ze 50 was!!! Das toch echt te oud voor mij hoor.
Dus nu proberen ik er vanaf te komen.![]()
Bofkontquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
Er zit een 50 jarige vrouw met dikke tetten achter me aan.
Is ze nog lekker voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
Niet spotten met mijn moeder hè..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef laforest het volgende:
En ik maar denken dat jouw moeder al 25 jaar gelukkig getrouwd is. Als ze achter Will aan zit dan is dat dus niet zoquote:
Af en toe buiten de deur eten, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jouw moeder al 25 jaar gelukkig getrouwd is. Als ze achter Will aan zit dan is dat dus niet zo.
Zo zo toe maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Af en toe buiten de deur eten, denk ik.
Kom je BBQ-en?quote:
Niets mis mee toch?quote:
Maar dat is toch de bedoeling van dat soort programma's? Neem een goed nummer van een goede zanger en laat dat verkrachten door een 3derangs zangertjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef Olle. het volgende:
ontdek ik net dat die vieze Jaap (winnaar van x-factor dacht ik) het nummer van Journey verkracht heet (Don't stop believin)
Weet je papa dat wel?quote:
ja maar het doet mij zo'n pijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is toch de bedoeling van dat soort programma's? Neem een goed nummer van een goede zanger en laat dat verkrachten door een 3derangs zangertje
Je hoeft het niet te luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |