dan zoek me maar op marktplaatsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Op Fok! verkopen we geen kaarten boven kostprijs, dus graag of heel niet.
Doei, aso!quote:
Kaartjes winnen om ze vervolgens aan iemand te verkopen voor 900 euroquote:
Dat was ik, maar dat was voor de #3 van de Spiderman Comic, of eventueel ruilen tegen de 2e versie uitgave van de He-Man figuren uit 86.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:32 schreef Northside het volgende:
Tsja, zaken zijn zaken. Ik moet aan dat topic denken van die gast die z'n vriendin aanbood voor Defcon (ofzo) kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat was ik, maar dat was voor de #3 van de Spiderman Comic, of eventueel ruilen tegen de 2e versie uitgave van de He-Man figuren uit 86.
Tevens alleen vol blaffen met condoom.Linkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat was ik, maar dat was voor de #3 van de Spiderman Comic, of eventueel ruilen tegen de 2e versie uitgave van de He-Man figuren uit 86.
Tevens alleen vol blaffen met condoom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
right.
It's you my love, you who are the stranger
Dat zijn leuke cadeautjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:30 schreef Jimbo het volgende:
ik heb dr 2 over. maar die geef ik weg aan vrienden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Op Fok! verkopen we geen kaarten boven kostprijs, dus graag of heel niet.
Policy, die ik geheel onderschrijf, leer er mee leven. Fok! is geen marktplaats.quote:
Rentequote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef infp2009 het volgende:
Jezus, wat een stelletje rukkers. Waarom moet er meteen weer winst gemaakt worden?
Omdat het kan.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef infp2009 het volgende:
Jezus, wat een stelletje rukkers. Waarom moet er meteen weer winst gemaakt worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |