Wat mij hier opvalt:quote:Op maandag 7 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso, die simplistische knopjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is absoluut ff wennen, werk er nu een dag mee, maar begin het wel steeds meer te waarderen. Je merkt dat er beter over nagedacht is, functies zijn logischer, de auto refresh is erg handig.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso, die simplistische knopjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
Als ik een topic uit MyAT haal, zien mensen die mijn postgeschiedenis bezoeken die dan ook niet meer?
Noem even de naam van eentje die je dan weghaalt, dan kijk ik wel even.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
Als ik een topic uit MyAT haal, zien mensen die mijn postgeschiedenis bezoeken die dan ook niet meer?
Die komen tevoorschijn als je er met de muis overheen beweegt.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat mij hier opvalt:
Een lelijk, wannabe-MSN, randje rondom de UI. Serieus, dit is puur gejat van Windows Live MEssenger.
Wat is dat nu ineens voor lelijk inbox symbooltje?
Waar zijn alle mooie quote en twitter knoppen?
Nope.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
Deze.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem even de naam van eentje die je dan weghaalt, dan kijk ik wel even.
Dat is zo Apple achtig.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die komen tevoorschijn als je er met de muis overheen beweegt.
En je kan een standaard PI intsellen.
Hij staat inderdaad nog in m'n postgeschiedenis.quote:
En zo heeft iedereen wel weer opmerkingenquote:
JAWEL, HOOR.quote:
Vandaag vertel vertel ik jullie een verhaaltje uit de oude doos, genaamd:quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef Fascination het volgende:
Er was eens een klein meisje dat Chai heette en zij hoopte op een stralende toekomst waarin ze de baan van haar dromen zou uitoefenen. Helaas stierf ze op haar 18 aan kanker en kwam er niemand op haar begrafenis.
Thaaat's liiife.
Jawel, die blijft gewoon staan.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
quote:
Faal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |