Dat zou je vies tegenvallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zou volgens mij elke vrouw doen.. al is het maar met een zak over dr hoofd
www.stemkompas.nlquote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ga nu eerst een stemkompas doen.
Nee, ik ben erg blij met mijn fok!vrouw. Gelukkig getrouwd en zoquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg blij met mijn fok!vrouw. Gelukkig getrouwd en zo
Nee hoor...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vertel. In een gladiator stadium met duim omhoog en omlaag?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor...
GC is een druk forum wat gewoon goed bemand moet zijn, en ze waren al weken bezig om een opvolger te vinden voor Klonk. Uiteindelijk hebben ze admiraal_anaal terug gevraagd, een hele goeie, maar die had toch voorkeur voor V&A. Toen heb ik aangeboden om GC over te nemen zodat a_a weer op zijn eigen stekkie kan modden. En hoewel dit account pas een goed jaar oud is, loop ik al bijna vanaf dag 1 mee op FOK!, dus voor mij was die overstap niet zo'n probleem.
Dat was het in een notendop
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
Nou, die stemkompas kunnen ze ook in hun hol schuiven
Damn en ik moet nog iets dergelijks doen....quote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
Nou, die stemkompas kunnen ze ook in hun hol schuiven
Nee, ik snap niet hoe ze erop komen. Ik kijk de vragen nu na, maar dat ding rekent heel vreemd met "neutraal".quote:
PVV zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe ze erop komen. Ik kijk de vragen nu na, maar dat ding rekent heel vreemd met "neutraal".
Nee, niet eens. CUquote:
Ik kreeg een hele rechtse uitslag...quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe ze erop komen. Ik kijk de vragen nu na, maar dat ding rekent heel vreemd met "neutraal".
Ik stem zelf toch wel rechts, maar geen PVV, ik heb weinig met het bashen van buitenlanders.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele rechtse uitslag...
1. VVD 2. PVV 3. TON
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |