abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_82475941
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef queensbridge het volgende:
Waarom bekijk je als jongen / man zijnde wat een andere (volwassen) man aan het doen is in zijn vrije tijd? Dat is net zo kansloos als een handtekening vragen die niet voor je broertje / zusje / vriendin is. Waarom? Echt, waarom?
Een rondo'tje van het Nederlands elftal vinden ook heel veel mensen leuk om te zien, maar wat heb je daar in godsnaam aan? Helemaal niets
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:05:05 #202
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82476183
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:00 schreef Weka het volgende:

[..]

Een rondo'tje van het Nederlands elftal vinden ook heel veel mensen leuk om te zien, maar wat heb je daar in godsnaam aan? Helemaal niets
Het gaat me er niet om of je er iets aan hebt of niet. Maar ik zou niet weten waarom je dusdanig geïnteresseerd bent in wat een andere man in zijn vrije tijd doet, dat je maar naar een live filmpje gaat staren. Ik neem aan dat het alleen bekeken (en met bekeken bedoel ik dat je er langer dan 5 min naar kijkt) wordt door homo's en puberende fanboys.
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_82476623
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef W_Sneijder het volgende:
Dat voetbalzone.nl is wel kansloos zeg.
Gregory van der Wiel, Eljero Elia en Babel zaten op het gemak een voetbalspelletje te spelen, terwijl ook Giovanni van Bronckhorst en Robin van Persie langskwamen. De uitzending leek vooral op een gemiddelde Big Brother- of Gouden Kooi-uitzending, waarin weinig schokkends gebeurde. Voor de volgers betekende het bovenal een zogenaamd kijkje in de keuken.

Iniedergeval hebben ze het K woord niet opgepikt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:36:04 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_82477567
quote:
Boela kompt op joetoep.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82477658
nog meer mensen hebben gecaptured,
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:42:26 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_82481479
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef queensbridge het volgende:
Waarom bekijk je als jongen / man zijnde wat een andere (volwassen) man aan het doen is in zijn vrije tijd? Dat is net zo kansloos als een handtekening vragen die niet voor je broertje / zusje / vriendin is. Waarom? Echt, waarom?
Hey kijk, een fossiel van voor de nieuwe media.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:51:28 #208
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82483301
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 08:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Hey kijk, een fossiel van voor de nieuwe media.
Hey kijk, queensbridge is pas 18, en luistert net zoals de mannen in het filmpje, ook naar hiphop. Zo'n fossiel is het dus niet. Het kan hem gewoon geen ene moer schelen, wat een volwassen man, die hij niet persoonlijk kent in zijn vrije tijd uitspookt.

Maar goed, het is natuurlijk wel leuk voor de puberende fanboys die Babel etc als hun idool zien EN voor de mensen die drie negers van het Nederlands elftal zien en er dus iets negatiefs achter gaan zoeken. Ieder ze eigen ding zullen we maar zeggen.
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_82487523
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:51 schreef queensbridge het volgende:

[..]

Hey kijk, queensbridge is pas 18...
Ah. Je hebt de tijd voor de eerste big brother dus niet echt bewust meegemaakt. Dat Big Brother was wat hoor. De hele dag tot midden in de nacht naar een stel nietsnutten kijken die niets doen en nergens talent voor hebben. Dat had zo'n impact dat we zelfs dit forum daar aan te danken hebben.

Maar het is inmiddels al niet bijzonder meer. De halve wereld wordt nu live gestreamd, dus waarom de hotelkamer van de oranjespelers niet? Lekker boeiuh..

Ik weet nog van een tijd dat de grote voetbalsterren net zo onaantastbaar waren en net zo ver verwijderd als de echte sterren aan het firmament. Je las er slechts verhalen over en zat met open mond te kijken als je ze eindelijk eens zag spelen op een wk.

Dat we nu zelfs live tijdens hun vrije tijd in hun hotelkamer staan ontmantelt de mythes van weleer en dat zit ik geboeid te bekijken. En nee, ik ben geen homo of puberende fanboy.
pi_82487701
Tot nu toe is er nog niks aan de hand lijkt het wel

Hopelijk blijft het zo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:54:47 #211
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82488227
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef Symer het volgende:

[..]

Ah. Je hebt de tijd voor de eerste big brother dus niet echt bewust meegemaakt. Dat Big Brother was wat hoor. De hele dag tot midden in de nacht naar een stel nietsnutten kijken die niets doen en nergens talent voor hebben. Dat had zo'n impact dat we zelfs dit forum daar aan te danken hebben.

Maar het is inmiddels al niet bijzonder meer. De halve wereld wordt nu live gestreamd, dus waarom de hotelkamer van de oranjespelers niet? Lekker boeiuh..

Ik weet nog van een tijd dat de grote voetbalsterren net zo onaantastbaar waren en net zo ver verwijderd als de echte sterren aan het firmament. Je las er slechts verhalen over en zat met open mond te kijken als je ze eindelijk eens zag spelen op een wk.

Dat we nu zelfs live tijdens hun vrije tijd in hun hotelkamer staan ontmantelt de mythes van weleer en dat zit ik geboeid te bekijken. En nee, ik ben geen homo of puberende fanboy.
Dus jij zit als een volwassen vent te kijken hoe Babel en Elia een potje PES spelen? Ok ok...
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:01:09 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_82488523
Ja tuurlijk, deze volwassen vent gaat komende weken toch al minstens 630 minuten naar die lui kijken (plus verlenging ), dan is het leuk om een keer te zien hoe ze buiten het veld, en de mediatrainers, en de geen commentaars, zijn
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_82489626
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef queensbridge het volgende:

[..]

Dus jij zit als een volwassen vent te kijken hoe Babel en Elia een potje PES spelen? Ok ok...
Dat is het enige dat je uit mijn verhaal opmaakt?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:45:52 #214
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82490431
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef speknek het volgende:
Ja tuurlijk, deze volwassen vent gaat komende weken toch al minstens 630 minuten naar die lui kijken (plus verlenging ), dan is het leuk om een keer te zien hoe ze buiten het veld, en de mediatrainers, en de geen commentaars, zijn
Nou, één ding wat we gemeen hebben is het vertrouwen (of de hoop) dat ze de finale halen.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat is het enige dat je uit mijn verhaal opmaakt?
Nee, maar vind je het heel erg als de rest me vrij weinig interesseerde? Je blijft een volwassen vent die zit te kijken hoe twee andere volwassenen een potje PES doen. Maakt me geen ruk uit welke historie eraan vooraf gaat.
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_82496926
Dingen in context zien kan ik je verder ook niet mee helpen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:06:32 #216
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82497498
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:45 schreef queensbridge het volgende:

[..]

Nou, één ding wat we gemeen hebben is het vertrouwen (of de hoop) dat ze de finale halen.
[..]

Nee, maar vind je het heel erg als de rest me vrij weinig interesseerde? Je blijft een volwassen vent die zit te kijken hoe twee andere volwassenen een potje PES doen. Maakt me geen ruk uit welke historie eraan vooraf gaat.
Dit zijn wel onze idolen hoor, tuurlijk zijn we benieuwd hoe ze zijn buiten het veld om en hoe ze met elkaar omgaan,...
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_82499846
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:51 schreef queensbridge het volgende:

[..]
Rapper Queensbridge uit Groningen?
pi_82518820
Weet iemand of ze het vanavond weer doen?
pi_82518921
Geen idee, moet je de Twitters in de gaten houden.

http://twitter.com/ELJEROELIA4REAL
http://twitter.com/ryanbabel
pi_82520399
Samenvatting van gisteravond, inclusief het kanker-incident met Elia:
pi_82521536
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Golaso het volgende:
Samenvatting van gisteravond, inclusief het kanker-incident met Elia:
en toch was dat leuk.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_82521787
Ik vond het ook leuk hoor
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:11:36 #223
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_82522626
Het was idd wel leuk,Boula:EY BOYS!
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:32:04 #224
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82524096
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:53 schreef Golaso het volgende:

[..]

Rapper Queensbridge uit Groningen?
Nope
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:33:34 #225
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_82524193
whehe.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')