straat vriend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:02 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die niet kan ontcijferen welk taaltje ze nou onderling spreken?
kanker jij komt echt niet van de straat Gquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:02 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die niet kan ontcijferen welk taaltje ze nou onderling spreken?
Elia is nog jong en dan maak je fouten. Wat Elia absoluut heeft is dat hij overtuigd is van zichzelf en dat hoort een voetballer ook te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Micson het volgende:
Irritante blaag die Elia, rest lijken me wel aardige jongens, met als eindbaas Khalid Boulahrouz natuurlijk
Tuurlijk.quote:Vanaf minuut 4:20 is te zien hoe Elia reageert op een berichtje via het chatvenster van de livestream. ,,Tfoe sa7bi (vrij vertaald: shit vriend),
Vrouwenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef queensbridge het volgende:
Waarom bekijk je als jongen / man zijnde wat een andere (volwassen) man aan het doen is in zijn vrije tijd? Dat is net zo kansloos als een handtekening vragen die niet voor je broertje / zusje / vriendin is. Waarom? Echt, waarom?
Als dit de enige consequentie is teken ik er voor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kkaan___.html?p=17,2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |