1 |
zielige filmpjes van zichzelf op een bed zittend computerspelletjes spelend live op internet streamen hoeft daar niet per se een van te zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Masterboy het volgende:
Ze mogen nergens naar toe behalve hotel & winkelcentrum dus ze moeten iets doen
Hehe. Zal nog wat worden met hun gedurende het toernooi.quote:
klaverjassenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Symer het volgende:
Ik word niet vrolijk van deze segregatie overigens.
Wat zullen de blanken aan het doen zijn?
Je kan gewoon kijken zonder in te loggenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef mazaru het volgende:
Mij te veel gedoe om in te loggen. Ze vragen nog net niet naar je pincode.
Ja, maar ik wou even 'Hup Oranje!! " roepenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:04 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Je kan gewoon kijken zonder in te loggen
600 mensen op die chat dus het is wel druk daarquote:Op maandag 7 juni 2010 22:16 schreef Symer het volgende:
't Is nog aardig rustig in dit topic, maar live beelden kijken uit een hotelkamer vol spelers is toch vrij uniek of niet?
Ja man!!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef YazooW het volgende:
Eljero schreeuwt ff KANKERMAROKKAAN in de cam
Ruzie maken met kids in de chatbox
Dan gaat hij nog vrienden maken met Ibrahim, Robin en Khalid.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef YazooW het volgende:
Eljero schreeuwt ff KANKERMAROKKAAN in de cam
Ruzie maken met kids in de chatbox
paar mensen in die chatbox zeggen dat ze aan het opnemen zijn voor youtube, dus zal wel in de pers komen laterquote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef Weka het volgende:
Jezus Elia gedraagt zich als een klein kind. Zal me niet verbazen als dit ergens in de pers opgepikt wordt.
Khalid was er net ook...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan gaat hij nog vrienden maken met Ibrahim, Robin en Khalid.
Ik vind het maar een slechte zaak dat er groepjes ontstaan in de selectie. Iedereen met een tintje bij elkaar, en de kaaskoppen zitten te pokeren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef Golaso het volgende:
NIgel zit rechts, kwam zo'n 5 minuten geleden binnen lopen. Als het goed is zijn nu Gregory, Nigel, Babel, Elia en Vorm in de kamer. Khalid is volgens mij al weg maar weet niet zeker.
Kuyt zal je nog verrassen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Weka het volgende:
Inderdaad, best leuk zo live.
Maar ik zie veel liever Sneijder, Van der Vaart en Kuijt een potje pesten met Andre Hazes op de achtergrond. Ik gok ook dat Kuijt niet 'kankermarokkaan' zegt als reactie op de chat.
Mwah, groepsjesvorming heb je altijd en is ook normaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een slechte zaak dat er groepjes ontstaan in de selectie. Iedereen met een tintje bij elkaar, en de kaaskoppen zitten te pokeren.
Ik denk dat de volwassen Nigel een bruggetje vormt tussen dit groepje en de anderen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah, groepsjesvorming heb je altijd en is ook normaal.
Dit is geen Kabel lijkt me.
Tja dat gebeurd overal in de samenleving, ook hier. Kan me trouwens ook voorstellen dat Sneijder, Van Persie hier niet bij gaat zittenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een slechte zaak dat er groepjes ontstaan in de selectie. Iedereen met een tintje bij elkaar, en de kaaskoppen zitten te pokeren.
Hoe dom kan je zijn zeg!!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
paar mensen in die chatbox zeggen dat ze aan het opnemen zijn voor youtube, dus zal wel in de pers komen later
Hoezo Van Persie niet, hij is zelf zo mocro als maar kan. Zijn hele jeugd in een mocro-wijk gewoond, getrouwd met een Marokkaanse.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Tja dat gebeurd overal in de samenleving, ook hier. Kan me trouwens ook voorstellen dat Sneijder, Van Persie hier niet bij gaat zitten
Van Persie is de pubertijd wel een beetje ontgroeit, Babel blijft er een beetje in hangen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoezo Van Persie niet, hij is zelf zo mocro als maar kan. Zijn hele jeugd in een mocro-wijk gewoond, getrouwd met een Marokkaanse.
Vriendin van Greg?quote:
Klopt. Telesport zegt dit over De Jong gedurende de afgelopen drie weken.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Weka het volgende:
[..]
Ik denk dat de volwassen Nigel een bruggetje vormt tussen dit groepje en de anderen.
Hij past een beetje op het jonge spul dus. Goed zo, dat moet ook iemand doenquote:DE JONG
2 duels, 180 minuten: 7,5.
De verdedigende middenvelder vormt een uitstekende tandem met Mark van Bommel en ontpopt zich binnen en buiten de lijnen tot een van de leiders van Oranje. Is de bruggenbouwer tussen de jonge garde en de meer ervaren jongens en weet wanneer hij het vuurtje moet oppoken om scherpte af te dwingen. Tegenwoordig zonder over de schreef te gaan. De Amsterdammer is zuinig op zijn lichaam en liet de interland tegen de Mexicanen vanwege lichte knieklachten aan zich voorbij gaan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef thedude0 het volgende:
Op kosten van de belastingbetaler in je tyfus hotel een beetje gaan zitten gamen. Zweep erop en 24/7 trainen...
Ik snap hem ook niet helemaal...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef NDAsilenced het volgende:
elia is een mix van hirshi ali en wilderS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |