slaap ze marcquote:
dankjewelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
En feli symphonic
symp, wat mod je nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Morgen wokquote:
Marijkequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen wokHeb je weer een drukke dag vandaag?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-06-2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 045 wel.o.k
02. 036 Symphonic
03. 034 goldfinger1963
04. 027 Dr_Flash
Lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke![]()
beetje achterstand weg werken maar valt wel mee.![]()
en gisteren viel ook wel mee zo te zien![]()
[..]
als het vanavond maar droog isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn dat van gisteren, je had het een beetje rustig zie ik
![]()
Ik wil het zonnetje terugHopen dat het vandaag een beetje droog blijft, dan ben ik al blij
friemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:08 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Voor rond het middaguur wordt veel regen voorspeld
marcquote:
Oeh, ja, dat is dan wel fijn ja.... Hier is het nog steeds droog, maar wel heel bewolktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het vanavond maar droog isavondvierdaagse
ik heb nu al meer regen gezien dan gisteren
Morgen Friemelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:08 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Voor rond het middaguur wordt veel regen voorspeld
Goedemorgenquote:
Droog arriverenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen Friemel
Bah, ik heb tegen half 4 een afspraak en wil dan eigenlijk wel droog aankomen![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
symp, wat mod je nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog GC
En vandaag was weer eens een mooie dag om knopen door te hakken, en dat heb ik ook gedaan
De hele directie in rep en roerIk heb geroepen: ik ga beginnen met mijn klus en ik wacht niet meer op jullie troep.
Juin uit Eigen Tuin!
Ja, paraplu is een goed planquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Droog arriveren
een parapluutje moet mee
anders wordt je nat.
Dat zijn de betere dagenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen nog GC
En vandaag was weer eens een mooie dag om knopen door te hakken, en dat heb ik ook gedaan
De hele directie in rep en roerIk heb geroepen: ik ga beginnen met mijn klus en ik wacht niet meer op jullie troep.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Droog arriveren
een parapluutje moet mee
anders wordt je nat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |