dat werkt niet.quote:
Een muff kan heel plezierig zijn hoor, vooral in de winterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een muff kan heel plezierig zijn hoor, vooral in de wintermeer muff als in muffdivingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
daarom heb ik ook infrarood cameraatjes bij jou hangenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat werkt niet.
de filmpjes zijn te donker opgenomen
Half uur te vroegquote:
flesquote:
te vroegquote:
skitquote:
voorstel doen voor minder te vergaderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Fijn een hele dag vergaderen, werkt echt mee aan de productiviteit
waar was je dan voor opgepaktquote:
quote:
duidelijk van welquote:
hier is het nog droogquote:
WTF! Hier is het zonnig!quote:
nergens last vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het was ook vooral in het westen van het land, trekt nu langzaam naar het noorden toe
hier dus ookquote:
popcorn topicquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef cablegunmaster het volgende:
Anita, Bjoetie goeroe #7.
Goed meedoe / volg / popcorn topic![]()
Mijn keuze staat al en tijdje vastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zweef. Ben nu een beetje dat lijsttrekkersdebat aan het kijken. Maar het is al heel snel een bla bla verhaal
dan ga je je verdiepen in de partij punten en denk je "die partij past het best bij mij"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zweef. Ben nu een beetje dat lijsttrekkersdebat aan het kijken. Maar het is al heel snel een bla bla verhaal
eerste gedachte is te voor de hand liggendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Het is een keuze voor slecht, slechter of slechtst.
Volgende verkiezingen doe ik mee met mijn eigen partij.
SM
ik kan niet gaan stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Die van mij 3 dagenquote:
Ik doe met je mee, mag ik de nummer 2 worden als we het eens zijn op cruciale puntenquote:
dan zal het nog niet gaan lukkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aan Ll vragen of ze een gitaar mee neemt
ik heb geen stembiljet gekregenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij 3 dagen
En gf, hoezo kun je niet gaan stemmen?
Daar zitten wat bijzondere tussen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik doe met je mee, mag ik de nummer 2 worden als we het eens zijn op cruciale punten
Terecht toch, dat is alleen voor Nederlandersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen stembiljet gekregen
Ook niet voor de belgen? Die moeten ook volgende week toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedere 6 maandenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet voor de belgen? Die moeten ook volgende week toch?
Dat is best slordigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |