Ze vroeg of ik een trio wilde doen met haar en haar kankerlelijke vriend...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze is beetje gek ja.. maar wel lief.
En misschien ook al beetje te lief..
Dat kwam door mij.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zelfs toen er op Tinychat niets werd getypt zat hij te glunderen achter de webcam. Warm persoon.
De_ananas.quote:
Ik val je lastig?quote:
hihi.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zelfs toen er op Tinychat niets werd getypt zat hij te glunderen achter de webcam. Warm persoon.
Terwijl zij wist dat hij iets met mij had.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze vroeg of ik een trio wilde doen met haar en haar kankerlelijke vriend...
[ afbeelding ]
Nee door mij. MIJ MIJ MIJ.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
hihi.
Maar Wd keek dan serieus, en dan moest ik lachen, en dan ging zij lachen. En dan moest ik harder lachen![]()
Faal.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
hihi.
Maar Wd keek dan serieus, en dan moest ik lachen, en dan ging zij lachen. En dan moest ik harder lachen![]()
Wel in gedachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je was niet 24/7 aanwezig daar hoor, mopje.
Dat vind ik mooi aan mensen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb geen kennis.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
Oké, even een vraagje om jullie kennis te testen.
Op de jaarlijkse vergadering van aandeelhouders van de NV X staat als
agendapunt vermeld:
"Goedkeuring door de algemene vergadering van de vastgestelde jaarrekening".
De desbetreffende NV X is een
a. gewone NV
b. NV waarop het volledige structuurregime van toepassing is.
c. NV waarop het verzwakte structuurregime van toepassing is.
d. van het structuurregime vrijgestelde NV.
Maar Tinychat was ook gewoon grappigquote:
Dat maakt der toch niet meteen stom..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze vroeg of ik een trio wilde doen met haar en haar kankerlelijke vriend...
[ afbeelding ]
Stil.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Fascination het volgende:
Haha, jullie weten allemaal het antwoord niet. Jullie zijn zooooooo dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |