Dat zeggen mensen ook altijd over mij.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we het hier al eens over gehad.
Maar ik vind der wel heel lief...
Je zit naakt, spartelend op je bureaustoel met een bezweet voorhoofd?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben onder het bureau vandaan, maar voor de rest is er nog niets veranderd.
Ze is echt heel stom geworden.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij valt 17 jarige meisjes lastig met je gegeil. Jij bent niet lief.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook altijd over mij.
Ja, en in de kleermakerszit.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zit naakt, spartelend op je bureaustoel met een bezweet voorhoofd?
Nou niks mis mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook altijd over mij.
Wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij valt 17 jarige meisjes lastig met je gegeil. Jij bent niet lief.
Dat is ook wel zo, maar oneerbare voorstellen gaan een beetje te ver.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geile shit, boy.quote:
Ik zie voor me, iemand die naakt en bezweet is. Die een aanval heeft die lijkt op een combinatie van Epilepsie en Parkinson.quote:
Bizar.quote:
Wanneer lach jij niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zie voor me, iemand die naakt en bezweet is. Die een aanval heeft die lijkt op een combinatie van Epilepsie en Parkinson.
Ik moest lachen.
Ze is beetje gek ja.. maar wel liefquote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar oneerbare voorstellen gaan een beetje te ver.
Chai, is dat zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |