quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klinkt goed, pics ter bevestiging alsjeblieft.
Er zijn jongens die meisjes met snorren en monobrauwen zo aantrekkelijk vinden dat ze zoenen?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is een klasgenote van Mozy die ik ook ken. Ze heeft een unibrow en een snor en denkt dat als een jongen met uitgaan haar zoent ze iets hebben.
Ik gaf ooit iemand een kus dacht ze dat we gezoend haddenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is een klasgenote van Mozy die ik ook ken. Ze heeft een unibrow en een snor en denkt dat als een jongen met uitgaan haar zoent ze iets hebben.
Blijkbaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn jongens die meisjes met snorren en monobrauwen zo aantrekkelijk vinden dat ze zoenen?
Ze zijn dan gewoon zo dronken dat ze hun ogen niet open kunnen houden en dan zien ze iets wat op een meisje lijkt.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn jongens die meisjes met snorren en monobrauwen zo aantrekkelijk vinden dat ze zoenen?
Ik ben nogal visueel ingesteld.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Blijkbaar.
En ze is ook super bezweet onder de armen en er zit shaq onder.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn dan gewoon zo dronken dat ze hun ogen niet open kunnen houden en dan zien ze iets wat op een meisje lijkt.
Ik ook, zit nu naakt en spartelend onder mijn bureau met een bezweet voorhoofd.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nogal visueel ingesteld.
Je hebt een scheve muil.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik gaf ooit iemand een kus dacht ze dat we gezoend hadden. Erge was dat het nog een lekker wijf was ook
. Geen idee hoe ze zo dom kon zijn.
En toch al twintig minuten kijken, hè.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
Elia en Babel gaan nu een best of 5 PES doen, jaja
Kom eens onder dat bureau vandaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, zit nu naakt en spartelend onder mijn bureau met een bezweet voorhoofd.
Waarom?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom eens onder dat bureau vandaan.
20 minuten alweer, shiiiitquote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
En toch al twintig minuten kijken, hè.
[..]
Netjes op je stoel zitten.quote:
DeGeneres?quote:
Ja, volgens mij hebben we het hier al eens over gehad.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
JIJ WEET METEEN OVER WIE HET GAAT HAHAHAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |