En dat klinkt lekker Lein!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef LieLie het volgende:![]()
Wij hebben ineens allemaal mieren in de keuken? En ik heb geen idee waar ze vandaan komen. Voor het eten al 15 of twintig doodgetrapt, en nu liepen er weer minimaal 10.
Waar woont ze? Misschien hebben we een invasie in het dorp?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef freecell het volgende:
Evy
LieLie: mijn zus belde mij net, heeft precies hetzelfde met de mierenMaf.
En Lein, ik ga je knuffelen. Heb je jezelf vast? Komtie....
FNUFFEL!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef freecell het volgende:
Evy
LieLie: mijn zus belde mij net, heeft precies hetzelfde met de mierenMaf.
En Lein, ik ga je knuffelen. Heb je jezelf vast? Komtie....
FNUFFEL!
Ik maak alleen zo nu en dan een stomme/kwetsende opmerking tussendoorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je, je bent best liefEn je weet het wel mooi te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leeuwardenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waar woont ze? Misschien hebben we een invasie in het dorp?
Maar ik snap er niks van, zou het aan het weer liggen? Hebben we ergens een gat waar ze doorkruipen?
Gezelligquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Een echt FNUFFEL
Lekker! Volgende keer dat ik naar Isa ga (jaja, dat zeg ik elke keer, I know) kom ik bij jou langs
Neh, niet in de buurtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Leeuwarden
En ik denk dat het het weer is
Hoog tijd om weer een MD te kopen.quote:
een kleintje van hpquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
weebee
wat voor heen heb je gescoord?
een heel heel heel kleintje (netbook) of wel een "echte" laptopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
een heel heel heel kleintje (netbook) of wel een "echte" laptopnet of alle netbooks een 7 inch schermpje hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en tis een netbook (10 inch ofzo) , heb ik genoeg aan met de dingen die ik doe.
had voor de missing laptop een gewone grote en dat vind ik echt onhandig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
een heel heel heel kleintje (netbook) of wel een "echte" laptop10 uur accuduur is echt lang, mijn uber laptop met alles erop en eraan heeft maar 2 uur, maar das wss omdat het scherm veel kleiner isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hello! Straks heb je er maybe 2quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef DarkElf het volgende:
en hi vanaf mijn nieuwe laptopje
Zometeen gewoon van de baan afknallenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
hoi vanaf tennisbaan. Net getennist, nu van 20.30u tot 21.30u wachten en dan nog een keer. Ik word hier in de pauze btje buitengesloten, ze hebben t over toernooien dit jaar en omdat ik voor de dubbel tactisch niet goed genoeg ben bespreken ze met elkaar wie welk toernooi samen doet en wie invaller word enzo. Kan er ook niet goed tegen omdat ik moe ben maar heb liever dat ze dit buiten mij om lullen, want ik hoor hier duidelijk niet bij
lukt helaas niet zo als ik moe ben. Voor hen wacht ik een uur maar ik vroeg net iets en toen deden ze net alsof ze mij niet hoorden en kakelden verder. Ik kan niet tegen mensen die net doen alsof ze je niet horen, zeker omdat ik iets doodgewoons vroeg. Heeft iemand leuk nieuws? Ik voel me nu niet zo nmlquote:
Weinig leuks hierquote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lukt helaas niet zo als ik moe ben. Voor hen wacht ik een uur maar ik vroeg net iets en toen deden ze net alsof ze mij niet hoorden en kakelden verder. Ik kan niet tegen mensen die net doen alsof ze je niet horen, zeker omdat ik iets doodgewoons vroeg. Heeft iemand leuk nieuws? Ik voel me nu niet zo nml
jammer. Maar al zit je gewoon op de bank vind ik dat al leuk. Ik kijk ze al niet aan. Vlg keer als ze weer aardig doen. Liefst ga ik naar huis maar met zn 3-en kunnen ze niet tennissen dus kan ik niet makenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:
Ik wou dat ik allerlei leuke dingejes had.. maar eigenlijk heel weinig
Dat dusquote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef Laydina het volgende:
Waarom niet? Gewoon zeggen dat je je niet lekker voelt en dat je echt niet eerst nog gaat wachten want dat helpt niet. En dan ga je gewoon weg. Als zij niet lief doen, dan moeten ze maar een keer de gevolgen ondervinden.
Ik zit lekker achter mijn PC-tjequote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef Laydina het volgende:
En ik zit idd op de bank, musical awards aan het kijken
haha, 39 bmi'tjes hequote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weinig leuks hierTenzij je mij natuurlijk als leuk ziet
Daar heb ik heeeeeeeeeeeeel veel van
was ik maar zo stoerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef Laydina het volgende:
Waarom niet? Gewoon zeggen dat je je niet lekker voelt en dat je echt niet eerst nog gaat wachten want dat helpt niet. En dan ga je gewoon weg. Als zij niet lief doen, dan moeten ze maar een keer de gevolgen ondervinden.
Misschien ff op zoek naar een ander team danquote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, 39 bmi'tjes he. Ik vind jullie veel leuker. Zij zijn typisch en fanatieker dan ik (ze willen alles winnen)
Maak je eens niet zo druk om anderen!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was ik maar zo stoerik tennis voor hen, maar kan niet weggaan want dan ben ik ook lullig
Yo! Doe dat eens nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was ik maar zo stoerik tennis voor hen, maar kan niet weggaan want dan ben ik ook lullig
Absoluut minimaal 1x per jaar, max 5x per jaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
we zijn een team, dan ga je niet weg toch?
Mag ik dan vragen hoeveel je dan weegt?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien ff op zoek naar een ander team danDit spoort totaal niet met jouw ambitie dan
En idd....39 BMI-tjes, maar wel verspreid over 195 centimeters
Geen idee. Zaterdag onderweg naar Isa merkte ik dat mijn schouder voelde alsof ik er de hele nacht op had liggen slapen. En toen ik aankwam, kon ik m'n arm niet boven de schouder tillen. Maar inmiddels gaat t wel beter, en ik word ook een beetje ontzien op werk nu door die armquote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Lein hoe kom je aan die pijn, werk?
Wij hebben sinds een paar maanden hele kleine tja... beessies die lopen boven het badhet lijkt wel of ze uit de voegen komen
Helemaal waar, als je samen sport brengt dat ook verantwoordelijkheden met zich meequote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
we zijn een team, dan ga je niet weg toch?
Ook van hen dan! Je kunt op z'n minst net doen alsof iemand er WEL is toch??quote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Helemaal waar, als je samen sport brengt dat ook verantwoordelijkheden met zich mee
Je kan het omgekeerd berekenen hequote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen hoeveel je dan weegt?
En hoe gaat het met 't progje van Steer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat programmaatje van Steer heb ik niet, maar mijn eigen versie maakt best leuke grafiekjes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat dus. Ik zou er echt schijt aan hebben als mensen mij begonnen te negeren. Maar goed...dat ben ikquote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook van hen dan! Je kunt op z'n minst net doen alsof iemand er WEL is toch??
Ik zou daar echt niet tegen kunnen, dat gesmoes.. Maar ik doe dan ook niet aan een teamsport omdat ik een hekel heb aan dames in teams
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan het omgekeerd berekenen heMaar ik vertel het je wel hoor
Dat probeerde ik, maar dat lukte nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat programmaatje van Steer heb ik niet, maar mijn eigen versie maakt best leuke grafiekjes
![]()
Maar goed dat je er mee bezig bent, 39 houdt ook wel gezondheidrisico's in natuurlijk.
En ik zou nerveus worden van zulke grafiekjes geloof ik![]()
Hahahaha....ja. Dat kan. Maar goed, dat is ook maar wat voor waarde je eraan hecht hequote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
En ik zou nerveus worden van zulke grafiekjes geloof ik
nu weet ik ook meteen waar je naartoe hebt hard gelopenquote:
ja! heb echt de zenuwen. Bij de TU. Dit gaat mijn eerste echte soll. worden, als ik aangenomen word dan mag ik ook eindelijk aan studie beginnenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Waar, SoL? Iets heel officieels?
mag allebeiquote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef borisz het volgende:
Hypothesen of hypotheses? Of mag het beiden?
Succesquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! heb echt de zenuwen. Bij de TU. Dit gaat mijn eerste echte soll. worden, als ik aangenomen word dan mag ik ook eindelijk aan studie beginnenEn daar gaat het mij om
Nette donkere broek, effen pastelkleurig bloesje, hakkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! heb echt de zenuwen. Bij de TU. Dit gaat mijn eerste echte soll. worden, als ik aangenomen word dan mag ik ook eindelijk aan studie beginnenEn daar gaat het mij om
nieuwe mental note : Vraag hier geld voor, dan motiveerd het meer.... liefst per uur, laat ie het wel uit zijn hoofd om veel van je te vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieIk ben bezig met een website voor een bevriende gitarist, maar hij regelt vanalles met iedereen en ik krijg allerhande prut opgeleverd. En hij wil teveel waarvan ik dacht dat het wel kon, maar nu blijkt dat het allemaal niet zo makkelijk is
![]()
* PdeHoog maakt mental note to self: niet meer doen dit soort klusjes!
Dit klinkt slijmbeursontstekingachtigquote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen idee. Zaterdag onderweg naar Isa merkte ik dat mijn schouder voelde alsof ik er de hele nacht op had liggen slapen. En toen ik aankwam, kon ik m'n arm niet boven de schouder tillen. Maar inmiddels gaat t wel beter, en ik word ook een beetje ontzien op werk nu door die arm
Goed zo.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kom net terug van tennis. Tijdens het bewegen vergat ik alles weer en werd energiek en vrolijk. Uiteindelijk heb ik nog gewonnen ook! (tegen o.a. de beste van de club) Ben helemaal happy
Met de mr?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, even wat dingen geregeld voor de reis in september. Hehe, nu al onenigheid over het hoe en wat, dat wordt nog lachen
Goed bezigquote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kom net terug van tennis. Tijdens het bewegen vergat ik alles weer en werd energiek en vrolijk. Uiteindelijk heb ik nog gewonnen ook! (tegen o.a. de beste van de club) Ben helemaal happy
Beetje proppenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Geen internet, Bluezzedear
't Dilemma is: treinreis een beetje proppen en dan nog bijna twee weken China en Zuid-Korea, of treinreis rustigaan en dan maar een weekje voor de rest... Hmmm.
al wil je tips/highlights over zuid-korea, sta ik open voor vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Geen internet, Bluezzedear
't Dilemma is: treinreis een beetje proppen en dan nog bijna twee weken China en Zuid-Korea, of treinreis rustigaan en dan maar een weekje voor de rest... Hmmm.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel, ook golferquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al wil je tips/highlights over zuid-korea, sta ik open voor vragen
Noord kun je niet op jezelf bezoeken, en is niet verstandig en zou ik ook niet doen voor het leuk want er is niks te zien behalve overal posters van Kim Jung Ilquote:Op maandag 7 juni 2010 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, Noord-Korea gaat toch niet door Bluezz, dus daar hoeven we het dan weer niet voor te doen (ik vraag me af of je met een Noord-stempel in je paspoort Zuid nog binnenkomt).
DH, zoete dromen!
Dat weet ik, maar het lijkt me wel erg interessant om een totalitaire dictatuur te bezoeken, plus dat de natuur ook erg mooi moet zijn daar, en zien hoe mensen leven, hoe het leven daar gewoon doorgaat, of niet. Maar het is behoorlijk prijzig, en met de huidige gang van zaken tussen Noord en Zuid vind ik het een beetje een risico.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Noord kun je niet op jezelf bezoeken, en is niet verstandig en zou ik ook niet doen voor het leuk want er is niks te zien behalve overal posters van Kim Jung Il
Transmongolie, met drie of vier tussenstops.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef LieLie het volgende:
wat voor treinreis CF?
want de mr vond de trans erg mooi, maar de tientallen uren trein maar saai.
dus minder uren trein dan de transsiberië?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Transmongolie, met drie of vier tussenstops.
heel veel! Seoul; een citytrip maken! Kun je regelen op het vliegveld Incheon waar je zult landen (informatiebalie waar ze goed Engels kunnen). ze delen je in op een dag dat ze rijden en jij kunt en dan zie je aardig wat highlights..mooie tempels en veel geschiedenis. Zorg dat je niet 's middags en 's avonds bulgogi of pork bbq eet want dat gaat je neus uitkomen. het beste is 's ochtends en 's middags naar een Paris Baguette (met een eiffeltoren). ze hebben daar de allerlekkerste verse broodjes, bagels en koffie/thee voor bijna niks. Kijk sowieso 's avonds naar een restaurantje wat niet stinkt, want ik meen het; je houdt het er niet uit. "Ramen" is lekker, net als "bbq pork" (gemarineerde karbonade met 10 bijgerechtjes). zoek het rijkere modernere gedeelte op. het arme gedeelte stinkt ontzettend. Ga naar de hoge toren waar folklore is en je (zonder mist) een geweldig uitzicht hebt over Seoul en het Grand Hyatt hotel (LUXE)quote:Op maandag 7 juni 2010 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sweet! 't Wordt in ieder geval Seoul en waarschijnlijk ook nog e.e.a. aan nationale parken, dat schijnt eind september op z'n mooist te zijn. Heb jij daar wat van gezien?
En ik heb een Koreaanse collega, misschien ging die ook nog wat leuks regelen
Kortere stops, ja. Maakt het natuurlijk well vermoeiender... Dus we twijfelen nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
dus minder uren trein dan de transsiberië?
hoe kun je dat inkorten? kortere stops?
Ik ben voor mr. CFquote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, even wat dingen geregeld voor de reis in september. Hehe, nu al onenigheid over het hoe en wat, dat wordt nog lachen
[ Bericht 1% gewijzigd door cybermans op 08-06-2010 08:17:56 ]
helaas is 1 op 1 anders. Wel beter, zolang je je op je gemak voelt. Hoop op een leuk gesprek. Succes nogmaals!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat een fantastische reisplannen weer CF!! Mijn ik kan het gevoel voor de solli is geloof ik een beetje verdwenen
Ahwell, ik heb vorige week voor heelveel mensen gesproken, dus tegen 1 persoon moet ook lukken toch?
Tnxquote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas is 1 op 1 anders. Wel beter, zolang je je op je gemak voelt. Hoop op een leuk gesprek. Succes nogmaals!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Het schijnt dat die griezel van een Joran bekent heeft
Hij kwam er achter dat in Peru roofmoord een hogere straf krijgt dan 'gewone' moord..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
idd!
omdat zijn laptop beetje vol met zaken omtrent Nathalee stond... en die peruaanse met der flapjes er aanzat en waarschijnlijk zo ongeveer alle bewijsmaterialen tegen Joran gezien had etc etc..
Mag die lekker gaan wegrotten als de bitch van de drugdudes daarzo
ook ongesteld?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij kwam er achter dat in Peru roofmoord een hogere straf krijgt dan 'gewone' moord..
Als het allemaal klopt he, dit zijn alleen nog maar berichten door lekken bij de politie. Helemaal eerlijk spel spelen ze niet in Peru, maar goed.. dat die gozer fout is wisten we allemaal al, alleen nog even afwachten hoe fout precies.
Bah.. mijn uitslaapdag maar heb te veel buikpijn om te blijven liggen
ik ben nieteens anders gewend, voelt netals weeën, maar daar weet jij natuurlijk nog niks vanquote:
oeps, sorryquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx.. dinsdag is altijd de ergste dag.. daarna gaat het gelukkig meestal snel beter. Maar ik blijf het zo irritant vinden die nutteloze vruchtbaarheid van me
Was ook niet van plan daar achter te gaan komen, ik geloof je zo ook welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben nieteens anders gewend, voelt netals weeën, maar daar weet jij natuurlijk nog niks van![]()
quote:Ik heb ook zo een zin in het sollicitatie gesprek vanmiddag, helemaal chill van de pijnstillers
voor dat 'nog' wat je doorgestreept hebt, ging er vanuit dat jij en thijs kindjes zouden krijgenquote:
Wehehe geeft toch niet? Is voor mij totaal geen gevoelig onderwerp of zo hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
voor dat 'nog' wat je doorgestreept hebt, ging er vanuit dat jij en thijs kindjes zouden krijgen
voor mij was het t zelfde... zoveel pijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was ook niet van plan daar achter te gaan komen, ik geloof je zo ook welVrees dat weeen nog erger zijn, maar vind dit wel genoeg eigenlijk. Klap er soms dubbel van als ik toevallig sta of loop als er weer een scheut komt. Zo irritant!
[..]
Niet te relaxt he..
waaat! geweldig, hoe komt dat zo ineens? kan ie niet meer liegen nu zn vader er niet meer is?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Het schijnt dat die griezel van een Joran bekent heeft
blijkbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe geeft toch niet? Is voor mij totaal geen gevoelig onderwerp of zo hoorMaar dacht eigenlijk dat je dat wel wist.. niet goed opgelet hier??
![]()
![]()
Is ook niet echt recent daar over gegaan hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
blijkbaarMaar zo vaak ben ik hier niet echt meer, dus ik mis weleens wat
hmz, en mijn buik doet er niet toequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja, pornoshoot deel 2;
ik heb vriendelijk afgeslagen en nu heeft hij het bod verhoogd naar ¤ 4900,- voor 35 min anoniem
bij welk bedrag zeg je wel ja?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja, pornoshoot deel 2;
ik heb vriendelijk afgeslagen en nu heeft hij het bod verhoogd naar ¤ 4900,- voor 35 min anoniem
Wat bedoel je hiermee cyber?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
idd!
omdat zijn laptop beetje vol met zaken omtrent Nathalee stond... en die peruaanse met der flapjes er aanzat en waarschijnlijk zo ongeveer alle bewijsmaterialen tegen Joran gezien had etc etc..
Mag die lekker gaan wegrotten als de bitch van de drugdudes daarzo
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. 5000 euro is wel wat weinig.. 10.000? Men dat is veel geld. Maar wie wordt dan de man waar je het mee moet doen enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:08 schreef cybermans het volgende:
[..]
bij welk bedrag zeg je wel ja?
1.000.000?
ben jij Lay?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hij wil je!! Hij wil je graag!!
Ja laat dat account maar even zittenHier Lay
idd zoals laydina al zei handjes maar was tevens een referentie naar een KPN reclamequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee cyber?![]()
Mogge allemaal. Druk daggie. Juffen. Adieu!
je had met dit account gister toch ookal gepost hier?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hij wil je!! Hij wil je graag!!
Ja laat dat account maar even zittenHier Lay
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet niet eigenlijk.... zo'n bedrag is behoorlijk maar toch staat het porno me tegen, ook al is het anoniem. je zit nml dan toch in 'het pornowereldje'
Klopt.. kom weer iets te vaak in die ander SC, waardoor ik telkens 'moet' wisselen. En dat gaat wel eens misquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je had met dit account gister toch ookal gepost hier?
Misschien is het wel een heeeele leuke manquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet niet eigenlijk.... zo'n bedrag is behoorlijk maar toch staat het porno me tegen, ook al is het anoniem. je zit nml dan toch in 'het pornowereldje'
dat dus (maar thijs ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is dat werkelijk je grootste bezwaar??
Ik moet er niet aan denken dat 'vreemde kerels' die ik niet ken of uitgezocht heb (of Thijs zijn) aan me zouden zitten
![]()
ik wil niet weten wat jij met komkommers doetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klopt.. kom weer iets te vaak in die ander SC, waardoor ik telkens 'moet' wisselen. En dat gaat wel eens mis
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:20 schreef Laydina het volgende:
Oeeh trouwens.. Net de eerste sollicitant gezien voor een baan hier op kantoor. Hij is niet lelijk
Haha, die nieuwe collega zal vast nog niet in dienst zijn, want er komen deze week nog meer sollicitanten dacht ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Dubbel fijn Lay! Kun je lekker feesten en daarna misschien wel flirten met nieuwe collega![]()
wat betreft 'vreemde mannen', ik denk dat het voor vrijgezelle dames makkelijker is
Ehhm.. ben ook ooit vrijgezel geweest hoor.. maakt niet zo veel verschil voor mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
wat betreft 'vreemde mannen', ik denk dat het voor vrijgezelle dames makkelijker is
En dan tussen de mariniers slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:33 schreef Laydina het volgende:
Hij is zeker niet verkeerd wat ik zo snel zag![]()
Ow en ik heb nu zeker een plek op de marinekazerne in A'damDat wordt stappen
Weet je hoe jong die luitjes zijn daarquote:
ik ook hoor, eerst keuren... maareh... ik duim voor een nieuwe knappe jongen.. wel lekker idd dat je zoveel mannen hebt... krijg je als vrouw genoeg aandachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha, die nieuwe collega zal vast nog niet in dienst zijn, want er komen deze week nog meer sollicitanten dacht ik.
Dat denk ik ook wel ja. Maar ik zou hem zeker van te voren willen keuren!
14?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Weet je hoe jong die luitjes zijn daarSchijnt een opkomstkazerne te zijn,d us allemaal jonge broekies. Die wil ik niet
Maar wie weet wat er nog meer rondloopt daar![]()
Als iedereen komt, zijn er 1400 mensen. Waarom zeker de helft manal zal wss maar een derde komen ofzo
Je mag best een keer boos worden hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oeps... was zo moe na 2 nachten slecht geslapen.. en was net de druppel. een klant die zich aanstelde en boos werd ben ik boos teruggeworden. gelukkig is het informeel en spreken we elkaar elke dag maar ik voel me toch niet zo netjes. ik hoop niet dat het nog eens gebeurd.
Ze kunnen het niet gewoon winnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef borisz het volgende:
Evenop de PVV. Plakken overal posters over onze D66posters.
Heb je ervaring?quote:
of juist minder omdat de rest knapper isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook hoor, eerst keuren... maareh... ik duim voor een nieuwe knappe jongen.. wel lekker idd dat je zoveel mannen hebt... krijg je als vrouw genoeg aandacht
nee geen ervaring, ik val niet op jonger dan ik en zeker niet zó jongquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heb je ervaring?![]()
[..]
of juist minder omdat de rest knapper is
Jouw hakken zijn hogerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
ook jij niet zo negative over je zelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heb je ervaring?![]()
[..]
Die zijn vermoedelijk wel in een redelijk goede conditie dus ze zouden het langer vol moeten kunnen houden theoretisch gezienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:38 schreef Laydina het volgende:
Weet je hoe jong die luitjes zijn daarSchijnt een opkomstkazerne te zijn,d us allemaal jonge broekies. Die wil ik niet
Enige wat je nu vooral hoort is of de VVD nu wel of niet de PVV uitsluit. En wat dat teweeg brengt bij de stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef LieLie het volgende:
ik vind het trouwens akelig stil rond de PVV?
Ben bang dat ze toch de 20+ halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef LieLie het volgende:
ik vind het trouwens akelig stil rond de PVV?
Lang volhouden? Die gasten komen vaak in 2 minuten klaar omdat ze zelden tot nooit een vrouw hebben (gehad)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Die zijn vermoedelijk wel in een redelijk goede conditie dus ze zouden het langer vol moeten kunnen houden theoretisch gezienmaar ik snap je wel denk ik
![]()
deze zal ik onthouden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is niet negatief.. dat zijn observeringen en feiten
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Lang volhouden? Die gasten komen vaak in 2 minuten klaar omdat ze zelden tot nooit een vrouw hebben (gehad)
ik dacht dat je bedoelde dat de andere meiden minder knap zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee geen ervaring, ik val niet op jonger dan ik en zeker niet zó jong![]()
oo je hebt het voor het uitzoeken
ze kunnen het gaatje niet eens vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Lang volhouden? Die gasten komen vaak in 2 minuten klaar omdat ze zelden tot nooit een vrouw hebben (gehad)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ze kunnen het gaatje niet eens vinden
doe dat!quote:
Ik dacht al dat je hem beetje anders geinterpreteerd had, maakt niet uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat je bedoelde dat de andere meiden minder knap zijn(is vast ook zo)
En als ze het opnemen willen ze me vast wel 4900 euro betalenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, dan kunnen ze daarna weer vrolijk door
Enneh...je hebt er veeeeeeeeeeeeeel dan he
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:25 schreef Laydina het volgende:
En als ze het opnemen willen ze me vast wel 4900 euro betalen
You naughty womanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:25 schreef Laydina het volgende:Daar kan ik ze wel bij helpen.
Zolang ze t knopje maar wel kunnen vinden
En als ze het opnemen willen ze me vast wel 4900 euro betalen
Trioquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Laydina het volgende:
Heb m'n baas even uitgehoord. De sollicitant viel in de smaak.. Die van morgen nog even afwachten
Ja mooi ding, goeie marketing erachter ook. Goed product + goeie marketing = premium prijs.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef LieLie het volgende:
steer, had je al een mening over de nieuwe iPhone?
ik ga hem toch wel nemen. Hopelijk verliest T-mobile wel hun exclusieviteitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja mooi ding, goeie marketing erachter ook. Goed product + goeie marketing = premium prijs.
Ik zeg hem toevallig net voorbij komen. Deze lijkt best wel interessantquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ja mooi ding, goeie marketing erachter ook. Goed product + goeie marketing = premium prijs.
Netwerk van T-Mobile gaat weer helemaal op z'n gat door dit toestelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik ga hem toch wel nemen. Hopelijk verliest T-mobile wel hun exclusieviteit
Nee, die andere waren 120 euro inclusief 2 jaar abo. Althans, dat heb ik betaald. Ik heb geen idee wat ze bedoelen met die presentatie. Maar anders is de prijs toch het zelfde geblevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
incl 2 jarig abbo staat erbij. die andere waren toch geen 600 euro incl 2 jaar aboo?
Alleen de allereerste iPhone 8GB ging voor een premium prijs van $599 weg zonder 2-jarig abbo verplicht. Tegenwoordig ging de iPhone3GS 32GB, het vorige topmodel, voor $199 EUR zonder 2-jarig abbo weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
De prijs viel mij mee trouwens. Voorgaande modellen gingen weg voor $599. Nu gaat het top model voor $299 weg en het achterhaalde model (3GS) voor $79 (dacht ik). Behoorlijke prijs daling.
Verder ziet het er goed uit. Slim om de antenne's over de body te laten lopen. Hopelijk geeft het een goede verbetering voor zowel bellen als GPS. Niet veel schokkende verbeteringen verder.
dus wel de volle mep voor het toestel neergelegd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een iPhone en zit op Vodafone![]()
Maargoed, heb dan ook nog nooit een abonnement mét toestel genomen.
Nee, tweedehands een mooi toestel genomen voor ongeveer 2/3 van de nieuwprijs. Daarna gejailbreakt en SIM-lock verwijderd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef cybermans het volgende:
[..]
dus wel de volle mep voor het toestel neergelegd?
Dat sowieso.. gaat zo snel allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef LieLie het volgende:
maar wie weet wat er dan weer allemaal te lkoop is
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Netwerk van T-Mobile gaat weer helemaal op z'n gat door dit toestel
Ben met name onder de indruk van het scherm van de nieuwe iPhone. Ziet er erg goed uit. Veel functionaliteit had ik met jailbreak al, zoals multitasking en unified inbox, maar leuk om te zien dat het nu ingebakken is.
Ik ga voorlopig nog even door met de oude iPhone. Misschien overstappen op Android ooit. Zo niet, dan misschien einde dit jaar de nieuwe iPhone.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef LieLie het volgende:
ik moet tot februari 2011.
en dan wil ik graag van Windows Mobile af.
maar wie weet wat er dan weer allemaal te lkoop is
Dan blijf je aan het wachtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb tmobile dus en moet tot begin maart maar geloof dat ik dan al 3 maanden van te voren nieuw abo kan doen, maar ik heb dan juist zoiets van.. wachten tot 3/4 dat jaar dan komt er vast weer een nieuweze doen het elk jaar
maarja ergens schiet dat ook niets op.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef LieLie het volgende:
ik heb een samsung omnia en ik ben er klaar meeWM werkt irritant en ik heb twee batterijen omdat ie anders leeg is voor ik thuis ben.
hij wilt je echt graag in die film hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja, pornoshoot deel 2;
Fantastisch mooie film is datquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
gisteren trouwens Tim burton's 'Alice in wonderland' gezien, leuke film. vooral fantastisch om te zien hoeveel fanatasie iemand heeft en creativiteit.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:24 schreef Laydina het volgende:
[..]dat is wel heeeel snel zeg! maar wat doe je ermee dan?
Mijn samsung is alleen super snel leeg als ik het internet op en af ga. (elke keer online streepje ervanaf) Maar verder houdt hij het dagen vol vaak.
veel, maar ik vind dat ie daar tegen moet kunnen. internet, mail syncen.
Dat had ik met mn pixon! Zo irritant!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef LieLie het volgende:
ik heb een samsung omnia en ik ben er klaar meeWM werkt irritant en ik heb twee batterijen omdat ie anders leeg is voor ik thuis ben.
buurman om hulp vragenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff iemand tips hoe ik een vrij zware boom uit een vrij grote pot ga krijgen in mijn eentje??![]()
Wil zo graag het boompje in zijn bak zetten, maar gaat zo niet echt lukken vrees ikgeen beweging in te krijgen.
Rest van de planten is reeds gepot, was halverwege puinruimen toen het ging regenen. Straks dus ff afmaken..
Oh en foons.. ben erg blij met mijn simpele nokia wiens batterij gelukkig wel gewoon lang mee gaat (vorige was wat dat betreft erg snel leeg en ik vergeet die dingen vaak op te laden)
Buurman is er niet, en die een huis verder op ook niet.. ik wacht wel tot Thijs thuis isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
buurman om hulp vragen
dumbphones gaan natuurlijk veel langer mee met de accu... die hoeven ook veel minder services te doen in de achtergrond, kleiner scherm etc. Maar smartphones met lange accuduur... de eerste die er mee komt gaat goud geld verdienen
niet mee eens... dan moet ik een phone.. een pda... een gamedevice...mp3 speler... etc mee sleurenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Buurman is er niet, en die een huis verder op ook niet.. ik wacht wel tot Thijs thuis is![]()
Oh en een foon moet gewoon bellen.. meer niet
Hopelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef LieLie het volgende:
steer, komt er nog een keer een tijd waarin we onze telefoon niet meer hoeven op te laden?
17 miljoen euro witwassenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
who's that? wat heeft hij gedaan?
Ik heb een foon om mee te bellen, een agenda om dingetjes in op te schrijven, een radio/cd speler + ipod aansluiting in de auto en ik speel liever bordspelen. Een foon moet dus gewoon bellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet mee eens... dan moet ik een phone.. een pda... een gamedevice...mp3 speler... etc mee sleuren
vraag jij aan wildvreemden in de trein he zin om even mee te doen met een van mijn 12 bordspellen die ik in mijn binnenzak heb?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een foon om mee te bellen, een agenda om dingetjes in op te schrijven, een radio/cd speler + ipod aansluiting in de auto en ik speel liever bordspelen. Een foon moet dus gewoon bellen![]()
(maar goed, ik heb dan ook geen drukke werkagenda, ik snap best dat Thijs erg gelukkig is met zijn blackberry van het werk..)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de Marokkanen
Heftig hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef cybermans het volgende:
Wist niet dat vogels ZO veel schade aan een vliegtuig kunnen doen...
http://www.nu.nl/slideshow/1881034/popup.html
dat moet toch gewoon kunnen? ze kunnen toch alles?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopelijk
Het is geen geheim in de gadgetindustrie dat de batterijtechnologie niet dezelfde stappen voorwaarts heeft gemaakt als de rest van de technologie. We gebruiken nog steeds dezelfde Lithium-ion batterijen als in het jaar 2000 ofzo, toen we nog geen smartphones e.d. mainstream hadden.
geeft niks joh, kijken ze niet naarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef SeaOfLove het volgende:
wat fijn dat jullie weer een half topic verder zijnBen net weereens door mijn enkel gegaan (paar jaar geleden enkelbanden gescheurd) en voet is weer blauw, dus geen hakken aan straks
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef LieLie het volgende:
ik moet tot één uur wachten, maar ik kan weer nergens zitten.
Ik bied die van mij aanquote:
haha, ik bedoel eigenlijk dat ik niet bij een computer kan zittenquote:
ooh das niet fijn.. om 1u wel een computer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
haha, ik bedoel eigenlijk dat ik niet bij een computer kan zitten![]()
als er al één vrij is, dan is dat omdat ie het niet doet
vergaderingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh das niet fijn.. om 1u wel een computer?
niet echt, maar dat komt door de pijnstillers denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geeft niks joh, kijken ze niet naar![]()
maar wel vervelend dat je door je enkel bent gegaan. doet het veel pijn?
Ik wilde er rond 10 uur uit maar ben weer in slaap gevallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. mijn uitslaapdag maar heb te veel buikpijn om te blijven liggen
dus 9800 maar dan speel je dus in 2 scenes?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
film deel 3:
¤ 4900,- voor 35 min en als ik meega naar Miami het dubbele (andere productie)
mijn ouders zitten ook in een mooie! vlak boven luccaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde er rond 10 uur uit maar ben weer in slaap gevallen
Goed nieuws dat ie bekend zou hebben.
En mijn mailbox zit weer vol toscaanse huizen
(golfer is ook aan het zoeken geslagen)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
Gaaah 12 uur en nog weinig uitgevoerd vandaag.
Ik heb een nieuwe batterij en die loopt in 1 dag leeg. Weer nieuwe besteld... als die ook zo snel leeg loopt zal ik een nieuwe mob moetenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff iemand tips hoe ik een vrij zware boom uit een vrij grote pot ga krijgen in mijn eentje??![]()
Wil zo graag het boompje in zijn bak zetten, maar gaat zo niet echt lukken vrees ikgeen beweging in te krijgen.
Rest van de planten is reeds gepot, was halverwege puinruimen toen het ging regenen. Straks dus ff afmaken..
Oh en foons.. ben erg blij met mijn simpele nokia wiens batterij gelukkig wel gewoon lang mee gaat (vorige was wat dat betreft erg snel leeg en ik vergeet die dingen vaak op te laden)
Zal onthouden de volgende keer als men mij geld aanbied voor een dergelijke film dat ik de prijs wel kan opdrijvenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
film deel 3:
Het liefst gaan we flydrive, mooi huis en dan mét zwembad en vlakbij zee en en en en enquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef LieLie het volgende:
mijn ouders zitten ook in een mooie! vlak boven lucca
Ik mag hopen dat jij wél betaald krijgt ook al voer je niets uit?quote:
Ik vond het zo'n kinderfilm, ik heb hem afgezetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft ook een iphone, grootste voordeel vind ik, als ik hem wel eens gebruik dus, dat je scherm buiten ook goed zichtbaar isdat missen veel telefoons.
gisteren trouwens Tim burton's 'Alice in wonderland' gezien, leuke film. vooral fantastisch om te zien hoeveel fanatasie iemand heeft en creativiteit.
ze hebben wel een eigen zwembad, geen zeequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het liefst gaan we flydrive, mooi huis en dan mét zwembad en vlakbij zee en en en en en![]()
Het zoeken is altijd zooooooo leuk
dat klinkt heel goed ja! doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het liefst gaan we flydrive, mooi huis en dan mét zwembad en vlakbij zee en en en en en![]()
Het zoeken is altijd zooooooo leuk
Doen johquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja, pornoshoot deel 2;
nee ¤ 4900 voor eerste shoot en ¤ 9800,- voor de shoot in Miamiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
dus 9800 maar dan speel je dus in 2 scenes?
je gezicht komt er niet opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doen johEn vragen of je een balkje voor je ogen mag
Ken weinig pr0n waar de gezicht van de actrice er niet opkomt. Eigenlijk geenquote:
ja, dacht ik wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wat was 1234 precies ook alweer?
Basis + vlees + saus + groente?
w000t 15.000 pleuro... dat is niet misselijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ¤ 4900 voor eerste shoot en ¤ 9800,- voor de shoot in Miami
en vind het idd wel scammerig klinken.. zou het toch allemaal contractueel vast hebben willen liggen voordat je er aan meedoetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken weinig pr0n waar de gezicht van de actrice er niet opkomt. Eigenlijk geenWaarschijnlijk als je aan het shooten bent, zullen ze je 1000 EUR meer aanbieden om 'toch je gezicht erop te krijgen' en anders kun je opdonderen ofzo.
Dit jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wat was 1234 precies ook alweer?
Basis + vlees + saus + groente?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan blijf je aan het wachtenJe moet toch een keer de keuze maken om een nieuwe te kopen.
Had ik met deze telefoon voor het eerst (samsung ultratouch). Ik zag hem , wilde hem hebben, maar was nog niet in de winkelsMoest gewoon een maand wachten en kon hem gelukkig al 3 maanden voor m'n abbo in zou gaan krijgen
Die blikken altijd van die vrouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ken weinig pr0n waar de gezicht van de actrice er niet opkomt. Eigenlijk geenWaarschijnlijk als je aan het shooten bent, zullen ze je 1000 EUR meer aanbieden om 'toch je gezicht erop te krijgen' en anders kun je opdonderen ofzo.
Geprobeerd, maar dat ding zit zo vast in de pot dat ik hem er in mijn uppie gewoon niet uit ga krijgen vrees ik. Doe zo meteen nog een poging maar als het dan niet lukt, geef ik het voorlopig op..quote:
Werkze Hobselquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef MissHobje het volgende:
Op naar werk en dan woe en do weekend![]()
![]()
Toedels
whahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
film deel 3:
mijn baas wel. ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef cybermans het volgende:
[..]
krijg jij ook zoveel voor elke keer als je naar Duitsland gaat?
ik word echt genaaidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
dus je moet wel je gezicht tonen en je baas pakt nog de centen![]()
damn!
Heb je het nou over consultancy of de pr0n business?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
dus je moet wel je gezicht tonen en je baas pakt nog de centen![]()
damn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |