En dat klinkt lekker Lein!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef LieLie het volgende:![]()
Wij hebben ineens allemaal mieren in de keuken? En ik heb geen idee waar ze vandaan komen. Voor het eten al 15 of twintig doodgetrapt, en nu liepen er weer minimaal 10.
Waar woont ze? Misschien hebben we een invasie in het dorp?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef freecell het volgende:
Evy
LieLie: mijn zus belde mij net, heeft precies hetzelfde met de mierenMaf.
En Lein, ik ga je knuffelen. Heb je jezelf vast? Komtie....
FNUFFEL!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef freecell het volgende:
Evy
LieLie: mijn zus belde mij net, heeft precies hetzelfde met de mierenMaf.
En Lein, ik ga je knuffelen. Heb je jezelf vast? Komtie....
FNUFFEL!
Ik maak alleen zo nu en dan een stomme/kwetsende opmerking tussendoorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je, je bent best liefEn je weet het wel mooi te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leeuwardenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waar woont ze? Misschien hebben we een invasie in het dorp?
Maar ik snap er niks van, zou het aan het weer liggen? Hebben we ergens een gat waar ze doorkruipen?
Gezelligquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Een echt FNUFFEL
Lekker! Volgende keer dat ik naar Isa ga (jaja, dat zeg ik elke keer, I know) kom ik bij jou langs
Neh, niet in de buurtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Leeuwarden
En ik denk dat het het weer is
Hoog tijd om weer een MD te kopen.quote:
een kleintje van hpquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
weebee
wat voor heen heb je gescoord?
een heel heel heel kleintje (netbook) of wel een "echte" laptopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
een heel heel heel kleintje (netbook) of wel een "echte" laptopnet of alle netbooks een 7 inch schermpje hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en tis een netbook (10 inch ofzo) , heb ik genoeg aan met de dingen die ik doe.
had voor de missing laptop een gewone grote en dat vind ik echt onhandig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
een heel heel heel kleintje (netbook) of wel een "echte" laptop10 uur accuduur is echt lang, mijn uber laptop met alles erop en eraan heeft maar 2 uur, maar das wss omdat het scherm veel kleiner isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hello! Straks heb je er maybe 2quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef DarkElf het volgende:
en hi vanaf mijn nieuwe laptopje
Zometeen gewoon van de baan afknallenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
hoi vanaf tennisbaan. Net getennist, nu van 20.30u tot 21.30u wachten en dan nog een keer. Ik word hier in de pauze btje buitengesloten, ze hebben t over toernooien dit jaar en omdat ik voor de dubbel tactisch niet goed genoeg ben bespreken ze met elkaar wie welk toernooi samen doet en wie invaller word enzo. Kan er ook niet goed tegen omdat ik moe ben maar heb liever dat ze dit buiten mij om lullen, want ik hoor hier duidelijk niet bij
lukt helaas niet zo als ik moe ben. Voor hen wacht ik een uur maar ik vroeg net iets en toen deden ze net alsof ze mij niet hoorden en kakelden verder. Ik kan niet tegen mensen die net doen alsof ze je niet horen, zeker omdat ik iets doodgewoons vroeg. Heeft iemand leuk nieuws? Ik voel me nu niet zo nmlquote:
Weinig leuks hierquote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lukt helaas niet zo als ik moe ben. Voor hen wacht ik een uur maar ik vroeg net iets en toen deden ze net alsof ze mij niet hoorden en kakelden verder. Ik kan niet tegen mensen die net doen alsof ze je niet horen, zeker omdat ik iets doodgewoons vroeg. Heeft iemand leuk nieuws? Ik voel me nu niet zo nml
jammer. Maar al zit je gewoon op de bank vind ik dat al leuk. Ik kijk ze al niet aan. Vlg keer als ze weer aardig doen. Liefst ga ik naar huis maar met zn 3-en kunnen ze niet tennissen dus kan ik niet makenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:
Ik wou dat ik allerlei leuke dingejes had.. maar eigenlijk heel weinig
Dat dusquote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef Laydina het volgende:
Waarom niet? Gewoon zeggen dat je je niet lekker voelt en dat je echt niet eerst nog gaat wachten want dat helpt niet. En dan ga je gewoon weg. Als zij niet lief doen, dan moeten ze maar een keer de gevolgen ondervinden.
Ik zit lekker achter mijn PC-tjequote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef Laydina het volgende:
En ik zit idd op de bank, musical awards aan het kijken
haha, 39 bmi'tjes hequote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weinig leuks hierTenzij je mij natuurlijk als leuk ziet
Daar heb ik heeeeeeeeeeeeel veel van
was ik maar zo stoerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef Laydina het volgende:
Waarom niet? Gewoon zeggen dat je je niet lekker voelt en dat je echt niet eerst nog gaat wachten want dat helpt niet. En dan ga je gewoon weg. Als zij niet lief doen, dan moeten ze maar een keer de gevolgen ondervinden.
Misschien ff op zoek naar een ander team danquote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, 39 bmi'tjes he. Ik vind jullie veel leuker. Zij zijn typisch en fanatieker dan ik (ze willen alles winnen)
Maak je eens niet zo druk om anderen!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was ik maar zo stoerik tennis voor hen, maar kan niet weggaan want dan ben ik ook lullig
Yo! Doe dat eens nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was ik maar zo stoerik tennis voor hen, maar kan niet weggaan want dan ben ik ook lullig
Absoluut minimaal 1x per jaar, max 5x per jaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
we zijn een team, dan ga je niet weg toch?
Mag ik dan vragen hoeveel je dan weegt?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien ff op zoek naar een ander team danDit spoort totaal niet met jouw ambitie dan
En idd....39 BMI-tjes, maar wel verspreid over 195 centimeters
Geen idee. Zaterdag onderweg naar Isa merkte ik dat mijn schouder voelde alsof ik er de hele nacht op had liggen slapen. En toen ik aankwam, kon ik m'n arm niet boven de schouder tillen. Maar inmiddels gaat t wel beter, en ik word ook een beetje ontzien op werk nu door die armquote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Lein hoe kom je aan die pijn, werk?
Wij hebben sinds een paar maanden hele kleine tja... beessies die lopen boven het badhet lijkt wel of ze uit de voegen komen
Helemaal waar, als je samen sport brengt dat ook verantwoordelijkheden met zich meequote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
we zijn een team, dan ga je niet weg toch?
Ook van hen dan! Je kunt op z'n minst net doen alsof iemand er WEL is toch??quote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Helemaal waar, als je samen sport brengt dat ook verantwoordelijkheden met zich mee
Je kan het omgekeerd berekenen hequote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen hoeveel je dan weegt?
En hoe gaat het met 't progje van Steer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat programmaatje van Steer heb ik niet, maar mijn eigen versie maakt best leuke grafiekjes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat dus. Ik zou er echt schijt aan hebben als mensen mij begonnen te negeren. Maar goed...dat ben ikquote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook van hen dan! Je kunt op z'n minst net doen alsof iemand er WEL is toch??
Ik zou daar echt niet tegen kunnen, dat gesmoes.. Maar ik doe dan ook niet aan een teamsport omdat ik een hekel heb aan dames in teams
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan het omgekeerd berekenen heMaar ik vertel het je wel hoor
Dat probeerde ik, maar dat lukte nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat programmaatje van Steer heb ik niet, maar mijn eigen versie maakt best leuke grafiekjes
![]()
Maar goed dat je er mee bezig bent, 39 houdt ook wel gezondheidrisico's in natuurlijk.
En ik zou nerveus worden van zulke grafiekjes geloof ik![]()
Hahahaha....ja. Dat kan. Maar goed, dat is ook maar wat voor waarde je eraan hecht hequote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
En ik zou nerveus worden van zulke grafiekjes geloof ik
nu weet ik ook meteen waar je naartoe hebt hard gelopenquote:
ja! heb echt de zenuwen. Bij de TU. Dit gaat mijn eerste echte soll. worden, als ik aangenomen word dan mag ik ook eindelijk aan studie beginnenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Waar, SoL? Iets heel officieels?
mag allebeiquote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef borisz het volgende:
Hypothesen of hypotheses? Of mag het beiden?
Succesquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! heb echt de zenuwen. Bij de TU. Dit gaat mijn eerste echte soll. worden, als ik aangenomen word dan mag ik ook eindelijk aan studie beginnenEn daar gaat het mij om
Nette donkere broek, effen pastelkleurig bloesje, hakkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja! heb echt de zenuwen. Bij de TU. Dit gaat mijn eerste echte soll. worden, als ik aangenomen word dan mag ik ook eindelijk aan studie beginnenEn daar gaat het mij om
nieuwe mental note : Vraag hier geld voor, dan motiveerd het meer.... liefst per uur, laat ie het wel uit zijn hoofd om veel van je te vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieIk ben bezig met een website voor een bevriende gitarist, maar hij regelt vanalles met iedereen en ik krijg allerhande prut opgeleverd. En hij wil teveel waarvan ik dacht dat het wel kon, maar nu blijkt dat het allemaal niet zo makkelijk is
![]()
* PdeHoog maakt mental note to self: niet meer doen dit soort klusjes!
Dit klinkt slijmbeursontstekingachtigquote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen idee. Zaterdag onderweg naar Isa merkte ik dat mijn schouder voelde alsof ik er de hele nacht op had liggen slapen. En toen ik aankwam, kon ik m'n arm niet boven de schouder tillen. Maar inmiddels gaat t wel beter, en ik word ook een beetje ontzien op werk nu door die arm
Goed zo.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kom net terug van tennis. Tijdens het bewegen vergat ik alles weer en werd energiek en vrolijk. Uiteindelijk heb ik nog gewonnen ook! (tegen o.a. de beste van de club) Ben helemaal happy
Met de mr?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, even wat dingen geregeld voor de reis in september. Hehe, nu al onenigheid over het hoe en wat, dat wordt nog lachen
Goed bezigquote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kom net terug van tennis. Tijdens het bewegen vergat ik alles weer en werd energiek en vrolijk. Uiteindelijk heb ik nog gewonnen ook! (tegen o.a. de beste van de club) Ben helemaal happy
Beetje proppenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Geen internet, Bluezzedear
't Dilemma is: treinreis een beetje proppen en dan nog bijna twee weken China en Zuid-Korea, of treinreis rustigaan en dan maar een weekje voor de rest... Hmmm.
al wil je tips/highlights over zuid-korea, sta ik open voor vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Geen internet, Bluezzedear
't Dilemma is: treinreis een beetje proppen en dan nog bijna twee weken China en Zuid-Korea, of treinreis rustigaan en dan maar een weekje voor de rest... Hmmm.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel, ook golferquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al wil je tips/highlights over zuid-korea, sta ik open voor vragen
Noord kun je niet op jezelf bezoeken, en is niet verstandig en zou ik ook niet doen voor het leuk want er is niks te zien behalve overal posters van Kim Jung Ilquote:Op maandag 7 juni 2010 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, Noord-Korea gaat toch niet door Bluezz, dus daar hoeven we het dan weer niet voor te doen (ik vraag me af of je met een Noord-stempel in je paspoort Zuid nog binnenkomt).
DH, zoete dromen!
Dat weet ik, maar het lijkt me wel erg interessant om een totalitaire dictatuur te bezoeken, plus dat de natuur ook erg mooi moet zijn daar, en zien hoe mensen leven, hoe het leven daar gewoon doorgaat, of niet. Maar het is behoorlijk prijzig, en met de huidige gang van zaken tussen Noord en Zuid vind ik het een beetje een risico.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Noord kun je niet op jezelf bezoeken, en is niet verstandig en zou ik ook niet doen voor het leuk want er is niks te zien behalve overal posters van Kim Jung Il
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |