Nu D. weg isquote:
Ik weet niet meer zeker of ze boos werd, maar ik heb wel eens gezegd dat ze net zo goed mijn tienermoeder had kunnen zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef Rauzer het volgende:
Ik kan je niet quoten Greys, maar wie dan bijvoorbeeld?
Ik kijk wel uit, daar krijg ik alleen maar sneller rimpels vanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon niet kwaad te krijgen he
I did it for yaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef Rauzer het volgende:
Ik kan je niet quoten Greys, maar wie dan bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik niet, ik ben altijd lief. Dus ook voor Greys.
hihihihihi
Maar je zou het niet willen, dat dan ook weerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We kunnen Greys heus best wel kwaad krijgen hoor
Neeeeeee, daar ben ik nooit boos over geweestquote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of ze boos werd, maar ik heb wel eens gezegd dat ze net zo goed mijn tienermoeder had kunnen zijn![]()
.
Shhhhhh, jij 19-jarigequote:
Bijna 20.quote:
Jij zit er alleen altijdvaak tussenin, als Ll en ik weer eens per PM vechtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik niet, ik ben altijd lief. Dus ook voor Greys.
hihihihihi
Hoi hoi gomiball.quote:
Voor je het weet zou je weer willen dat je 19 wasquote:
Lief van jequote:
Niet altijd? PM de overige ruzies nog eens gauw door danquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zit er alleen altijdvaak tussenin, als Ll en ik weer eens per PM vechten![]()
Ik zit alweer te stuiteren op de bank hoor!quote:
FLY ON THE WINGSSSSSS OF LAFFFFFFFFFFquote:
2 november, net voor het 8 uur journaal om precies te zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor je het weet zou je weer willen dat je 19 was![]()
Wanneer ben je jarig?
Doe met filmpje dan!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
Hoi Gomi!
[..]
FLY ON THE WINGSSSSSS OF LAFFFFFFFFFF
We hebben al zeker een dag of drie geen ruzie gemaakt!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet altijd? PM de overige ruzies nog eens gauw door dan
Oh no he didn'tquote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2 november, net voor het 8 uur journaal om precies te zijn.Dat zei de dokter tegen m'n moeder: Nou nog ff goed persen dan is ie eruit voor het nieuws!
Ik maar denken dat het al langer geleden wasquote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben al zeker een dag of drie geen ruzie gemaakt!
Het wordt eng!
Tuurlijk wel. En ga nu maar een sandwich voor me maken.quote:
Wij ownde V&A voordat jullie hier neerstreken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Maar alle niet ESF-ers die hier posten, komen jullie nou van XFA? Of zaten jullie hiervoor ook al in V&A?
ik zat voorheen in xfaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Maar alle niet ESF-ers die hier posten, komen jullie nou van XFA? Of zaten jullie hiervoor ook al in V&A?
Wat moet erop?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En ga nu maar een sandwich voor me maken.
Ah, weer zo'n twijfelaarquote:
Wij komen van XFA iddquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Maar nu zijn wij er.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij ownde V&A voordat jullie hier neerstreken.
Jaaaa, V&A heeft een rijke geschiedenis zag ik alquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij ownde V&A voordat jullie hier neerstreken.
Kipfilet, sla, tomaat, augurkjes, mayonaise (light) en zo'n leuk prikkertje bitte.quote:
Ik merk het.quote:
Ai, de prikkertjes zijn op, gaat niet door dus helaasquote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kipfilet, sla, tomaat, augurkjes, mayonaise (light) en zo'n leuk prikkertje bitte.
Nee hoor, was meer dat ik er geen tijd voor hadquote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar je voelde je te goed om in XFA te posten?
ESfquote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Rauzert, mócht je nou ho zijn (bij he ben je ook welkom hoor) ga je dan volgend jaar mee met de ESF meet?
We zijn toch niet zo onaardigquote:
Omdat je homo bent? Of ben je het nou niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Rauzer het volgende:
Een of andere stomme FA heeft m'n modrechten verwijderd
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee hoor, was meer dat ik er geen tijd voor hadWe zaten tijdens de liveshows gewoon in ESF SC alles te bespreken
Ik heb altijd wel het vermoeden gehad dat Rauzer van mannen houdt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Rauzert, mócht je nou ho zijn (bij he ben je ook welkom hoor) ga je dan volgend jaar mee met de ESF meet?
Nee de reden dat ik het merk is omdat gomi, Rauzer en ik de enige zijn die nog over zijn. Terwijl het hier zo leuk is.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn toch niet zo onaardig? En als we dat wel zijn, dan is dat voornamelijk tegen elkaar, en niet tegen andere niet-ex-ESF'ers.
Does it matterquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat je homo bent? Of ben je het nou niet?![]()
Die SC-kliek houdt niet zo van snelheid hequote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
, zo ging het in XFA ook
! De Sc-kliek vond de ESF-Live te snel gaan dus werd het maar in de SC besproken
!
Nee maar dan kan ik je faghag zijn.quote:
300 posts in vier minuten is dan ook wel heel erg overdreven hequote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die SC-kliek houdt niet zo van snelheid he?
!!!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
Maar ik ben weg
FF met een roseetje Grey's Anatomy kijken!
Daar had ik niets mee te maken, ik was er toen niet. Bovendien was het blij lange na niet in vier minuten. Het duurde vier minuten en twee seconden.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
300 posts in vier minuten is dan ook wel heel erg overdreven he
Snelheid kent geen tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
, zo ging het in XFA ook
! De Sc-kliek vond de ESF-Live te snel gaan dus werd het maar in de SC besproken
!
Gelukkig heeft een topic 301 posts. Dus 300 posts in 4 minuten is bij benadering best een goede schatting.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar had ik niets mee te maken, ik was er toen niet. Bovendien was het blij lange na niet in vier minuten. Het duurde vier minuten en twee seconden.
Nou vooruit.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een topic 301 posts. Dus 300 posts in 4 minuten is bij benadering best een goede schatting.
Gefeliciteerd! Dikke upgrade!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag kon ik nog net op tijd een post verwijderen, maar nu is het officieel.
Dit was mijn laatste dag als V&A mod. Ik verhuis naar GC
Ah dus toch, en A-A dan hier zeker?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag kon ik nog net op tijd een post verwijderen, maar nu is het officieel.
Veel plezier in GCquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Wie is AA?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las net dat A-A weer terug komt hier.
Succes bij GC Symphonic, leuk je (een dag) gekend te hebben hier!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee de reden dat ik het merk is omdat gomi, Rauzer en ik de enige zijn die nog over zijn. Terwijl het hier zo leuk is.
Grey's Anatomy is tof.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 20:19 schreef Rauzer het volgende:
FF met een roseetje Grey's Anatomy kijken!
Moet je daar homo voor zijn danquote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Kijk je ja?quote:
Of een sekseh flurryquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had dus moeten aankondigen dat ik ging douchen.
Verdorie! Volgens mij kijkt er niemandquote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Enkel een klein zapmomentje. Nu weer richting de hamstring van Arjen.
Maar ik had modrechten onder een kloon, alleen toen postte ik daar per ongeluk mee achter de schermenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat je homo bent? Of ben je het nou niet?![]()
Ja, meestal zijn er wel meer mensen die meekijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, dat doen jullie ook, random dingen roepen die op tv zijn?
Ik was helemaal de kluts kwijt toen. Legendarisch.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar ik had modrechten onder een kloon, alleen toen postte ik daar per ongeluk mee achter de schermen
Als er geen VI was keek ik met je mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verdorie! Volgens mij kijkt er niemand
Jammer dat dat er op isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als er geen VI was keek ik met je mee.
Dat is dan weer minder tof.quote:
Huh watquote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was helemaal de kluts kwijt toen. Legendarisch.
Ik zie een dikke viespeuk zwetend met een beeld zwaaienquote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, meestal zijn er wel meer mensen die meekijken.
LOVELESS, TIETEN OP NEDERLAND 1!!!!!
O. Ik dacht al dat je je eerdere hoofdaccount 'kloontje' noemde.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Huh wat? Dat van mij gebeurde gisteren pas
Je was te laatquote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie een dikke viespeuk zwetend met een beeld zwaaien
Dat deed ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O. Ik dacht al dat je je eerdere hoofdaccount 'kloontje' noemde.
quote:
Kom je met nog meer van deze teksten dan ga ik permanent meekijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je was te laatLieke van Lexmond had tieten aan. Met een jurk.
damn, dat heb ik gemistquote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Met Svensational had ik tot gisteren nog modrechten, alleen toen postte ik daar per ongeluk mee in FOK en toen waren ze ineens weg
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Met Svensational had ik tot gisteren nog modrechten, alleen toen postte ik daar per ongeluk mee in FOK en toen waren ze ineens weg
Nogal paradoxaal, van het internet switchen naar de tv om tieten te zien...quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je was te laatLieke van Lexmond had tieten aan. Met een jurk.
Ja, dat heeft iedereen gemist, behalve een oplettende FA blijkbaarquote:
Ja, dat weet ik niet hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je met nog meer van deze teksten dan ga ik permanent meekijken.
Ja, maar ik hou van musicals en dit trekt me toch ook niet echtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk nu ook. Wat kan musical toch slecht zijn.
Een Nederlandse productie. Zegt genoeg denk ikquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dit voor een B-Categorie nu op NED1.
Wel?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerard Ekdom met de voice over, hoogtepunt!
SHES BACH!quote:
ah van der geest is wel sympathieke ventquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een Nederlandse productie. Zegt genoeg denk ik![]()
Hahahahhaahahahah Dennis van der Geest, wat doet die nu weer daar!
quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahahhaahahahah Dennis van der Geest, wat doet die nu weer daar!
Jawel, heb mijn mening bijgesteld na 71 graden noord waar hij ook in zat.quote:
Was ik weg danquote:
Wat een doos met d'r helium zangstem. Waar slaat dat op.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel, heb mijn mening bijgesteld na 71 graden noord waar hij ook in zat.
Suzan Seegers
Niet in dit topique.quote:
Met d'r briefje tussen d'r tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een doos met d'r helium zangstem. Waar slaat dat op.
Ik had vanmiddag met pijn en moeite een tvp geplaatst, nutteloosquote:
OH NO U DIDNTquote:
Keek je op zoek naar MP?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik schakel net in op NED1
Is dat wie ik denk dat het is?
Brigittequote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet meer of ik nou meer fan was van Suzan of van Marjolein.
De nummer 1 was niet te betwisten. Haar finalenummer luister ik zeker nog wekelijks
quote:
jaquote:
Ik ben niet naar Evita geweest, helaas.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja
Ben ook naar Evita geweest in Den Haag en het was geweldig. Maar haar vertolking van "het is over" is echt legendarisch
Jij hebt zeker dat maddel met die enge grote poppe ogen gezien. HUUUU!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben niet thuis dus hier werd gezapt naar de tap maddels. Maar er zijn er maar 2 over ofzo, en ze zijn alltwee hondslelijk... Net aliens
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en over samen rijden, wij gaan alledrie met OV omdat we in een hotel in de stad slapen
Hoiquote:
Dat leek me wel handig aangezien GB van ver(der) moet komenquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat leek me wel handig aangezien GB van ver(der) moet komen![]()
En dan kunnen we tenminste alledrie eens een borrel drinken daar
Ik dacht ook eerlijk gezegd dat jij samen met je collega('s) zou komen![]()
En dat we je dan daar zouden zien!
Musical Awards zijn leuk, ik ga ff kijken!
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pin je toch gewoon het parkeerkaartje met de pas van je mister
Ben nog niet bij de AH geweestquote:
Kom op, kudo's voor de grap van Llquote:
Oh ik moet morgen want?quote:
Nou, niet perséquote:
Zo, jij laat er ook geen gras over groeienquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote.
Wie wil 'm aanraken?
ik heb ze allemaal gezien en geen aflevering gemist.quote:
Ja!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote.
Wie wil me aanraken?
ik wil nog wel naar MPquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik hoef niet naar deze musical, dat zie ik al
John is er wel bijzonder geschikt voor, goede fanatieke uitstraling en lekkere rockstem!
Jaaaa Zorry!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal gezien en geen aflevering gemist.
Ook de volgende ga ik weer volgen
Op zoek naar Zorro geloof ik.
is dat die uit op zoek naar Joseph?quote:
Ben je naar Mamma Mia geweest? Vond jij Lone ook tien keer zo goed als Simone Kleinsma?quote:
Meen je dat nou?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je naar Mamma Mia geweest? Vond jij Lone ook tien keer zo goed als Simone Kleinsma?
Als zij ''t Glipt me door de vingers' zingt kan ik wel janken zo mooi
Jij niet dan?quote:
Nou inderdaad, en dan daarna goedmakenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
![]()
Heuj trouwens, wordt het niet weer eens tijd dat we per PM gaan ruzie maken?
Ik vind het eng lang geleden
Dat was een grapje, Greysquote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Ik heb niet zoveel met Simone Kleinsma, Lone en Bas Westerweel hadden ook zo'n lekkere chemistry
NIET ZONDER MIJquote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en dan daarna goedmaken
Nee helaas niet, heb uiteraard wel de filmmusical gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je naar Mamma Mia geweest? Vond jij Lone ook tien keer zo goed als Simone Kleinsma?
Als zij ''t Glipt me door de vingers' zingt kan ik wel janken zo mooi
Maar de engste is nog over.quote:
Volgens mij laten ze dit jaar een negerin winnen. Teveel blanke of halfbloedjes die de afgelopen jaren hebben gewonnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ieuwwww die is inderdaad eng. Normaal ben ik meer van blonde vrouwen dan van donkere vrouwen, maar die negerinnen zijn dan stukken leuker
Kijk later maar even als je tijd hebt, het is niet de musicalclip, maar wel Lone die dat nummer zingtquote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee helaas niet, heb uiteraard wel de filmmusical gezien.
En heel stom, ik was altijd enorme fan van Simone, tot ik haat versie van "het is over" horde, en toen was het in 1 klap over. Ze is een vakvrouw pur sang, maar daar miste ik de bezieling en tekstbegrip.
Het moet natuurlijk wel een beetje in balans blijven.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij laten ze dit jaar een negerin winnen. Teveel blanke of halfbloedjes die de afgelopen jaren hebben gewonnen.
En je wil je zwarte deel van de markt natuurlijk niet verwaarlozen.
Pesies.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje in balans blijven.
Geen idee!quote:
Die nu zo staat te schreeuwen / janken ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies.
En sowieso kun je Chickie 2 niet laten winnen. HUUUU! Die ogen!![]()
Vind hem van haar ook mooier (luister hem dus nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk later maar even als je tijd hebt, het is niet de musicalclip, maar wel Lone die dat nummer zingt
Ik vind het veel mooier met zo'n heldere stem als zij heeft
tnxquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk later maar even als je tijd hebt, het is niet de musicalclip, maar wel Lone die dat nummer zingt
Ik vind het veel mooier met zo'n heldere stem als zij heeft
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Waar zou Benny zijn, zou ie niet meer posten om te protesteren?
Ging het maar over Jan en Yolanthe. Dan zou ik gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kunnen ze wel 6 delen van maken
Wel liedjes!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon hadden in Volendam de Musical moeten zitten.
Dan was ik wel gegaan.
Protesteren?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
JIj ging nog al stonden ze in 'Midgetgolf - De musical'quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon hadden in Volendam de Musical moeten zitten.
Dan was ik wel gegaan.
Dat er geen dubbelzinnigheid meer mag zijn ofzo.quote:
Dat mag toch zeker wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat er geen dubbelzinnigheid meer mag zijn ofzo.
Nu mag het weer wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag toch zeker wel.
Anders kom ik (bwehe) hier niet meer hoor
Doe je zo wel een pmquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIj ging nog al stonden ze in 'Midgetgolf - De musical'
Ah ik zie mogelijkheden, opties en potentie tot een leuke SC hierquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag toch zeker wel.
Verschrikkelijk he, ik ging al bijna zappen!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]True!
Nou, déze musical hoef ik niet naartoe in elk geval
lol nah die zal wel weer opduiken. is t niet hier dan wel in wkquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat er geen dubbelzinnigheid meer mag zijn ofzo.
Je zei 'meer' hihihihihi.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag toch zeker wel.
quote:
Is een SC pas leuk als ik er kom danquote:Op maandag 7 juni 2010 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah ik zie mogelijkheden, opties en potentie tot een leuke SC hier
Nee juist als jij weg bentquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is een SC pas leuk als ik er kom dan![]()
Ruim jij het dan op?
quote:
Is goed hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dit later tegen Sjakie vertellen
'Kom jij maar eensch bij Ome Loveless op schjoot....'quote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dit later tegen Sjakie vertellen
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Niet!quote:
Nee heb een compromis gesloten dat we gewoon geen TV kijken maar muziekje opquote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
OMG Loveless: kijk je nog Tap Maddel? Die enge ogen zijn door naar de finale!
Als je nog mag laptopperen houd ik je wel op de hoogte.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee heb een compromis gesloten dat we gewoon geen TV kijken maar muziekje op
Lol ik hoef het niet te volgen hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je nog mag laptopperen houd ik je wel op de hoogte.![]()
Aminat is eruit en die schreeuwert is ook door.
Had je een leven ofzoquote:
Damn, ben ik weer zoooooo furdomt A-HA-LEEEEEJNNNNN! [/musical]quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol ik hoef het niet te volgen hoor![]()
Zeker niet als die Animat er uit is
Met nieuwe icon, wie is deze chick?quote:
Aahwquote:Op maandag 7 juni 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, ben ik weer zoooooo furdomt A-HA-LEEEEEJNNNNN! [/musical]
En daar de hele dag over doen zeker?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moest je eerst afwassen en je huiswerk doen van je mama
Je mist wel wat hoor. Allemaal vrouwen in badpakken.quote:
En, is het gelukt?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik weet niet meer precies van wie, maar ik moest maar IRL's hosselen enzo
Nee maar is het een pronchick?quote:
beide niet zoveel...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel huiswerk jij hebt en hoeveel afwas je mama opspaart
quote:
Zag je hoe ze keek toen hij haar noemdequote:
Waarom hosselen jullie elkaar niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar is het een pronchick?
En ik heb gezegd dat je RL moest hosselen.
"Ohhhhh, als hij nou maar niets genants zegggggt!"quote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zag je hoe ze keek toen hij haar noemde
ben je gekquote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar is het een pronchick?
En ik heb gezegd dat je RL moest hosselen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
beide niet zoveel...
wij hebben een achmed die de afwas doet
[..]
trouwen?
ADHD klopt niet maar verder.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom hosselen jullie elkaar niet?
Beide ADHD, beide vunzig, beide 19, beide single.
Ik zie perspectief!
Jaaa hahahahaaquote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ohhhhh, als hij nou maar niets genants zegggggt!"
hey koenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
datcht al dat ik onzichtbaar was binnengekomen
Onze vaatwasser heet Achmedquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Kristen Bell![]()
Woon je in Wassenaar dan Benny? Dat je een Achmed hebt die je afwas doet
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
datcht al dat ik onzichtbaar was binnengekomen
Ze gillen wel erg hard, hequote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Koen!
Ik ben enigszins afgeleid door gillende wieven bij de Musical Awards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |