Ik vind jouw smaak gewoon niets. En ik vind daat ze wel een kankerkop heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heeft echt geen kankerkop. Laat je ogen uitspuiten.
En hij vindt gewoon dat zij echt geen kankerkop heeft. En hij vindt dat je je ogen moet laten uitspuiten.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jouw smaak gewoon niets. En ik vind daat ze wel een kankerkop heeft.
Dan blijf je zo doorgaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
En hij vindt gewoon dat zij echt geen kankerkop heeft. En hij vindt dat je je ogen moet laten uitspuiten.
#zokunnenweweldoorblijvengaan
Leuke foto.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
kut ze is jonger dan ik dacht.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij nou doet aangezien het voetbalseizoen is afgelopen. Zegt ie ja ik heb 4 weken vakantie, dus ik doe nu niks want kom net van kreta blablablala chillen en met jou afspreken.
OMG, FAPFAPFAP!!! HET IS WEER EEN NIEUW DINGETJE VAN APPLE! WEET IK VEEL WAT DE SPECIFICATIES ZIJN, IK MOET 'M GEWOON HEBBEN, WANT IK LOOP GRAAG MEE EN IK LOOP GRAAG TE PRONKEN MET SHINY DINGETJES WAAR LEKKER DUIDELIJK EEN APPLE-LOGO OPSTAAT, WANT DAN DENKT IEDEREEN: WOW, DIE PERSOON IS VET HIP!!1!!quote:
Ziet er gaaf uit. Past mooi bij de Macbook pro, qua kleur.quote:
dudequote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
OMG, FAPFAPFAP!!! HET IS WEER EEN NIEUW DINGETJE VAN APPLE! WEET IK VEEL WAT DE SPECIFICATIES ZIJN, IK MOET 'M GEWOON HEBBEN, WANT IK LOOP GRAAG MEE EN IK LOOP GRAAG TE PRONKEN MET SHINY DINGETJES WAAR LEKKER DUIDELIJK EEN APPLE-LOGO OPSTAAT, WANT DAN DENKT IEDEREEN: WOW, DIE PERSOON IS VET HIP!!1!!
dat dusquote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
OMG, FAPFAPFAP!!! HET IS WEER EEN NIEUW DINGETJE VAN APPLE! WEET IK VEEL WAT DE SPECIFICATIES ZIJN, IK MOET 'M GEWOON HEBBEN, WANT IK LOOP GRAAG MEE EN IK LOOP GRAAG TE PRONKEN MET SHINY DINGETJES WAAR LEKKER DUIDELIJK EEN APPLE-LOGO OPSTAAT, WANT DAN DENKT IEDEREEN: WOW, DIE PERSOON IS VET HIP!!1!!
Je zit er wel heel erg mee hè?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan ditquote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit. Past mooi bij de Macbook pro, qua kleur.
Zwart is geen kleur ynuhh, ja weet ik maar toch.
Ik doe ook niet zo lyrisch over Microsoft.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die niet weten dat Bragi gewoon Bill Gates is.
Da's gewoon smaak. Da's net zo als ik de gemiddelde Acer-laptop of een Opel er niet uit vind zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan dit
[ afbeelding ]
er nou gaaf uitzien?Je ziet een paar knopjes en een glimmend schermpje.
En zwart past bij zwart? Wow.
Yes, ik kan nu succesvol mijn geluid monitoren in Traktorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |