quote:FOK!@150BPM
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/3VLXE
Nieuwe B-front & Digital punk...
quote:Ook dit jaar wordt van Defqon.1 Festival een DVD uitgebracht. In deze –limited edition- pack kun je naast een DVD met beelden van het festival en extra’s ook een live mix-cd van de Noisecontrollers verwachten.
Registreer je om als eerste nieuws te ontvangen omtrent de Defqon.1 Festival 2010 DVD.
Dat wat hij zei!quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Juice by Quyxz, juice by Quyxz, oooohhhhh Quyxz
we've got a winner
[..]
Mijn minder fanatieke, hardstyle luisterende vrienden maken me op feesten altijd belachelijk voor het (te fanatiek) beoefenen van deze edele sportquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:42 schreef ElDani het volgende:
Zo mooi is dat.. Dan hoor je zelf eerst die plaat: OOWWW NU KOMT (vul vette plaat in) en 30 seconden later gaat de hele zaal plat!
Wat ik altijd deed bij onbekende genres; 'koop' n paar verzamelcd's en download dan de artiesten waarvan je zegt, hey, tof nummer.. anders zal ik (of anderen?) nog wel ff zoeken naar wat leuks..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef NLS04 het volgende:
Kunnen de fanatieke DnB luisteraars hier trouwens nog wat goede CD titels tippen?![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Juice by Quyxz, juice by Quyxz, oooohhhhh Quyxz
we've got a winner
[..]
Ik ken alleen Pendulum maar die zul je zelf ook wel al kennen. Ben ook wel geinteresseerd in andere DnB artiesten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef NLS04 het volgende:
Kunnen de fanatieke DnB luisteraars hier trouwens nog wat goede CD titels tippen?![]()
Raad de plaatquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef NLS04 het volgende:
Mijn minder fanatieke, hardstyle luisterende vrienden maken me op feesten altijd belachelijk voor het (te fanatiek) beoefenen van deze edele sportVooral omdat ik nog weleens in een enthousiaste bui zown 10x in het uur zeg van OWWW NU KOMT (vul vette plaat in)
Wat koepert zegtquote:Kunnen de fanatieke DnB luisteraars hier trouwens nog wat goede CD titels tippen?![]()
Netskyquote:Kunnen de fanatieke DnB luisteraars hier trouwens nog wat goede CD titels tippen?
Dieselboy kan ook nog wel bij de toegankelijke dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Netsky
Chase & Status
Beetje 'toegankelijker' en erg relaxed..
En niet weer voor de buikspieroefeningen denken, dit kan ik ook thuis en vervolgens naar de kroeg hequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik ben ff sporten, moet natuurlijk wel in good shape zijn voor Defqon
check deze :quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Mijn minder fanatieke, hardstyle luisterende vrienden maken me op feesten altijd belachelijk voor het (te fanatiek) beoefenen van deze edele sportVooral omdat ik nog weleens in een enthousiaste bui zown 10x in het uur zeg van OWWW NU KOMT (vul vette plaat in)
Qontinent Trailer:
Hun draaien meestal ook meer breakcore.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
..
Minder toegankelijk zijn:
The outside agency
Thrasher & limewax
...
oeeh dat ken nog wel wat lekkers worden, de enige track van dat album van brennan da'k goed vindquote:Zanyjust finished the rmx for @djbrennanheart - face the enemy!
Kijk dat was nog eens een setquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Noxa het volgende:
...
Die video van HHZ, ik moet meteen terug denken aan deze:
....
ik vind em lekker, al hoor je maar een heel klein beetjequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/3VLXE
Nieuwe B-front & Digital punk...
Verkopen ze daar geen DefQon.1 zwembroeken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Grrommit het volgende:
Pfff het leven is echt een drama!
Wil ik m´n zwembroek aantrekken naar defqon, kan ik ook nog even lekker zwemmen in de regen enzo, heeft hij geen broekzakkenmijn leven is echt zwaar..
![]()
True, Industrial drum & bass zoals ik het wel eens heb horen omschrijvenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Hun Zij draaien meestal ook meer breakcore.
Beste breakcore set diek ooit heb gehoord was bij PRSPCT ( weetniet meer welke ) toen Thrasher en een chick stonden te draaien b2b, dat ging echt uber hard
Juh kweetniet precies wat de term voor wat isquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
True, Industrial drum & bass zoals ik het wel eens heb horen omschrijven
Ja ik heb Trasher op de Laatste PRSPCT gezien en dat was toch tamelijk hard, maar zeker vermakelijk
@Crusty er is geen buikspiersessie ik moet het allemaal zelf doen
Vooralsnog ziet het er naar uit dat WATT dichtgaat..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:45 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Juh kweetniet precies wat de term voor wat is
Hmm als WATT open blijft en er nog een PRSPCT is als ik weer in nederland ben moeten we daar anders es meeten
Komt er een mooi FOK! hardstyle feestje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
WATT is btw in mijn ogen ook een mooie locatie voor een klein hardstyle feestje..
Nieuwe PRSPCT is ook voor mij zeker een optie als die er komt:Y
Misschien best een leuk idee, genoeg DJ's om een avond te vullen in ieder geval....quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Komt er een mooi FOK! hardstyle feestje?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Komt er een mooi FOK! hardstyle feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |