Wat een koekwaus die interviewerquote:
Inderdaad zeer benieuwd!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers Decibel AnthemBen benieuwd
Dan doe je toch zo'n ruig mannenhandtasje om?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Grrommit het volgende:
Pfff het leven is echt een drama!
Wil ik m´n zwembroek aantrekken naar defqon, kan ik ook nog even lekker zwemmen in de regen enzo, heeft hij geen broekzakkenmijn leven is echt zwaar..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Beetje laffe dubstep.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat een koekwaus die interviewer![]()
Nu nog meer zin in Pavelow-optreden..
Mega-edit..
Waarbij ik in de 'related videos' dit zie staan....
.......apart....
Gelijk heb je, wat was de reden eigenlijk? Heb hem vast wel een keer gelezen, weet het alleen niet meer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik begin nu echt te balen dat ik niet naar Defqon ga
¤quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Gelijk heb je, wat was de reden eigenlijk? Heb hem vast wel een keer gelezen, weet het alleen niet meer.
Dan doet DBSTF Qontinent anthem..quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Inderdaad zeer benieuwd!
Als we Arjan mogen geloven gaat hij zaterdag al gedraaid worden op Defqon.
Dat is niet echt Drum & Bass, meer industrial Hardcore.quote:Minder toegankelijk zijn:
The outside agency
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef mstx het volgende:
Die cover van de CD is geniaal.
[ afbeelding ]
kan NC de laatste tijd niet heel erg waarderen, dus ik laat me verrassenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers Decibel AnthemBen benieuwd
inderdaad DV, topquote:
en Noisecontrollers hebben laatst het IQ anthem gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:49 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hoezo? Die hebben laatst ook nog Qlimax anthem gemaakt.
Maar dat is alweer meer dan een jaar geleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Noisecontrollers hebben laatst het IQ anthem gemaakt
owja, foutje van mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:11 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Maar dat is alweer meer dan een jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |