DK die terugkrabbelt? De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 28 september 2010 03:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed, goed dat over Joden heb je nooit gezegd!
Loof de HEER!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef royjn het volgende:
[..]
DK die terugkrabbelt? De wonderen zijn de wereld nog niet uit
En kunnen wij komen van IB?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal zo eens aan IB vragen of wij kunnen
Wat de neuk? Ik heb heul wel mijn avondeten op!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, IB zegt dat jij je bordje niet zou leegeten met avondeten. Dus hij zegt dat jij niet mag. Zonder toetje en sesamstraat naar bed!
Oei, dan mag ik niet komen! Veel plezier met frituurkok!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
Vandaag had hij idd zijn bordje niet leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een bus die er 42 minuten over doet gewoon vindt wel jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat stom! maar neem aan dat er gewoon bussen rijden?
Als dat zo is kom ik nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:43 schreef remlof het volgende:
Er rijden geen treinen morgen tussen Nijmegen en de provinciehoofdstad, moet nog even uitzoeken hoe of wat dan.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:43 schreef remlof het volgende:
Er rijden geen treinen morgen tussen Nijmegen en de provinciehoofdstad, moet nog even uitzoeken hoe of wat dan.
quote:
Ik ben toch niet de jongedame in kwestie he?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef vogelkooi het volgende:
Hangt van en jongedame af of ik kom (aanwezig) ben of niet. Maar de intentie is wel om even langs te komen morgen.
quote:
Flikker toch eens op man, je hebt jezelf nog nooit op een komers-lijst gezet en hebt altijd en eeuwig de grootste bekquote:
geen van allenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:15 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, wie kunnen er op 23 of 30 oktober, of 6 november?
Houdt gewoon zelf eens gewoon je kut smoel. Als ik nooit kom waarom kan ik me die nare kop van je dan herinneren? Probeer jij je bek in het echt maar eens een keertje open te trekken, internetheld!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Flikker toch eens op man, je hebt jezelf nog nooit op een komers-lijst gezet en hebt altijd en eeuwig de grootste bek. Naar mannetje ben je toch bij vlagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |