quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de website. En dan de goede datum kiezen, dan blz 4 en dan onderaan 2e van links.
Hoewel ik net nog ff gekeken heb en de flits idd toch wel weer erg confronterend was/is
Sta je leuk op idd.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de website. En dan de goede datum kiezen, dan blz 4 en dan onderaan 2e van links.
Hoewel ik net nog ff gekeken heb en de flits idd toch wel weer erg confronterend was/is
Ja idd, die avond dat ik scheel keek er van idd.quote:
Jaquote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sta je leuk op idd.En wat kijkt je vent stoer
![]()
Maar de flits bij die vorige TCD was wel echt té erg hoor!
Nou graag anders ga ik het plamuurmes meenemen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk ga die foto's nog eens bekijken
Ik zal de fotograaf vragen of hij een soft focusje (zo heet dat toch?) meeneemt!
Mogen wij niet zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
Welke foto?
Heer G staat er opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuke foto. Al moet ik nog wennen aan de look van heer G.
Wat? Heer G? Da's Greys' dude.quote:
Greysquote:
Wat een leuke foto's. Niet op aan te mekkeren toch?quote:
Ik weet niet welke van de drie het isquote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's. Niet op aan te mekkeren toch?
Nee, dat is geen meet maar The City Drink in Rotterdam. Alleen Greys was er, maar volgende keer gaan Loveless85 en ik mee. En Ml-etje is er dan ook volgens mij!quote:
Wat denk jequote:
Een of andere Rotterdam werkborrel waar mensen samen heen gaan of iets dergelijks.quote:
Hendigs sjiekquote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een of andere Rotterdam werkborrel waar mensen samen heen gaan of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |