In dit geval was het ook niet echt experimenteren zo te lezen, maar was er medisch personeel aanwezig bij het gebruik van waterboarden tijdens het verhoren van terreurverdachten door de CIA. Die maakten observaties en aantekeningen, waarmee de techniek "verbeterd"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 04:17 schreef TLC het volgende:
Wat is er mis mee om medische experimenten met gevangenen uit te voeren, ik zie het probleem niet.
ps. natuurlijk alleen wel als je echt schuldig bent aan een misdrijf, dus politieke gevangenen e.d. uitgezonderd.
Dus dieren zijn meer waard dan mensen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:45 schreef piepie het volgende:
Experimenten op moordenaars en verkrachters zou ik minder moeite mee hebben dan op al de weerloze onschuldige dieren die er dagelijks aan blootgesteld worden.
Kijk naar Earthlings en je weet wel beter... en verbaas je over de mens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus dieren zijn meer waard dan mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens een gok hoeveel dieren er misbruikt worden jaarlijks, voor medisch doeleinden, voedsel, meubel, kleding, cosmetica en entertainment?
[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 09-06-2010 20:45:04 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Niets meer, maar zeker ook niets minder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus dieren zijn meer waard dan mensen?
Dat is in theoretische zin natuurlijk erg mooi, maar ik vermoed dat een conventie hierover met zeg een grizzly beer, witte haai, of taipan slang, af zal lopen met de vrij pijnlijke dood van de persoon die er namens ons mensen aan deelnam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef piepie het volgende:
[..]
Niets meer, maar zeker ook niets minder.
Dieren hebben net zoveel recht op hun bestaan als wij mensen.
Mijn mening.
Verschil is dat dieren op instinct reageren, maar mensen zijn bij hun volle verstand (ga ik vanuit) als ze dieren kwellen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is in theoretische zin natuurlijk erg mooi, maar ik vermoed dat een conventie hierover met zeg een grizzly beer, witte haai, of taipan slang, af zal lopen met de vrij pijnlijke dood van de persoon die er namens ons mensen aan deelnam.
... nog steeds.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:25 schreef Perico het volgende:
In de jaren 40 heeft de CIA zwarten met plutonium laten injecteren in een breed experiment, om de effecten te kunnen meten. Ik kijk hier niet van op. Het is weerzinwekkend... maar het gebeurt.
Die instincten zijn bij ons enkel wat verborgen onder wat "beschaving", er zijn plenty verhalen van mensen die in extreme situaties kannibalisme vertonen bijvoorbeeld. Denk aan het beleg van Leningrad tijdens de 2e wereldoorlog, of mensen die met een vliegtuig crashten op een bergtop, en weken zonder eten zaten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:04 schreef piepie het volgende:
[..]
Verschil is dat dieren op instinct reageren, maar mensen zijn bij hun volle verstand (ga ik vanuit) als ze dieren kwellen.
ik zie medische wetenschap ABSOLUUT niet als overleving. Het is puur en alleen gericht op destructie. Waar je het idee vandaan haalt dat het voor overleving is is mij een compleet raadsel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die instincten zijn bij ons enkel wat verborgen onder wat "beschaving", er zijn plenty verhalen van mensen die in extreme situaties kannibalisme vertonen bijvoorbeeld. Denk aan het beleg van Leningrad tijdens de 2e wereldoorlog, of mensen die met een vliegtuig crashten op een bergtop, en weken zonder eten zaten.
Maar deels heb je gelijk, helaas gaat daar wat mij betreft de vergelijking die bijvoorbeeld de PvdD nogal gemakkelijk maakt scheef. Wij hebben een hoger moreel besef, dat klopt, en dat verplicht ons ook om zorgvuldiger om te gaan met mensen en dieren gelijk. Maar als je het in stand houden van de mens door de medische wetenschap ziet als een soort van overleven, dan verschillen dierproeven wat mij betreft niet zoveel van een grizzly die datzelfde instinct gebruikt als hij een houthakker te grazen neemt om aan eten te komen.
Ik ga je niet nogmaals mijn eigen medische geschiedenis uit de doeken doen, en die van een aantal vrienden en familieleden ook niet, maar die bewijzen overduidelijk het tegendeel van je absurde ongefundeerde stelling. Tussen hoe jij iets ziet, en hoe iets in de werkelijkheid gaat, zit meestal een redelijk groot verschil..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik zie medische wetenschap ABSOLUUT niet als overleving. Het is puur en alleen gericht op destructie. Waar je het idee vandaan haalt dat het voor overleving is is mij een compleet raadsel.
Medische zorg is doodsoorzaak nr 2. Het is daarmee te bespottelijk voor woorden om dit aan te kaarten als zijnde overleving.
LOI-cursus hoe wordt ik een BigPharma-hoer. Dat je vervolgens niet verder/breder nadenkt over de materie dat is mij al lang duidelijk. $$$-oogkleppen. Wake up. Je werkt in een corrupte criminele over lijken gaande branch. Wat verrot is tot op het bot.quote:Op zondag 13 juni 2010 08:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ga je niet nogmaals mijn eigen medische geschiedenis uit de doeken doen, en die van een aantal vrienden en familieleden ook niet, maar die bewijzen overduidelijk het tegendeel van je absurde ongefundeerde stelling. Tussen hoe jij iets ziet, en hoe iets in de werkelijkheid gaat, zit meestal een redelijk groot verschil..
Let je even op je taal ventje? Hoe kom je er bij dat ik in de zorg/farmaceutische industrie werk? Of is dat weer zo'n doordraaf redenatie van je? Zo van je bent het niet met me eens, dus dan ben je één van hen?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
LOI-cursus hoe wordt ik een BigPharma-hoer. Dat je vervolgens niet verder/breder nadenkt over de materie dat is mij al lang duidelijk. $$$-oogkleppen. Wake up. Je werkt in een corrupte criminele over lijken gaande branch. Wat verrot is tot op het bot.
Vandaag weer iemand gesproken die geen hoge pet op heeft van de onkunde, ja onkunde, van artsen in het ziekenhuis.
Een afgelopen week een verhaal gehoord dat een kennis van m'n ouders, na galblaas verwijdering. Dat dronken arts, blijkbaar zijn strikdiploma nog niet heeft. En dat het dus kantje boord was.
Ach de mensen die een diagnose aangehoord hebben van Steur Jansen. Wat weet de patiënt nu. Als de arts zegt u bent ziek dan ben je ziek. Want ja ja dat levert geld op. Kijk naar Zembla over Shell in Negeria. Winst over alles. En zo werkt de verrotte zorg ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Let je even op je taal ventje? Hoe kom je er bij dat ik in de zorg/farmaceutische industrie werk? Of is dat weer zo'n doordraaf redenatie van je? Zo van je bent het niet met me eens, dus dan ben je één van hen?
En dat iemand geen hoge pet op heeft van een arts, zegt soms meer over de eigen capaciteiten dan waar hij de arts in kwestie van beschuldigd.
Je weet dondersgoed waar ik het over heb en wat ik allemaal in het verleden heb gepost. Waarom ik van mening ben dat de basis van de medische wereld verrot tot op het bot is. Dat is niet op een mening gebaseerd maar op duizenden gegronde onderzoeken, verklaren en gewoon keihard gedocumenteerd bewijs.quote:Meningen zijn niet gelijk feiten Lambiekje..
Yep er is een klacht ingedient tegen de prutsarts. Maar ja artsen zijn net als rechters onschendbaar in het corrupte Nederland.quote:En je "verhaal"over die galblaas neem ik pas serieus als die mensen aangifte hebben gedaan tegen de arts in kwestie, maar zo te horen is dat niet gebeurd.
niks onverzien, gewoon slordig dichtnaaien. En dat kan en moet een arts snoeihard aangerekend worden.quote:Overigens vraag ik me af hoe ze wéten dat de arts in kwestie dronken was ten tijde van de operatie, en of zij over enige medische kennis beschikken om te kunnen oordelen of dit "kantje boord" kwam door een onvoorziene complicatie, of een lallende chirurg.
Tsja, als iemand echt schuldig is.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:41 schreef FBreijer het volgende:
Niks mis mee. Ik snap niet waarom er gedacht wordt dat moordenaars en verkrachters poeslief behandeld zouden moeten worden.
Licht eraan of die lui ooit nog terugkeren in de maatschappij.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:41 schreef FBreijer het volgende:
Niks mis mee. Ik snap niet waarom er gedacht wordt dat moordenaars en verkrachters poeslief behandeld zouden moeten worden.
Dat heb ik ook niet. Wel van de kunde.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
iemand gesproken die geen hoge pet op heeft van de onkunde, ja onkunde, van artsen in het ziekenhuis.
Je zou een goed renpaard zijn, je draaft altijd zo lekker door..quote:Op zondag 13 juni 2010 22:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ach de mensen die een diagnose aangehoord hebben van Steur Jansen. Wat weet de patiënt nu. Als de arts zegt u bent ziek dan ben je ziek. Want ja ja dat levert geld op. Kijk naar Zembla over Shell in Negeria. Winst over alles. En zo werkt de verrotte zorg ook.
Kom maar op met die duizenden onderzoeken en je "keiharde bewijs"quote:Je weet dondersgoed waar ik het over heb en wat ik allemaal in het verleden heb gepost. Waarom ik van mening ben dat de basis van de medische wereld verrot tot op het bot is. Dat is niet op een mening gebaseerd maar op duizenden gegronde onderzoeken, verklaren en gewoon keihard gedocumenteerd bewijs.
Neehoor, die Jansen Steur is bijvoorbeeld met kop en kont ontslagen in Duitsland toen ze daar hoorden van zijn geschiedenis, en hij moet zich nog in diverse rechtzaken verantwoorden hier in Nederland.quote:Yep er is een klacht ingedient tegen de prutsarts. Maar ja artsen zijn net als rechters onschendbaar in het corrupte Nederland.
Wat noem jij "slordig dichtnaaien"? Een wat groter litteken dan men op hoopte oid? Dat is niet automatisch een medische misser Lambiekje.quote:niks onverzien, gewoon slordig dichtnaaien. En dat kan en moet een arts snoeihard aangerekend worden.
Poeslief behandelen niet, maar waar ligt volgens jou dan de grens?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:41 schreef FBreijer het volgende:
Mensen zoals jij zijn net zo ziek in hun hoofd als die moordenaars en verkrachters.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:41 schreef FBreijer het volgende:
Ik begrijp je standpunt. Ik ben alleen niet zo vergevingsgezind tegenover mensen die andere (onschuldige) mensen van het leven beroven.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef The_End het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn net zo ziek in hun hoofd als die moordenaars en verkrachters.Ze hoeven niet poeslief behandeld te worden, maar om medische experimenten te gaan uitvoeren is domweg barbaars.
Moordenaars en verkrachters horen niet in onze samenleving, maar mensen die denken zoals jij ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |