Ik koester het wel in stilte.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
Da's nou ook weer iets teveel van het goede.

Beter doe je me een keer pics sturen van je oorbellenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, grote heb ik ook wel veel. Maar die draag ik maar afentoe. Soms staat het best bitchy ja, zolang het maar niet ordi is vind ik het prima.
[..]
Da's nou ook weer iets teveel van het goede.

quote:Op maandag 7 juni 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Breezahmeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT DAN?! HE VAN DIESEL HE IS DAT BETER

quote:Op maandag 7 juni 2010 14:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Ik vind hipsters mooierder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT DAN?! HE VAN DIESEL HE IS DAT BETER0 topics op naam. 14.gif

Mijn vriendin draagt dat iig nietquote:Op maandag 7 juni 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mocht willen dat een chick zoiets aanhad als ze bij jou sliep.

dit is hilarisch.
 dit is hilarisch.  

Hihi, iscool.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter doe je me een keer pics sturen van je oorbellen
quote:
 .
.

Wat? Want? Hoezo? Waarom?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga Fas benaderen in haar fobodit is hilarisch.

.
. !'
!'

Issie dood dan?quote:

Ik vind hipsters geiler dan strings.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef WillFerrell het volgende:
Mooie strings > goedkope in ieder geval.

Die voetballerzoon van je prof.
   Die voetballerzoon van je prof.   Ik respecteerde zo een foto van hem op hyves.
  Ik respecteerde zo een foto van hem op hyves.   Stuurt ie me nu een bericht:
  Stuurt ie me nu een bericht:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |