Ik ben anders blij dat ik dat 2 jaar geleden gedaan heb. Die hoeren van dat kk reisbureau mailde 4 weken voordat we naar biarritz gingen dat dat appartement failliet was dus dat ik andere locatie moest zoeken... En ik zat in Italie, ook niet bellen naar andere hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 15:27 schreef wise het volgende:
[..]
Sowieso je mail checken als je op vakantie bentOf zelfs internetten.

Kut bedrijf
 Kut bedrijf  

Ik heb nooit gezegd dat het een neger was.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zijn vriendin is een keer met een neger vreemdgegaan.

praten over idioten terwijl ik hier shinequote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik dan?Laat je me hier met die idioten?

Dank je.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]

Zo fel, ik voel het zelfs hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
praten over idioten terwijl ik hier shine

Nee, maar dat denk ik als je die opmerking van daarstraks niet leuk vond.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het een neger was.

Ik ook niet. Straks 2/3 weken zonderquote:Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, die tien dagen dat ik zuipvakantie doe hoef ik het ook niet hoor, dan verwacht ik sowieso geen fatsoenlijke mail.
 . Bitches gaan me missen
. Bitches gaan me missen  .
.

Naja het was geen neger in ieder geval.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar dat denk ik als je die opmerking van daarstraks niet leuk vond.

Is het niet vermoeiend om iedereen hier te willen hosselen en telkens falen?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]

Jij niet.quote:
 En Allure ook niet. Oh ik doe stoer sorry.
 En Allure ook niet. Oh ik doe stoer sorry.

Je moest eens weten. Otis was hier vrijdag.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is het niet vermoeiend om iedereen hier te willen hosselen en telkens falen?

Tozzzzzquote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij niet.En Allure ook niet. Oh ik doe stoer sorry.

quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij niet.En Allure ook niet. Oh ik doe stoer sorry.
 .
.

Maar je hebt hem wel getracked en in elkaar gestompt he.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja het was geen neger in ieder geval.

quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik FOK! met een zonnebril op door C_N's shine.

Uhmm, wat zeg jij nouquote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is het niet vermoeiend om iedereen hier te willen hosselen en telkens falen?

Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja het was geen neger in ieder geval.

Je doet wel stoer als C_N hier is man.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmm, wat zeg jij nou [ afbeelding ]. Ze disst gewoon steeds op het eind expres hoor. [ afbeelding ]

Het is dat moment he. Hij komt nooit gelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:36 schreef Skylark. het volgende:
Die smiley had ik echt al een kwartier onder m'n control-v.

Vind je het gek, die boy heeft m'n back. Wij zijn BAD BOYS uit BAD BOYS II, rug aan rug, what you gonna do?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je doet wel stoer als C_N hier is man.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |