Pas ook die van Vlodder eens aan danquote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
OP verbeterd en Pheno toegevoegd. Sorry Solique jou ken ik nog niet lang genoeg om een leuk stukkie te typen
Dat probleem heb ik bij andere sites ook, dus geen probleem.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Sorry Solique jou ken ik nog niet lang genoeg om een leuk stukkie te typen
Moet je daar tegenwoordig een account voor hebben? Damn, ik ben er duidelijk lang niet meer geweestquote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef GameBabe het volgende:
Kan iemand de op tekst van Pheno in Wiki plakken, ik ben te lui om een account aan te maken
ik kies voor Tquote:
"Owja die ene met die bril?"quote:Op maandag 7 juni 2010 15:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
''Weet je nog? Die ene met die kip op zn gezicht''![]()
Je mag alles aanpassen behalve je eigen tekst (vind ik...)quote:Op maandag 7 juni 2010 15:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ga straks ook maar eens een Wiki-account aanmelden
(Ik vind mijn tekst niet echt mooi en volledig waar namelijk)
Hoe is het ermee? En hoe is het met je vriendinnetje?quote:
Waarschijnlijk omdat je altijd weer hier terecht komt.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef CraniuM het volgende:
Wel goed.
en waarom ben ik eigelijk De eeuwige slowchatter?
Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je altijd weer hier terecht komt.
Opeens begint me iets te dagenquote:
quote:Gefeliciteerd!
Jij bent één van de gelukkigen die aanstaande woensdag, 9 juni, naar de luistersessie van Sticks mag. Om het gezellig te houden, mag je ook 1 vriend of vriendin meenemen. Tijdens de luistersessie zul alle nummers horen afkomstig van 'Alledaagse Waanzin', het derde solo-album van Sticks. 'Alledaagse Waanzin' wordt op 18 juni gereleast. Sticks is woensdag natuurlijk ook aanwezig!
De locatie is in het Top Notch/Universal Music gebouw in Baarn.
Hieronder vind je alle informatie. Wees op tijd en maak aub gebruik van het openbare vervoer ivm het gebrek aan parkeergelegenheid.
(Het is maar 3 minuten lopen vanaf het station.)
Wij hopen dat je er woensdag ook bij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |