Het is iets met volgen en laten weten dat je het volgtquote:Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie is Kees? Er zijn tvp-knopjes, gebruik ze dan ookEerst wil men geen bookmarks gebruiken, want die kwamen niet in je MyAT, nu is er een knopje om een topic in je MyAt te duwen, is men te eigenwijs om het te gebruiken
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja jij had vooral veel counters,
en met die ene van z.afrikawist niet wat ik er tegen moest doen..
![]()
En de controller viel ook 2 keer uitmaar toen had jij toch al balbezit dus maakt weinig uit
We weten denk ik wel wie dit volgtquote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is iets met volgen en laten weten dat je het volgt![]()
Er was toch ooit wel een OP tekst gemaakt voor jou een paar topics terug?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Pheno: De Japanse slowchatter. Deze beste man is een halve Otaku, komt eens per drie weken in het Land der Rijzende Zon en haalt daar games games games en nog eens games
Hij is niet zo sterk, I know....
Je hebt zeker niet meegekregen dat reacties met: TVP e.d. vanaf nu worden verwijdert?quote:
Die knop werkt niet op IE 6.0 en alles dichtgebouwd.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Je hebt zeker niet meegekregen dat reacties met: TVP e.d. vanaf nu worden verwijdert?
(Er is een 'Volg Topic' knop ingebouwd )
IE 6.0. Damn. Is die nog voor Windows 3.11 uitgekomen of zo? Neem die stap, kom in de 21ste eeuw, upgrade eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Die knop werkt niet op IE 6.0 en alles dichtgebouwd.
Zit op werk, elke versie erboven wordt als security issue gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:46 schreef Pheno het volgende:
IE 6.0. Damn. Is die nog voor Windows 3.11 uitgekomen of zo? Neem die stap, kom in de 21ste eeuw, upgrade eens.
Kijk, dat moet die knop eigenlijk doen als je er op drukt. Plaatjes in het topic dumpen!quote:
Say what?!!! Welke zak hooi heeft bedacht dat een niet meer ondersteunde browser veiliger is dan een waar wel updates voor komen om security-issues dicht te timmerenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit op werk, elke versie erboven wordt als security issue gezien.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Nebo het volgende:
Goddomme Ross, dat is een mooie TVP. De nieuwe TVP is overigens melden dat je op 'Volg topic' hebt geklikt
Toen die foto genomen werd niet, maar ondertussen vast welquote:
Ik dacht dat jij niet naar meisjes met de leeftijd van het zusje van Ritse keek?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toen die foto genomen werd niet, maar ondertussen vast wel
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit op werk, elke versie erboven wordt als security issue gezien.
Ach, tja daar heb ik niets over te zeggen. Doe op het moment ook weinig IT gerelateerd werk meer, dus is het ook niet mijn pakkie aan meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
Say what?!!! Welke zak hooi heeft bedacht dat een niet meer ondersteunde browser veiliger is dan een waar wel updates voor komen om security-issues dicht te timmeren
Ik zou zeggen, permban die gast!
Ik ga met je meequote:Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, ik emigreer naar Zweden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |