was dat niet een oude foto.. ondanks niet veel veranderd... volgens mij heb ik niet eens een fatsoenlijke foto van mezelf in nieuwe pak...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: hij poste een tijdje terug een foto van hem in zijn nieuwe pak.
Ik dacht dat je toen juist je nieuwe aan het showen was.. maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen toenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
was dat niet een oude foto.. ondanks niet veel veranderd... volgens mij heb ik niet eens een fatsoenlijke foto van mezelf in nieuwe pak...
Neuh, dat was gewoon een foto omdat iedereen hier zo nieuwsgierig was isquote:Op maandag 7 juni 2010 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toen juist je nieuwe aan het showen was.. maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen toen
oww..quote:Op maandag 7 juni 2010 13:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh, dat was gewoon een foto omdat iedereen hier zo nieuwsgierig was is
Daar ben ik het helemaal mee eens!! Minimum 'gezond gewicht' volgens het bmi zou ik dan 55 kilo mogen wegenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:20 schreef DarkElf het volgende:
ah bmi. Zoveel waarde moet je er ook niet aan hechten denk ik. Ze kunnen bijv wel zeggen dat een gewicht perfect voor je is maar toen mijn zus op haar perfecte gewicht wat zag ze eruit of ze heel ziek was. Paar kilo' s erbij stond veel beter.ik heb zelf een bepaald gewicht in gedachten waarbij ik t best vind. Das nog 5 kilo.
bmi is dan goed maar belangrijker is of t bij je lichaam past.
dat is lief! hij red het niet zonder jequote:Op maandag 7 juni 2010 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn Meneer ook zoiets heeft
ZO LIEF trouwens, toen ik stage liep en vier maanden weg was, was hij echt enorm afgevallenMaar dat is er nu wel weer gewoon bijgekomen.
knap tijdens de feestperiode!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het meeste heb ik verloren tussen 1 aug en 1 jan. Daarna nog maar iets van 5 kilo ofzo.
Als ik 68 (ondergrens) weeg zie ik eruit als een lijk, als ik ruim 91 weeg (bovengrens) ziet het er met mijn bouw ook niet uit. Maar goed, het is ook niet meer dan een indicatie voor gezond gewicht, geen schoonheidscriterium.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
DE!
Mijn BMI is 25. Mijn ideale gewicht is 95.8, mijn minimale gezonde gewicht is 76.2
Tot zover het nut van BMI
ik zou het ook wel een oplossing vinden voor volgende week maandag! kan hier makkelijk volgen en werken tegelijk, net als fokkenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ben ik nu de enige die het onzin vind om een TV in het bedrijfsrestaurant neer te zetten voor degenen die voetbal willen kijken (wel met compensatie voor de uren uiteraard)? Neem vrij of ga gewoon werken. Als je na de wedstrijd verder wilt werken kun je ook gewoon even de binnenstad inlopen.
en je zit nu ergens op de 82 kg of iets?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik 68 (ondergrens) weeg zie ik eruit als een lijk, als ik ruim 91 weeg (bovengrens) ziet het er met mijn bouw ook niet uit. Maar goed, het is ook niet meer dan een indicatie voor gezond gewicht, geen schoonheidscriterium.
Ik schommel ergens rond de 83 kilo.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en je zit nu ergens op de 82 kg of iets?
nee joh, ze is 1,74.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe lang ben jij, Sunny? Ik heb het idee dat jij echt een heule lange bent, maar als ik zo je ideale gewichten zie, valt dat misschien wel wat mee.
succes met sporten Hobjequote:Op maandag 7 juni 2010 13:30 schreef MissHobje het volgende:
alweer een nieuwegaat goed
Ik ga ff sporten, ben benieuwd.
Dat zei ze ook niet, maar het is de ondergrens van gezond gewicht onegveer, dus ze zou het mogen wegen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan is 55 kg toch niet ideaal volgens BMI?
oh sorry verkeerd gelezen!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zei ze ook niet, maar het is de ondergrens van gezond gewicht onegveer, dus ze zou het mogen wegen.
Haha ik ben krap 1.74quote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe lang ben jij, Sunny? Ik heb het idee dat jij echt een heule lange bent, maar als ik zo je ideale gewichten zie, valt dat misschien wel wat mee.
Mij ookquote:Op maandag 7 juni 2010 13:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik ben 1.76 en wil dus net als Sun naar 65-70, dat staat mij het mooiste![]()
nu les.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mij ookSlank met vorm
Zo iets wordt dat bij mij:ziet er prima uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
[..]
Mij ookSlank met vorm
Zo iets wordt dat bij mij:dat ziet er top uit, mooi figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
[..]
Mij ookSlank met vorm
Zo iets wordt dat bij mij:Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net zo lang als jij en nu 73 KG en dat is toch echt net iets teveel.
Ik wil max. 70 zijn, 65 vind ik fijner
Komt ook omdat het nu echt állemaal op mijn buik hangt. Vandaar ook het hardlopen, dat pakt mijn buik zo lekker aan (en ik haat sit-ups)
Pilates geprobeerd/ ik ben echt fan, krijg je goeie buikspieren van én een sterke rugquote:Op maandag 7 juni 2010 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Ik ben net zo lang als jij en nu 73 KG en dat is toch echt net iets teveel.
Ik wil max. 70 zijn, 65 vind ik fijner
Komt ook omdat het nu echt állemaal op mijn buik hangt. Vandaar ook het hardlopen, dat pakt mijn buik zo lekker aan (en ik haat sit-ups)
Jaquote:
olijfboom?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga straks eens naar de Intratuin.. ben op zoek naar een mooie grote houten kuip voor de olijfboom, bij voorkeur verrijdbaar. Ben benieuwd of ze iets hebben..En potvulling kopen voor de lege potten
doe gewoon eens, naar een feestje ofzo of eens naar je werk voor de lolquote:Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn staan ook best wel tof
Soms vind ik het wel jammer dat ik niet meer in pak loop
Nee. Ik heb hetzelfde. Ik ben alleen bang dat hier ook de voetbal aangaatquote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ben ik nu de enige die het onzin vind om een TV in het bedrijfsrestaurant neer te zetten voor degenen die voetbal willen kijken (wel met compensatie voor de uren uiteraard)? Neem vrij of ga gewoon werken. Als je na de wedstrijd verder wilt werken kun je ook gewoon even de binnenstad inlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
ik kom vlg week bij jou of tav werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hetzelfde. Ik ben alleen bang dat hier ook de voetbal aangaatEr hangen twee TV's. Eentje bij de receptie standaard op het A Team 's avonds
en eentje in de kantine
mooi!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, hebben we van mijn vader + stiefmoeder gekregen voor ons feest![]()
[ afbeelding ]
Dat is em..
Ik heb ook niets meer wat ik op dit moment pasquote:Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe gewoon eens, naar een feestje ofzo of eens naar je werk voor de lol
Je wil voetbal kijken? Je mag hier komen hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kom vlg week bij jou of tav werken
De gedachte erachter???quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef freecell het volgende:
Pilates is op zich wel tof qua bewegingen, maar ik ben niet zo'n fan van de gedachte erachter
En een sterke rug heb ik alDraagdoeken
Hahahahaha...beterquote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
Wij gaan met het hele bedrijf voetbal kijken in de kroeg.
Ik zit al ff te zoeken, maar er zit weinig meer gedachte achter dan: dit is gezond voor je lichaamquote:
Ik was ook al aan het zoeken inderdaad, kan het ook niet meer vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zit al ff te zoeken, maar er zit weinig meer gedachte achter dan: dit is gezond voor je lichaamHet is geen yoga of zo, waar ook nog een spirituele achtergrond aan zit, voor zo ver ik kan achterhalen.. (ik weet dat FC daar moeite mee heeft..)
dat is gezellig!!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
Wij gaan met het hele bedrijf voetbal kijken in de kroeg.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken inderdaad, kan het ook niet meer vinden
Nou zal wel meevallen dan
Ik word daar altijd een beetje balorig van, hoor, van die dingen die niet zouden mogen 'omdat er iets mis is met de oorsprong'. Iets teveel mee doodgegooid in het verledenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken inderdaad, kan het ook niet meer vinden
Nou zal wel meevallen dan
Ik snap, zit hier ook om mezelf te lachen nuquote:Op maandag 7 juni 2010 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word daar altijd een beetje balorig van, hoor, van die dingen die niet zouden mogen 'omdat er iets mis is met de oorsprong'. Iets teveel mee doodgegooid in het verleden
Vedische keukenom maar een voorbeeld te noemen.
Tofquote:Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
oeh mijn pakketje kookboeken is gearriveerd in t antwerpse. Morgen komt hij dus.
quote:
Ja jijquote:Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ik vind eerlijk gezegd het lezen en plaatjes kijken nog leuker dan het koken zelf
Curry bible?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
oeh mijn pakketje kookboeken is gearriveerd in t antwerpse. Morgen komt hij dus.
als jij een keer voor mij wilt koken kom ik graagquote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja jijMaareh....nu ken je me
Dus nu kun je wel een keer komen eten
pizza-dieet?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Curry bible?
Ik geloof dat Meneer The Italian Diet heeft aangeschaft, maar hij doet er vrij vaag over - wellicht krijg ik 't voor m'n verjaardag
Het maakt me niet uit voor wie ik kookquote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als jij een keer voor mij wilt koken kom ik graag
Oe..dat klinkt okquote:Op maandag 7 juni 2010 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
NeeEcht een heel leuk boek waar DE nogal fan van is. Gewoon redelijk slank Italiaans.
Toffe collega heb jijquote:Op maandag 7 juni 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn lieve Chinese collega heeft haar eigen wokje meegenomen![]()
nu gaat zij morgen voor mij een dampende kom van dit maken:
[ afbeelding ]
ik zie nu recepten voor me als gewoon pasta met tomaat, zonder kaas. veel verder kom ik nietquote:Op maandag 7 juni 2010 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
NeeEcht een heel leuk boek waar DE nogal fan van is. Gewoon redelijk slank Italiaans.
misschien omdat ze mij ook tof vind hahahahahahahaquote:
Heb je weinig aan, op onze vestiging geen TV (mede omdat ik tegen was, hehe), en ik ben gewoon vrij die middagquote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kom vlg week bij jou of tav werken
Nou ja, best wel wat vet toch juist? En best wat carbs? Volgens mij zijn de noordelijke keukens wat 'rijker' en de zuidelijke slanker.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe..dat klinkt okmaar italiaans is, behalve dan de pasta's en de kaas, in zijn geheel niet zo heel vet toch?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)2D0B45DA33D50.ps2422quote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Curry bible?
Ik geloof dat Meneer The Italian Diet heeft aangeschaft, maar hij doet er vrij vaag over - wellicht krijg ik 't voor m'n verjaardag
die tapasquote:Op maandag 7 juni 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, best wel wat vet toch juist? En best wat carbs? Volgens mij zijn de noordelijke keukens wat 'rijker' en de zuidelijke slanker.
Ik weet in ieder geval dat de Spaanse keuken belachelijk vet is. Wel erg lekker
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
jup!
die ja, en een sap boek en light everyday indian food.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Curry bible?
leuk van de meneer.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
is je man op dieet?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die ja, en een sap boek en light everyday indian food.
volgende week woensdagquote:Op maandag 7 juni 2010 15:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leuk van de meneer.ben benieuwd wat je ervan vindt. Wanneer ben je trouwens jarig?
ah joh is niet erg toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
volgende week woensdag
Appelsap met een klein beetje limoen? Of wat diepvriesframbozen?
spannend!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:27 schreef cybermans het volgende:
Openings bod gedaan.. makelaar wel mopperen dat het erg laag was... maar ja hun vraagprijs is ook wel wat aan de hoge kant.... afwachten nu...
lus je ook AGV? of eet je dat nooit?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo? Ik hou van niet te zwaar eten door de weeks
Succesdieetquote:Op maandag 7 juni 2010 15:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo? Ik hou van niet te zwaar eten door de weeks
ja hoor. Eet ik wel eens. Vorige week tartaar met bloemkool en kaassaus en Vanavond runderworstjes met tuinboontjes en gebakken spekjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lus je ook AGV? of eet je dat nooit?
idd niet leuk om te koken, wel makkelijk en niet zwaar. gewoon normaal doordeweeks etenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor. Eet ik wel eens. Vorige week tartaar met bloemkool en kaassaus en Vanavond runderworstjes met tuinboontjes en gebakken spekjes.maar ik vind dat niet heel leuk om te koken dus kook graag andere dingen
als je t tot vanavond volhoudt is het wel beter, anders raakt je ritme door de warquote:Op maandag 7 juni 2010 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog niet echt moe dus denk dat ik gewoon vanavoind erg op tijd ga slapenVoor de presentatie een 7, best tevreden mee gezien de voorbereidingg (jeej groepsopdrachten
) en de omstandigheden
Nu alleen de scriptie en portfolio verbeteren en nog 1 tentamen
ga eens gauw eten jijquote:Op maandag 7 juni 2010 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
heb trouwens al 2 dagen niet normaal avondeten gehaddoor al dat drukke gedoe (lees: geen, het avondeten voor zaterdag heb ik nog in huis)
precies en ik moet morgen om 7.30 van huis want ik heb een ontbijt op t werk waarbij het nieuwe storeplan wordt uitgelegd enzo en dan tot 17 werken. En ik he vandaag tussen de bedrijven door ook nog mn portfolio digitaal gekregen en de dierenarts gebeld voor een check up van May (elke 3 maanden)quote:Op maandag 7 juni 2010 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je t tot vanavond volhoudt is het wel beter, anders raakt je ritme door de war
wanneer krijg je wat rust?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies en ik moet morgen om 7.30 van huis want ik heb een ontbijt op t werk waarbij het nieuwe storeplan wordt uitgelegd enzo en dan tot 17 werken. En ik he vandaag tussen de bedrijven door ook nog mn portfolio digitaal gekregen en de dierenarts gebeld voor een check up van May (elke 3 maanden)
Amaiquote:Op maandag 7 juni 2010 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
heb trouwens al 2 dagen niet normaal avondeten gehaddoor al dat drukke gedoe (lees: geen, het avondeten voor zaterdag heb ik nog in huis)
Eumh woensdag alleen 17-21.30 werken en donderdag op dierenarts na vrij en zaterdag en zondag leuke dingen doenquote:
oh beter! kun je lekker uitrusten nog deze week!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Eumh woensdag alleen 17-21.30 werken en donderdag op dierenarts na vrij en zaterdag en zondag leuke dingen doen
Nog even doorbikkelen en dan rustquote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Eumh woensdag alleen 17-21.30 werken en donderdag op dierenarts na vrij en zaterdag en zondag leuke dingen doen
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:27 schreef cybermans het volgende:
Openings bod gedaan.. makelaar wel mopperen dat het erg laag was... maar ja hun vraagprijs is ook wel wat aan de hoge kant.... afwachten nu...
Hangen ze wel sneller opquote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
chips ik ben aan mn einde (chagrijnig) en ben de enige dus ik moet klanten beantwoorden en ben niet op mn beleefdst nu
niet echt klantvriendelijk maar ik doe mn best met mn pokervoicequote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hangen ze wel sneller op![]()
En ach een dagje chaggie mag best wel hoor
asprientje?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet echt klantvriendelijk maar ik doe mn best met mn pokervoice![]()
alleen mn hoofd bonkt.
Hehehehe...dat probleem ken ikquote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Laydina het volgende:
Grr ik heb honger , maar om nu al warm te eten.. dan heb ik vanavond niks meer
wil je een zakje chips van me? of een abrikozen cakeje? of nog paaseierenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Laydina het volgende:
Grr ik heb honger , maar om nu al warm te eten.. dan heb ik vanavond niks meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mazzelkip!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer lekker vroeg thuis na dagje werken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:weer een nieuwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:mooi joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
vast duur!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice
Pics
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer lekker vroeg thuis na dagje werken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Kan niet.. zoveel heb ik niet meerquote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehe...dat probleem ken ikEn als je nu eens in twee etappes eet?
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:je hoofd en je armen zijn er af gevallen/gehakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je zou haast zeggen dat je van dit ding overstuur raakt als je het zou los moeten makenquote:
quote:In het kruis van de slips vind je een flard van één van haar teksten: If it doesn't kill you, it wil shape you. If it doesn't break you, it will make you.
Smakelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Italian diet en dat indiaas kookboek dat DE noemde
nu je het zegt... ze is heel eng wit ook. komt ervan MeMo, 2 dagen niet eten en slapenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
je hoofd en je armen zijn er af gevallen/gehakt.
jij vertrouwt mij blindelings hé?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Italian diet en dat indiaas kookboek dat DE noemde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
das idd erg dicht in de buurtquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef golfer het volgende:
Memo heeft 1 paar tieten en minstens 10x zoveel BH's.
Wat golfer zegt.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef golfer het volgende:
Memo heeft 1 paar tieten en minstens 10x zoveel BH's.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wist niet dat ik hier ook geboekt voor kon wordenkrijg een mailtje:
Is het trouwens Méééééélanie of is het Mèlanie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een aardig bedrag trouwensWare het niet dat die kerels uit jouw opbrengst gewoon het tienvoudige verdienen.
Confidence through competence
beha's natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 lijkt me.
Of bedoel je het aantal BH's van Memo.
tis het 2e. voor het feit dat je anoniem mag is het best een aardig bedrag ja. iemand interesse? haha.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het trouwens Méééééélanie of is het Mèlanie?
Best een aardig bedrag trouwensWare het niet dat die kerels uit jouw opbrengst gewoon het tienvoudige verdienen.
klinkt bijna als zwart werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Je zit nou eenmaal in het videocircuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best wel veel geld trouwens voor even anoniem 35 minuten doen alsof je werkt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
hallo! in het videocircuitquote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha. Je zit nou eenmaal in het videocircuit.![]()
Best wel veel geld trouwens voor even anoniem 35 minuten doen alsof je werkt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
Er zijn dagen dat ik minder per half uur verdien.
Staceyquote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo! in het videocircuit![]()
ik ken zat meiden die het zo doen, zelfs al zouden ze met hun gezicht erop staan. aandachtkickers.. maar ik ga die jongen vriendelijk bedanken
Wie is dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
Stacey![]()
Arme meid, die is op fok helemaal door de mangel gehaald
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stacey![]()
wie?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stacey![]()
Een of ander 18-jarige die gestrikt was voor 4 pr0n filmpjes en die er nu blijkbaar veel spijt van heeft. Ze zit in de avatar van een paar users, waaronder De_Boswachter, en er lopen in Klaagbaak wat topics over haar.quote:
Borisz weet wie ik bedoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
ik moest een keer een naam invoeren voor een abonnement en die vrouw spelde de naam van haar dochter voor me: Sjerolquote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
Goddank, ik vind méééél.... altijd zo kampert klinken.
Pfff, mocht je later ooit nog invloedrijk of beroemd worden, dan blijft zo'n grapje je achtervolgen, zegquote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo! in het videocircuit![]()
ik ken zat meiden die het zo doen, zelfs al zouden ze met hun gezicht erop staan. aandachtkickers.. maar ik ga die jongen vriendelijk bedanken
Haar hoofd staat er niet op hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pfff, mocht je later ooit nog invloedrijk of beroemd worden, dan blijft zo'n grapje je achtervolgen, zegDom, dom, dom
Ook al word je niet invloedrijk of beroemd, dan nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pfff, mocht je later ooit nog invloedrijk of beroemd worden, dan blijft zo'n grapje je achtervolgen, zegDom, dom, dom
Ik kan me voorstellen dat als je nog meer wordt aangeboden dan die gast bij jou deed, dat je als 18-jarige dan denkt van: wow, dat doe ik gewoon. Met name als ze dan liegen dat het voor 'privégebruik' is enzo.quote:
precies. en inderdaad., een pornoshoot, met of zonder hoofd, blijft je altijd achtervolgen. ook al boden ze 10.000 euro, ik doe het nog niet. dat meisje met Don & Ad.... hmm, dan krijg je tussen de ¤ 50,- en ¤ 200,- zag ik op de site....nou poeh... dan word je door 4 man gepaktquote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook al word je niet invloedrijk of beroemd, dan nog.Dankzij fok en allerhande andere fora mocht je opeens een internetfenomeen worden
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je nog meer wordt aangeboden dan die gast bij jou deed, dat je als 18-jarige dan denkt van: wow, dat doe ik gewoon. Met name als ze dan liegen dat het voor 'privégebruik' is enzo.
Ach, da's vóór de camera. Denk dat ze wel meer poen aangeboden heeft gekregen. Die meiden op de wallen, dáár snap ik nou geen reet van dat je voor zo weinig geld je zo laat misbruiken.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies. en inderdaad., een pornoshoot, met of zonder hoofd, blijft je altijd achtervolgen. ook al boden ze 10.000 euro, ik doe het nog niet. dat meisje met Don & Ad.... hmm, dan krijg je tussen de ¤ 50,- en ¤ 200,- zag ik op de site....nou poeh... dan word je door 4 man gepakt
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Een of ander 18-jarige die gestrikt was voor 4 pr0n filmpjes en die er nu blijkbaar veel spijt van heeft. Ze zit in de avatar van een paar users, waaronder De_Boswachter, en er lopen in Klaagbaak wat topics over haar.
[..]
Borisz weet wie ik bedoel![]()
Topic onder de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Dat heb ik destijds allemaal niet meegekregen.Zielig hoor.
Poef.....gone! ©golfer
damn volgens mij is zelfs een dame van lichte zeden duurder...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies. en inderdaad., een pornoshoot, met of zonder hoofd, blijft je altijd achtervolgen. ook al boden ze 10.000 euro, ik doe het nog niet. dat meisje met Don & Ad.... hmm, dan krijg je tussen de ¤ 50,- en ¤ 200,- zag ik op de site....nou poeh... dan word je door 4 man gepakt
Nee, maar er is vast ergens een uncut video waar haar hoofd wel opstaatquote:
Filmpjes moet je ook altijd in eigen beheer houdenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar er is vast ergens een uncut video waar haar hoofd wel opstaatMe dunkt dat je met dat soort akkefietjes niet voorzichtig (lees: paranoia) genoeg kan zijn.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, maar er is vast ergens een uncut video waar haar hoofd wel opstaatMe dunkt dat je met dat soort akkefietjes niet voorzichtig (lees: paranoia) genoeg kan zijn.
hee, ik heb niks geks gedaan hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt ervaring?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Filmpjes moet je ook altijd in eigen beheer houden
oh wat vreselijk! wat een afgang in het café... maar ik vind het ook lullig dat iemand zoiets doet. als meiden dit leuk vinden, laat ze. beter dat ze door loverboys gedwongen worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
In Hengelo woont een grietje die regelmatig op sekssites staat en de meest ranzige dingen doet met mannen .. of ranzig.. ja beetje, maar voornamelijk zijn het smerige mannen)
en dat grietje heeft het ook een keer op het kleine station hier gedaan en komt regelmatig in hetzelfde cafe als ene collega van mij
Ze noemt zichzelf Lola.. en zoals ze het zelf zegt: Dat is haar pornonaam!
(die collega heeft eens in het cafe waar zij ook was keihard zo'n filmpje van haar aangezet)
Ikzelf vind het lekker met paprikakruiden, uitjes fruiten, dan aanbraden, en dan gaarstomen door toevoeging van wat water met deksel op de pan.quote:
Ze vond het helemaal niet vreselijk. Ze was er hele open over. Nee geen travestiet, maar ook niet echt knopquote:Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh wat vreselijk! wat een afgang in het café... maar ik vind het ook lullig dat iemand zoiets doet. als meiden dit leuk vinden, laat ze. beter dat ze door loverboys gedwongen worden.
Lola overigens... is ze travestiet?
best veel voor 35 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat laatste klinkt wel makkelijk en goed te doen idd.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ikzelf vind het lekker met paprikakruiden, uitjes fruiten, dan aanbraden, en dan gaarstomen door toevoeging van wat water met deksel op de pan.
Kunt ook licht invetten, kruiden, en dan in een ovenschaal gooien in je nieuwe oven. En dan 30-40 minuten op 180-200 graden. Misschien nog makkelijker.
Eerst gaat het over pornofilms en dan opeens aansluitend deze vraag.quote:
Zakje kipkruiden kopen bij de super en instructies volgenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel makkelijk en goed te doen idd.
Maar invetten? als in boter? kruiden? wat voor?
Ik ben een leek he
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst gaat het over pornofilms en dan opeens aansluitend deze vraag.
Ga ik ze maar eens uit de vriezer halenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zakje kipkruiden kopen bij de super en instructies volgenEn invetten is niet eens zo noodzakelijk als je het velletje erover laat zitten, maar anders gewoon wat zonnebloemolie ofzo. Je kunt ook een pakje kant en klare marinade kopen.
Kan haast niet misgaan als je het langer dan een halfuur de oven in stopt.
Ik doe het gratis hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo! Voor minder ga ik mn bed niet in!
en ik maar denken dat ketjap sojasaus isquote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
marineren in ketjap, sojasaus en honing
gewoon geen filmpjes makenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Filmpjes moet je ook altijd in eigen beheer houden
Klopt in principe, maar omdat ze toch verschillend smaken wordt er onderscheid in gemaakt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ketjap sojasaus is
quote:Ketjap (Indonesisch: kecap) is een Indonesische sojasaus.
Kenmerken van Indonesische ketjap zijn de donkerbruine kleur en de stroperigheid. Dit is anders bij Chinese en Japanse sojasauzen. Die zijn dunner en meestal niet zoet.
high maintenance ben je wel zegquote:Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo! Voor minder ga ik mn bed niet in!
hopen dat het mooi weer isquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ga je voor je verjaardag doen, DH?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef DarkElf het volgende:
mijn pakje is niet in frankrijk aangekomen. Erin zat mijn laptopnu formulieren invullen en dan gaat tnt zoeken. We gaan maar een nieuw laptopje kopen voor me.
Moet meteen aan diefstal denken dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef DarkElf het volgende:
mijn pakje is niet in frankrijk aangekomen. Erin zat mijn laptopnu formulieren invullen en dan gaat tnt zoeken. We gaan maar een nieuw laptopje kopen voor me.
Waarom stuur je jouw laptop naar Frankrijk? Moest ie even met vakantie?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef DarkElf het volgende:
mijn pakje is niet in frankrijk aangekomen. Erin zat mijn laptopnu formulieren invullen en dan gaat tnt zoeken.
Zo beginnen de meeste p0rn shootsquote:Op maandag 7 juni 2010 17:29 schreef Laydina het volgende:
@ steer.. even voor the basics..
Ik pak een ovenschaal en leg daar die kippen gewoon in....
Heb je kipkruiden? Je kunt dan in een klein schaaltje wat kipkruiden en wat zonnebloem- of geraffineerde olijfolie mengen tot een marinade-achtig iets, en daarmee je kippen inwrijven. Halfuurtje laten staan. Hierna hoef je in principe je ovenschaal niet meer in te vetten, maar als je dat wel wil, kun je een keukenpapier pakken, en dan wat olie wrijvend verdelen over de ovenschaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:29 schreef Laydina het volgende:
@ steer.. even voor the basics..
Ik pak een ovenschaal en leg daar die kippen gewoon? das genoeg? koekt niet aan of dergelijke?
Ships zegquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef DarkElf het volgende:
shit zeg!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef DarkElf het volgende:
Méh ! das niet leuk !quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef DarkElf het volgende:
Sukkels van TNTquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef DarkElf het volgende:
jij wel dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:58 schreef Laydina het volgende:
Nieuwe laptop kopen? Kan je niet eventjes zonder?
Op vakantie een maand zonder vind ik echt fijn - lekker een vakantiebericht instellen in je mailbox en gewoon helemaal niet checkenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zou wel even (maximaal een maand) zonder kunnen. Ook wel eens 2 weken moeten doen ofzo.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:06 schreef Laydina het volgende:
Ow en goed nieuws!Er schijnen nog kamers uhm bedden beschikbaar te zijn op de kazerne voor het feest donderdag
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:06 schreef Laydina het volgende:
Ow en goed nieuws!Er schijnen nog kamers uhm bedden beschikbaar te zijn op de kazerne voor het feest donderdag
Ik weet niet hoe het wordt ingedeeld, maar absoluut niet bang voorquote:Op maandag 7 juni 2010 18:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]durf jij dat wel tussen al die stoere militairen
welke kazerne trouwens? dan regel ik ook ff een kamer *evil grin*
Ow lol, de keuringskazerne van de marine XDquote:Op maandag 7 juni 2010 18:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het wordt ingedeeld, maar absoluut niet bang voor
Eentje in Amsterdam
oeh jah?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef Braamyo het volgende:
Ow lol, de keuringskazerne van de marine XD
das ook geen kazerne.... das een hotel !
Weet je hoe lang ze al zonder doet? 'quote:Op maandag 7 juni 2010 17:58 schreef Laydina het volgende:
neequote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ze al zonder doet? ''
quote:
Leander noemt ze emmo-lups! (elmo-rups)quote:Op maandag 7 juni 2010 18:24 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb beessiesgekke grappige dingen vind ik ze
Dan wordt het wel hoog tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Mutsje! Volgens mij al een maand ofzo. Langer dan ik prettig zou vinden
Hoewel mijn laptop ook al meer dan twee maanden ter reparatie staat bij een vriend. Alleen heb ik gewoon een desktop erbij. Voor mezelf. Kaas heeft ook een desktopDecadent
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:24 schreef MissHobje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat ik nu nog steeds plek overhou in mijn hotelbed
Huh, wat voor beessies?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:24 schreef MissHobje het volgende:
he bummer DE hoop dat ie snel gevonden wordt!!
En nu ff door de slaapkamer/badkamer rouzen![]()
Woehoei ben net een wervelwind ( dankzij de cola)
Tov de kazerne van Braam is dat de keuringsruimte in Amsterdam een hotel jaquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
OhOh, balen, LeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm, ken het land niet. Maar daar niet iets van een prepaid dingetje te koop?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
Laydina, het schijnt dat je in Mongolie niet echt bereik hebt met je mobielMisschien boeken we een paar hotels vantevoren, dan ben je natuurlijk indirect wel een beetje bereikbaar.
Dan zal ik vast wel goed slapen...quote:Op maandag 7 juni 2010 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Tov de kazerne van Braam is dat de keuringsruimte in Amsterdam een hotel ja.
Mjaquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, wat voor beessies?
Laydina, het schijnt dat je in Mongolie niet echt bereik hebt met je mobielMisschien boeken we een paar hotels vantevoren, dan ben je natuurlijk indirect wel een beetje bereikbaar.
Ik ook niet, daarom ga ik erheenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmmm, ken het land niet. Maar daar niet iets van een prepaid dingetje te koop?
Hotels van te voren zou wel handig zijn. Of in ieder geval iets in die trant, zodat je af en toe wel ergens bereikbaar bent. Blijf je lang weg?
Hmm.. denk dat je dan ook niet echt moet willen dat je allerlei hotels van te voren plant? of wel?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ga ik erheenMaar ik vrees dat dat vrij lastig is; het is niet bepaald een westers land geloof ik
En een prepaid-dingetje zonder Engelse gebruiksaanwijzing is nog niet zo simpel
![]()
We gaan in totaal 4 weken weg, maar niet alleen naar Mongolie. De reis eindigt met een dag of wat Zuid-Korea en daar verwacht ik gewoon bereikbaar te zijn
Steer, ik ga 'm eens opzoeken!
http://store.satphone.co.(...)55-Packs-new-handsetquote:Op maandag 7 juni 2010 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, wat voor beessies?
We overwegen nog om een deel via een reisbureau te boeken. Eigenlijk tegen mijn principesquote:Op maandag 7 juni 2010 18:42 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm.. denk dat je dan ook niet echt moet willen dat je allerlei hotels van te voren plant? of wel?
In Zuid-Korea heb je geen bereik. Zowel met vast- als mobiele telefoon kan er niet naar NL gebeld worden. Wel een erg mooie reis! Groepsreis? oh ik lees nu dat je nog moet organiseren. In Z-K kun je het beste naar de Tourist Hotels. Zij kunnen nog een beetje Engels. De rest van de Koreanen kennen geen woord. Schoolkinderen leren het nu welquote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ga ik erheenMaar ik vrees dat dat vrij lastig is; het is niet bepaald een westers land geloof ik
![]()
We gaan in totaal 4 weken weg, maar niet alleen naar Mongolie. De reis eindigt met een dag of wat Zuid-Korea en daar verwacht ik gewoon bereikbaar te zijn
euh NL phone mee met prepay simkaart daar kopen?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar we logeren daar bij vrienden en die zijn wel telefonisch bereikbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Zuid-Korea heb je geen bereik. Zowel met vast- als mobiele telefoon kan er niet naar NL gebeld worden. Wel een erg mooie reis! Groepsreis?
oh? beter! mijn mobiel had never nooit bereik en toen ik me een keer eenzaam voelde en ik huilend naar de receptie met handen en voeten probeerde te vragen of ik hun telefoon mocht lenen, kon ik niet naar NL bellen. het bestond niet in het netwerk. dat was een eenzame avond...quote:Op maandag 7 juni 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar we logeren daar bij vrienden en die zijn wel telefonisch bereikbaar
Wel heel spannendquote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We overwegen nog om een deel via een reisbureau te boeken. Eigenlijk tegen mijn principesmaar er is online zeer weinig te vinden én niemand spreekt daar Engels. We zitten sowieso vast aan een reisschema, omdat we ons per trein verplaatsen
Hobje, oh, zijn dat die pluisdingen? /domme Belg
spoken!! soms springt hier ineens de tv aan, vind ik ook engquote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Laydina het volgende:
Dit was eng:
Mijn laptop begint uit het niets ineens te praten![]()
Wat je normaal verwacht van het geluid van een youtube filmpje ofzo, maar ik had niks qua film/video of spam aanstaan
Bleek het een introductiefilmpje te zijn voor een Ipad![]()
![]()
Alle vensters gesloten.. nog altijd doorgeratel.
Toen firefox opnieuw opgestart en toen hield het op
Dan ben je gewoon op de afstandsbediening gaan zittenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spoken!! soms springt hier ineens de tv aan, vind ik ook eng
nie waar johquote:Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon op de afstandsbediening gaan zitten
Misschien buurjongetjes die zitten te spelen met zo'n universele afstandsbediening.. ken dat welquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nie waar joh![]()
ik sta bv in de keuken en ineens hoor ik de tv ... dat is nu al 4x gebeurd, dan wordt het minder eng. maar ik check toch altijd even wat er op tv is, of het geen boodschap is voor mij
grr ja je hebt hier wel vervelende jongetjes lopen ja..quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Misschien buurjongetjes die zitten te spelen met zo'n universele afstandsbediening.. ken dat wel
pinnen lukt wel. je hebt banken met ATM en daar kun je pinnen. het beste is met creditcard, want niet bij alle ATM's kun je met bankpas pinnen. Master of Visa lukt wel, en scheelt minder transactiekostenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef Duderella het volgende:
CF, kun je er dan wel gewoon pinnen enzo? Hoe ga je dat doen?
Ja, alleen bestaat Mongolië uit Ulan Baator, en verder vooral heel, heel, veel grasquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pinnen lukt wel. je hebt banken met ATM en daar kun je pinnen. het beste is met creditcard, want niet bij alle ATM's kun je met bankpas pinnen. Master of Visa lukt wel, en scheelt minder transactiekosten
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* Ik ben een vervelende kluns. Ik breek net bij de afwas voor de zoveelste keer iets. Maar nu was het een van de 2 kristallen wijnglazen waar Kaas zo dol op is. We drinken bijna nooit uit die glazen omdat het zo zonde zou zijn als ze stuk zouden gaan. En nu heb ik er dus een gesloopt. Omdat ik m met de linker hand in de kast wilde zetten. Die schouder doet zeer sinds zaterdag en dat was ik even vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, gelukkig is Kaas niet zo'n erge materialist. Hij vindt t niet leuk maar is niet boos.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Braamyo het volgende:
![]()
ik weet zeker dat kaas het je zal vergeven !
/troost
zit een maand zonder al en t afhandelen kan maanden duren werd er fijntjes bij gezegd. Als hij ooit terugkomt dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:58 schreef Laydina het volgende:
naja, het gaat ook niet om kaas....quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja, gelukkig is Kaas niet zo'n erge materialist. Hij vindt t niet leuk maar is niet boos.
[..]Doet ie ook wel. Denk ik.
Dan snap ik dat je zegt dat je maar een nieuwe kooptquote:Op maandag 7 juni 2010 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zit een maand zonder al en t afhandelen kan maanden duren werd er fijntjes bij gezegd. Als hij ooit terugkomt dus.
Hier gaat de kraan regelmatig aanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spoken!! soms springt hier ineens de tv aan, vind ik ook eng
Ik ben bij les 1 begonnenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef DarkElf het volgende:
hé wat vervelend lein zou ik idd ook erg van balen. Nou je deed het iig niet expres. En goed dat je weer loopt, niet te hard van start gaan hé?
Weet je, je bent best liefquote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Braamyo het volgende:
naja, het gaat ook niet om kaas....
maar meer omdat jij weet dat kaas iets leuk vind en je geheel onopzettelijk dat kapot hebt gemaakt.....
En het is juist dat je daar zo van baalt dat jou zo'n goeie partner voor kaas maakt, dus..... pluspunten, jij bent de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |