Kun je niet smeren met een littekencreme?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Arme Jen, stomme waterpokken ook. Hopelijk is ze er snel vanaf!
Dana heeft nog steeds "littekentjes" op dr rug en voorhoofd..ben bang dat die ook niet meer weg willen gaan. Stom want ze heeft er niet aan gekratst
Ik ervaar twee kinderen wel als minder vrijheid, zeker nu ik ze allebei in de gaten moet houden (peuters he...) en ze concurreren om de plekjes op schoot en achter je rug als je in vreemd gezelschap bent. Met een kind trok ik er veel makkelijker op uit dan met twee, en had ik ook meer tijd voor andere dingen (werk/hobby).quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk niet dat je mee of midner vrijheid hebt als je 2, 3 of 4 kinderen hebt.. je hebt het drukker.. Die vrijheid ben je toch al kwijt.
Je schrikt me af.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik ervaar twee kinderen wel als minder vrijheid, zeker nu ik ze allebei in de gaten moet houden (peuters he...) en ze concurreren om de plekjes op schoot en achter je rug als je in vreemd gezelschap bent. Met een kind trok ik er veel makkelijker op uit dan met twee, en had ik ook meer tijd voor andere dingen (werk/hobby).
Hahaha zo herkenbaarquote:Op zondag 13 juni 2010 18:39 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb hier wel eens gelezen over dat heerlijke fanatsiebeeld dat je kunt hebben van een jongetje als je zwanger bent. Nou mijn dochter voldoet daar helemaal aan. Ze is de hele dag buiten, loopt het liefste met haar kaplaarsjes aan, speelt met modder in de miezer, stopt stokjes in haar zakken, stept eens langs de buren en schaaft zich overal aan. Het enige verschil: het is een meisje
. Een zongebruind, vrolijk, levenslustig meisje. Mijn meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |