vooral waar en hoe snel en en en en. Het is verbazend.quote:
daar zie ik dr wel voor aan hoor.quote:
Fijn Tico!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Maar ze wordt nu wel echt groot. Mijn kleine meis, die gewoon niet meer strak tegen mam aan hoeft te liggen, maar superstoer in een eigen bedje slaapt, op haar kamertje. Zonder dat mama erbij hoeft te blijven.
Wie me dat een maand geleden had verteld had ik keihard uitgelachen.
hahahahahahaquote:
We zijn pas vanaf deze week bezig hoor... Voorheen sliep ze gewoon bij mij... Dus het is al heel wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:00 schreef tinny het volgende:
[..]
hahahahahaha
echt waar? is de FOKwet weer geldig? Wel naatje Tico,... dat je daar nu nog steeds mee worstelt...
Nee ze heeft nergens last van... Ze zit er nog niet helemaal onder.. Maar het worden er wel steeds meer. Als ze last krijgt van jeuk ga ik wel wat halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Memmel, lekkere meid!
Karin, fijn dat Meike weer beter is.
Tico, ben je daar ook mooi optijd vanaf. Heeft ze er veel last van?
1x smeren dus.. En verder bekijkt ze het maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Lekker als je op een zomer dagje 8 keer op een dag moet smeren.
Zeker niet! Ik wilde dat ik wat vlugger was geweest, keuze 1 is al geen optie meer omdat die vol zit...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier maar even aangezien ze in het dreumestopic vast nog niet zover zijn
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor 29 juni voor een rondleiding op de basisschool van onze keus
Zijn er nog meer mensen die hun kind al zo belachelijk vroeg hebben ingeschreven of ben ik echt een idioot
Zelfde centrum verzorgt ook naschoolse opvang.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar als ze 4 zijn gaan ze toch helemaal van 't KDV af? want na schoolse opvang is hier ook pas vanaf 4.
Of begrijp ik hier iets verkeerd
Ik wil sowiezo graag dat ze bij ons in de wijk naar school gaat ivm vriendjes en vriendinnetjes enzo, lijkt me voor haar het fijnste. Dan hebben we de keus uit 3 scholen waarvan er eentje sowiezo al afviel en deze gewoon onze voorkeur heeft qua ligging, uitstraling en opvangmogenlijkheden. Dus als de rondleiding hier ons gevoel bevestigd ga ik niet verder kijken denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef Nijna het volgende:
Ben benieuwd, maar we weten ook niet zo goed of we nog andere scholen willen bekijken...
Als het goed voelt is het goed denk ik toch? Of gaan jullie verschillende scholen bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |