you got to be kidding right?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi tinny
Hadden jullie niet zo'n last met slapen? Is dat nu beter?
Dat is toch niet erg?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
of ze wilt perse zelf dr tandenpoetsen/ een keer extra tandpasta erop..en zo zijn er nog wel meer dingen te verzinnen.
Yepquote:Op maandag 7 juni 2010 15:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik denk dat het inderdaad maar is hoe je er zelf tegenaan kijkt. Je kunt bepaalde dingen ook spelenderwijs doen...kind blij, mama blij..iedereen blij
Mijn dametje wilt soms ook perse dr eigen kleertjes uitzoeken, of ze wilt perse zelf dr tandenpoetsen/ een keer extra tandpasta erop..en zo zijn er nog wel meer dingen te verzinnen.
Ik zie dat niet perse als allemaal kleine "gevechtjes" als ze iets anders wilt dan ik...Ze heeft gewoon een eigen willetje op bepaalde gebieden, en dat vindi k juist goed want ze is dr eigen ik aan het ontwikkelen en daar horen ook dit soort dingetjes bij
Natuurlijk krijgt ze geregeld niet dr zin, maar als je er een beetje vrolijk omheen doen en niet direct boos word, dan is ze er ook snel overheen
Maar natuurlijk heb ik ook wel dagen dat ik er veel minder goed tegen kan![]()
Aah ja daar gaat het bij ons wel het minst goed mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Oh en met eten, als ze niet wilt dan niet hoor... Ik heb geen honger...
Dat is hier ook zo... Maakt niet uit welk eten.. Maar dan nog, niet eten is prima, maar we gaan daarna douchen en naar bed en we gaan geen koekje meer eten of iets dergelijks.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Aah ja daar gaat het bij ons wel het minst goed mee.
Ze ontbijt zo met 1,5 boterham, eet fruit, tussen de middag 3 a 4 boterhammen en nog een tussendoortje.
Maar avond eten wil ze vaak niet.![]()
Als ze niet eet wat ik kook zegt ze ook nee tegen haar lievelingseten.
Dus het is voor haar ook geen spelletje om te krijgen wat ze wil.
Als ze de nasi niet eet dan eet ze ook geen patat bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:26 schreef Stiemie het volgende:
Kijk wel een jas aan terwijl het te warm is, prima.
Geen luier, maar op de wc is ook prima.
Andere broek of juist een rok is ook totaal geen probleem.
Niet eten? Prima maar ook geen andere tussendoortjes.
Zelf nog even tanden poetsen of extra pasta erop mag allemaal
Broodbeleg kiezen mag ze ook (alleen dus niet meer veranderen zodra het op haar bord ligt)
Maar ik heb vooral strijd om helemaal geen schoenen aan terwijl het buiten regent, geen luier aan en dan dus op mijn bank plassen, helemaal geen tanden willen poetsen, geen jas aan (dus ook geen andere jas die ze zelf mag kiezen) etc. Dat zijn dus echt dingen die gewoon moeten. Dan kan je wel zeggen "ligt eraan hoe je ermee omgaat" maar dit zijn gewoon dingen die van mij moeten.
Ik zou dat laten gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Aah ja daar gaat het bij ons wel het minst goed mee.
Ze ontbijt zo met 1,5 boterham, eet fruit, tussen de middag 3 a 4 boterhammen en nog een tussendoortje.
Maar avond eten wil ze vaak niet.![]()
Als ze niet eet wat ik kook zegt ze ook nee tegen haar lievelingseten.
Dus het is voor haar ook geen spelletje om te krijgen wat ze wil.
Als ze de nasi niet eet dan eet ze ook geen patat bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |