vooral waar en hoe snel en en en en. Het is verbazend.quote:
daar zie ik dr wel voor aan hoor.quote:
Fijn Tico!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Maar ze wordt nu wel echt groot. Mijn kleine meis, die gewoon niet meer strak tegen mam aan hoeft te liggen, maar superstoer in een eigen bedje slaapt, op haar kamertje. Zonder dat mama erbij hoeft te blijven.
Wie me dat een maand geleden had verteld had ik keihard uitgelachen.
hahahahahahaquote:
We zijn pas vanaf deze week bezig hoor... Voorheen sliep ze gewoon bij mij... Dus het is al heel wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:00 schreef tinny het volgende:
[..]
hahahahahaha
echt waar? is de FOKwet weer geldig? Wel naatje Tico,... dat je daar nu nog steeds mee worstelt...
Nee ze heeft nergens last van... Ze zit er nog niet helemaal onder.. Maar het worden er wel steeds meer. Als ze last krijgt van jeuk ga ik wel wat halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Memmel, lekkere meid!
Karin, fijn dat Meike weer beter is.
Tico, ben je daar ook mooi optijd vanaf. Heeft ze er veel last van?
1x smeren dus.. En verder bekijkt ze het maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Lekker als je op een zomer dagje 8 keer op een dag moet smeren.
Zeker niet! Ik wilde dat ik wat vlugger was geweest, keuze 1 is al geen optie meer omdat die vol zit...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier maar even aangezien ze in het dreumestopic vast nog niet zover zijn
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor 29 juni voor een rondleiding op de basisschool van onze keus
Zijn er nog meer mensen die hun kind al zo belachelijk vroeg hebben ingeschreven of ben ik echt een idioot
Zelfde centrum verzorgt ook naschoolse opvang.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar als ze 4 zijn gaan ze toch helemaal van 't KDV af? want na schoolse opvang is hier ook pas vanaf 4.
Of begrijp ik hier iets verkeerd
Ik wil sowiezo graag dat ze bij ons in de wijk naar school gaat ivm vriendjes en vriendinnetjes enzo, lijkt me voor haar het fijnste. Dan hebben we de keus uit 3 scholen waarvan er eentje sowiezo al afviel en deze gewoon onze voorkeur heeft qua ligging, uitstraling en opvangmogenlijkheden. Dus als de rondleiding hier ons gevoel bevestigd ga ik niet verder kijken denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef Nijna het volgende:
Ben benieuwd, maar we weten ook niet zo goed of we nog andere scholen willen bekijken...
Als het goed voelt is het goed denk ik toch? Of gaan jullie verschillende scholen bekijken?
hmmz..quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:01 schreef Memmel het volgende:
De juf van Anna zei vanmorgen tegen mij: heeft ze gezegd dat ik dinsdag boos was op haar?
Ik: nee?? Juf: ze had een speelgoednijptang gepakt en was kindjes in de nek gaan knijpen. Eén "kon er op tijd aan ontkomen"en een ander had ze vol te pakken!"
Ja, nou, ehh, dat keur ik niet goed nee. Maar ik keur het ook niet goed dat Anna met een blauw oog thuis komt, tegen mij zegt dat ze gestompt is door Wimpie* en dat de juf dat niet heeft gezien en ook niets tegen Wimpie onderneemt.
* De namen van de slachtoffers en daders zijn gefingeerd. Elke overeenkomst berust louter op toeval. De daders zijn onschuldig totdat het tegendeel bewezen is [/disclaimer]
Dat zou ik gewoon ronduit belachelijk vinden... Als een ouder op mij zou afstappen dat Jen haar kind heeft geslagen, dan zou ik haar echt vragen wat ik met die info moet.. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal met kinderen onder elkaar. Niet alleen op een kdv maar straks ook op school zal er vast wel een keer geslagen of geschopt worden. Dat is aan de leidster om dat op dat moment aan te pakken, en niet achteraf een dag of een week later, dan mis je je doel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Lekker makkelijk zeg van die juf om niets tegen Wimpie te zeggen.
Ik zou dan weer gelijk naar de ouders van Wimpie gaan, zo ben ik dan weer.
Als het met regelmaat is dan is de eerste die ik aanspreek de leidsters op de groep, en daarna degene die verantwoordelijk is voor het centrum.. Als dat niet werkt dien ik gewoon een klacht in bij het hoofdbureau, dan moeten de leidsters er wel iets mee...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:10 schreef Memmel het volgende:
SC, als het regelmatig voorkomt wel ja. Maar goed, de ouders van het slachtoffer van het nijptang incident spreken mij er ook niet op aan - toch? Lekker uit laten vechten onderling, worden ze sterk van.
Wat let je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Uhuh ja dat is ook weer zo.
Isa heeft het de laatste tijd steeds vaker over dat ze een babyzusje wilt.
Ze slaapt niet smiddags op KDV & gaat dan altijd (als de andere kindjes slapen) met de leidster naar de baby's.
De baby's eten geven, wakker maken, mee spelen.
Dus ik hoor niets anders de laatste tijd dan 'ik wil een zusje mama'.
Hup aan de slag dus!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Uhuh ja dat is ook weer zo.
Isa heeft het de laatste tijd steeds vaker over dat ze een babyzusje wilt.
Ze slaapt niet smiddags op KDV & gaat dan altijd (als de andere kindjes slapen) met de leidster naar de baby's.
De baby's eten geven, wakker maken, mee spelen.
Dus ik hoor niets anders de laatste tijd dan 'ik wil een zusje mama'.
Dat deden ze bij Isa ook in het begin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Onze leidsters hadden Chris laatst zelf complimenten gegeven toen hij wat drukker en stout deed.. Hij is zo rustig en schattig daar, dus ze vonden het wel goed dat hij wat meer "peuterig" deed
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk niet dat je mee of midner vrijheid hebt als je 2, 3 of 4 kinderen hebt.. je hebt het drukker.. Die vrijheid ben je toch al kwijt.
Hahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:07 schreef Memmel het volgende:
SC hoeveel kinderen heb jij dan? Ik hoor je vaak over school, peuetrschool, kleuterschool, crèche. In mijn berekeningen kwam ik uit op een stuk of vier? Maar dat is dus niet zo?
Kun je niet smeren met een littekencreme?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Arme Jen, stomme waterpokken ook. Hopelijk is ze er snel vanaf!
Dana heeft nog steeds "littekentjes" op dr rug en voorhoofd..ben bang dat die ook niet meer weg willen gaan. Stom want ze heeft er niet aan gekratst
Ik ervaar twee kinderen wel als minder vrijheid, zeker nu ik ze allebei in de gaten moet houden (peuters he...) en ze concurreren om de plekjes op schoot en achter je rug als je in vreemd gezelschap bent. Met een kind trok ik er veel makkelijker op uit dan met twee, en had ik ook meer tijd voor andere dingen (werk/hobby).quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk niet dat je mee of midner vrijheid hebt als je 2, 3 of 4 kinderen hebt.. je hebt het drukker.. Die vrijheid ben je toch al kwijt.
Je schrikt me af.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik ervaar twee kinderen wel als minder vrijheid, zeker nu ik ze allebei in de gaten moet houden (peuters he...) en ze concurreren om de plekjes op schoot en achter je rug als je in vreemd gezelschap bent. Met een kind trok ik er veel makkelijker op uit dan met twee, en had ik ook meer tijd voor andere dingen (werk/hobby).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |