abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82966157
Lishe, wat een dames zijn het al zeg, en wat zijn ze mooi!

Nog 5 nachtjes Dan is Iris alweer 4! Gisteren voor het laatst naar het kdv geweest.... Heeeel raar om haar dan weer op te halen, hoor....

Samen met de juf (leidster dus) op de foto maar die heb ik er even afgeknipt

De traktatie

Ze is zooo groot al

Uitdelen op de andere groep
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:27:04 #277
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82966274
O wat een leuke traktatie!
Ik moet ook nog iets verzinnen, volgende maand gaat Isa trakteren.
'k Heb ook gedacht aan cupcakes, maar ik ben niet zo creatief.
pi_82966589
De credits voor die traktatie gaan volledig naar papa toe. Ik kan dat niet hoor! Pappa heeft er zijn hobby van gemaakt! een hobby waar ik dankbaar gebruik van maak

Andere creatie, alles is eetbaar behalve het brilletje van plop :
Voor een Studio-100 feest ter ere van het 20 jarig bestaan van het kdv:

Hier staan er nog meer!
pi_82966756
Wat een mooi meisje is Iris. En ook al groot..
Gaat het een groot feest worden?
Edit: wat een mooie taartjes

Rocka, jij lijkt me er inderdaad geen typ voor.. Sommige moeders komen bijna wekelijks met opvoedvragen. Voor hen is het echt nuttig, volgen ook allerlei opvoedcursussen enzo. Ik vind het gewoon gezellig. Chris zit nu eigenlijk alleen de kindjes van het KDV, En wat andere kindjes om mee te spelen (uit de buurt) is ook fijn.
pi_82967681
Oh! ik wou dat mijn man daar zijn hobby van maakte Mooi Hoor!
En Iris wat heb je een mooie kroon op
pi_83070020
wat een prachtige taarten ladyS!!

mijn over 2 weken pas 3 jarige peuter kan sinds vanmiddag hele uren klokkijken
  zondag 20 juni 2010 @ 21:12:47 #282
144006 chacama
Ondernemend!
pi_83071391
Wat een super taart! En wat is ze al groot!

Pepijn, wat ga je hard. Knap hoor!
pi_83072819
wat een leuke foto's! En die tractaties zijn ook helemaal leuk!

De tractatie van Jet kwam van www.jarigjetje.nl

Jet is echt super lief Het blijft natuurlijk een klein boefje, maar ze is zo lief!
Daar genieten we natuurlijk extra van

Vanaf september gata ze op balletles ( www.anneke.ijpelaar.ballet.nl ) Ze heeft er helemaal zin in!
Ik moet zelf nog een beetje wennen aan het idee, want ik zie ze helemaal nog niet voor me in een balletpakje

Het word weer volop mooi weer komende week dus dan kan ze lekker buiten spelen!

Pepijn Wat knap!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_83086709
Wauw! Pepijn, knap hoor
Balletles vpnd ik vroegero ook erg leuk!

We hebben gister voor Dana een peuterbedje gekocht. Donderdag kunnen we t waarschijnlijk ophalen en ik denk dat ze dan in t weekend erin mag slapen (ze kroop eri nde winkel direct in dus ben benieuwd hoe dat thuis gaat)
Wou eigenlijk wachten tot ze minimaal 2,5 was..maar zondagmorgens stond ze bovenop dr pop en probeerde een voetje over de bedrand te gooien
  maandag 21 juni 2010 @ 07:41:52 #285
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83086784
Iris al 4, weer iemand die hier vertrekt. Wel alsnog gefeliciteerd! (beetje laat)

Die plop taart is erg leuk. en de andere taarten ook

Ballet, wat leuk!

Ze worden snel groot Blabla
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_83087777
Pepijn knappe vent
LadyS wat een gave taart zeg
En Dana al aan een echt groot bedje Koen blijft nog braaf liggen dus ik stel zulke dingen zo lang mogelijk uit.

Nog anderhalve week en mijn mannetje wordt alweer 2
Inmiddels zijn familie en vrienden uitgenodigd en kadootjes zijn ook al in huis.
We hebben voor Koen een loopfietsje gekocht. Hij is graag buiten en heeft nu een plastic fietsje maar daar is hij al een beetje te groot voor. En een mini-waterpistooltje Omdat hij kliederen met water zo leuk vind ... en nu maar hopen op mooi weer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2010 09:17:20 ]
pi_83088140
Dat is ook een leuk loopfietjes
Dana krigjt er van ons ook een..een roze met witte in de vorm van een scooter
En ze krijgt van ons en van 2 van de 3 opa's en oma's samen een roze princessen huis voor in de tuin. Ze is gek op huisjes, dus ze zal het wel geweldig vinden
Ik heb wel zin in haar verjaardag, vorig jaar was ik vooral erg emo en moets veel aan de geboorte tijd denken, dit jaar is het helemaal anders, gek he
pi_83088196
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat is ook een leuk loopfietjes
Dana krigjt er van ons ook een..een roze met witte in de vorm van een scooter
En ze krijgt van ons en van 2 van de 3 opa's en oma's samen een roze princessen huis voor in de tuin. Ze is gek op huisjes, dus ze zal het wel geweldig vinden
Ik heb wel zin in haar verjaardag, vorig jaar was ik vooral erg emo en moets veel aan de geboorte tijd denken, dit jaar is het helemaal anders, gek he
een echt prinsessenhuisje Dat zal ze wel gaaf vinden Koen speelt ook graag in het huisje hier.
pi_83088253
Ja als er ergens een huisje is dan moeten en zal ze daarin spelen en wilt er niet meer uit...is leuk als er van die speelgoedhuisjes inde winkel staan
pi_83088335
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja als er ergens een huisje is dan moeten en zal ze daarin spelen en wilt er niet meer uit...is leuk als er van die speelgoedhuisjes inde winkel staan
En dan moeten ze mee en dan is het brullen? Driftbuien FTW?
  maandag 21 juni 2010 @ 09:42:57 #291
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83088336
Hier ook een huisjes obsessie.
Ik was toevallig gister naar een huisje aan 't kijken.
Ook zo'n buitenhuisje maar wij zetten 'm binnen.
Gewoon in haar kamer, zodat ze met slecht weer er ook in kan spelen.
pi_83088488
Sarah en Cas ook alweer door naar de kleuters! Gefeliciteerd met jullie verjaardagen van gisteren

Pepijn, nu al klokkijken.. Slimme vent!
De eerstvolgende die 3 gaat worden

Jet, wat leuk op balletles. Maar ik zal het Chris maar niet aandoen

Bla, dan gaat het hard he.. Chris ging hier met net geen 2 ook over. Hij blijft nu met bijna 3 nog steeds netjes in bed liggen wachten te we hem eruit halen

Komend weekend wordt weer mooi weer geloof ik, dan kan Chris zijn hema-huisje ook weer uit de schuur.

Dit weekend gezellig naar mijn ouders geweest, mijn moeder verjaardag vieren. Het was gezellig, natuurlijk lekker koeien voeren achterin de stal, en op de traptrekker rijden..
We hebben ook een oplossing gevonden voor de haren-knip-ellende: gewoon de tondeuse van pake gebruiken. Hij vond hij wel een beetje leuk, en je bent zo klaar. Wel op de hoogste stand, maar nu heeft hij een lekker warm-weer kapsel. Gelukkig wel een beetje dik haar, en het valt precies 1 kant op, dus het zit netjes..
  maandag 21 juni 2010 @ 10:05:13 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83088818
Bla, dat heb ik ook, van de verjaardagen! De eerste verjaardag was zwaar emo, de tweede verjaardag was meer van 'wow, wat gaat het toch hard allemaal' en nu heb ik echt zoiets van 'wat moeten we in vredesnaam kopen voor zn verjaardag! ' is helemaal niet emo meer. bijzonder eigenlijk.

DF, gefeli met de verjaardag van je moeder!

Ik kan de foto's van ladys niet zien vanaf mn werk, maar kabouter plop ziet er wel heel erg mooi uit!

Eli heeft een loopoor, man, dan breekt je moederhart "au, mijn oor!" zo sneu! nu doet het minder pijn, want de druk is eraf, maar daarvoor was het steeds "au, mijn oor!"
Verder issie gewoon heel erg leuk! en heel erg lief met aviva
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83088889
Driftbuien FTW idd
Gister nog zegt de dame achter de kassa ook lheel lief : Dat gaat wel over hoor, dat deed die van mij eerst ook hehe

Gaat hard idd, hopen dat Dana net zo netjes blijft liggen als Chris!

Ja bijzonder inderdaad, vind het ook wel fijn zo, dat hele emo gedoe was niet goed voor me
pi_83088981
Eli, zo'n loopoor is niet fijn, al is inderdaad de druk er dan wel af.. beterschap!!

Driftbuien vind ik dus echt nog schattig. Zo'n klein jochie dat op de grond ligt te brullen. Alsof de wereld vergaat als je iets niet mag

Chris krijgt ook een loopfiets op zijn verjaardag. Motorisch is hij er nu wel aan toe. En dan met 4 een echte fiets. (en met 2 een driewieler, en met 1 een loopbakfiets+loopwagen).. Is zijn wagenpark straks wel compleet..
pi_83088987
LovelyLady, Jet heetf dat fietsje in het roze gekregen toen ze ook 2 werd echt een topper!
Ze had het zo onder de knie en gaat nog steeds als een rakket op dat ding Ze heeft nu voor haar derde verjaardag een fiets met echte trappers gekregen en ook dat had ze zo door

aankomend weekend gaan we naar Louwersoog en het word mooi weer

Huisjes zijn leuk Bla-Bla!

Eli beterschap!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_83089070
Ahw Eli, een loopoor is niet fijn..volgens mij is oorpijn de rotste pijn die er is
  maandag 21 juni 2010 @ 10:18:04 #298
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83089128
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ahw Eli, een loopoor is niet fijn..volgens mij is oorpijn de rotste pijn die er is
Nah, en loopneus is ook irritant hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:25:04 #299
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83089318
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nah, en loopneus is ook irritant hoor.
maar dat doet geen pijn

ja, peuterdriftbuien! geweldig!
soms wel irritant, maar het drama! en hoe serieus ze er in zijn! werkelijk een toneelstuk.
eigenlijk zouden we het een keertje moeten filmen!
Maar ik ben bang dat hij dan helemaal neit meer bijkomt van de woede
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83090142
Ik vermoed dat Chris direct naast me staat om te helpen met filmen. En dat de woedebui wel verdwenen is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')