pics anders kunnen we het niet geloven natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Lishe het volgende:
Groofsken, Luuke is pas gaan duimen toen ze 5 jaar was. Daarvoor nooit gedaan en nu is ze bijna niet meer zonder die duim te bedenken. Ik zie het als vervanger voor wat anders, en in Luuk d'r situatie heeft het met loslaten te maken. Ik had er consequenter mee om kunnen gaan maar ik vond haar behoefte groter dan de ergernis en de gevolgen. En daarbij kan ze nu echt even rustig op de bank gaan zitten, voorheen ondenkbaar. En de voordelen bij een ouder kind: we hebben nu echt afspraken met haar gemaakt waar ze zich ook goed aan kan houden.
Ik kan je geen advies geven alleen misschien: wat zijn de voordelen voor S. en de nadelen voor jou?
en nu ik hier toch beneen ieniemnienie-Lena update:
Ons kleine kaboutermeisje is ineens een echte peuter. Met staarten in haar haar. Ze is zo vrolijk, geniet van haar middagslaap (!! ondenkbaar bij haar grote zus) en zorgt voor heel veel vrolijkheid. Ik kan geen slechte eigenschap aan haar verzinnen, het is zo'n heerlijk ding! Ze zeurt alleen om snoepjes, volgens eigen zeggen houdt ze daar meer van dan van mij.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef chacama het volgende:
[..]
pics anders kunnen we het niet geloven natuurlijk
Lishe, wat zijn ze mooi!!!!! Allebeiquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Lishe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dub ze groofsken, moeilijk zulke dingen...
Nou, inderdaad.quote:
Neequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoi![]()
ben je ook al helemaal klaar voor het feestje
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nee![]()
ik schoot eigenlijk sinds gister een beetje in de stress![]()
De tijd gaat zo snel, vergeten mensen optijd uit te nodigen en om maar te zwijgen over kadootjes
Vast welquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Naja je hebt nog 2 weken, komt vast goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |