abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:46:10 #251
144006 chacama
Ondernemend!
pi_82905337
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef Lishe het volgende:
Groofsken, Luuke is pas gaan duimen toen ze 5 jaar was. Daarvoor nooit gedaan en nu is ze bijna niet meer zonder die duim te bedenken. Ik zie het als vervanger voor wat anders, en in Luuk d'r situatie heeft het met loslaten te maken. Ik had er consequenter mee om kunnen gaan maar ik vond haar behoefte groter dan de ergernis en de gevolgen. En daarbij kan ze nu echt even rustig op de bank gaan zitten, voorheen ondenkbaar. En de voordelen bij een ouder kind: we hebben nu echt afspraken met haar gemaakt waar ze zich ook goed aan kan houden.
Ik kan je geen advies geven alleen misschien: wat zijn de voordelen voor S. en de nadelen voor jou?

en nu ik hier toch ben een ieniemnienie-Lena update:
Ons kleine kaboutermeisje is ineens een echte peuter. Met staarten in haar haar. Ze is zo vrolijk, geniet van haar middagslaap (!! ondenkbaar bij haar grote zus) en zorgt voor heel veel vrolijkheid. Ik kan geen slechte eigenschap aan haar verzinnen, het is zo'n heerlijk ding! Ze zeurt alleen om snoepjes, volgens eigen zeggen houdt ze daar meer van dan van mij.
pics anders kunnen we het niet geloven natuurlijk
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:47:54 #252
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82905435
Dank voor alle reacties. Lishe, ik heb daar toch wel wat aan, zo ga ik het eens bekijken. Waarom eigenlijk niet een speen?

Het eerste jaar heeft ze geduimd. En dus nu alweer een half jaar deze zoektocht naar iets om op te sabbelen. Daar zit maar een half jaar tussen... En ik herinner me ineens weer dat ik van de zomer bewust ben overgegaan op tuit- en gewone bekers, omdat ze steeds met zo'n flesje in haar mond rondliep. Feitelijk is het dus maar een paar maandjes niets geweest...

Ik dub nog even verder ....
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:54:19 #253
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82905822
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef chacama het volgende:

[..]

pics anders kunnen we het niet geloven natuurlijk

Dub ze groofsken, moeilijk zulke dingen...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:56:08 #254
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82905932
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Lishe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dub ze groofsken, moeilijk zulke dingen...
Lishe, wat zijn ze mooi!!!!! Allebei . Prachtige meiden heb je .
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:56:40 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_82905968
Och kijk dan! baby Lena is helemaal geen baby meer...
Wat een leuke meiden Lishe!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:56:46 #256
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82905974
Hey, net was het nog een andere foto .
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:58:17 #257
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82906072
Gaat hard he Moonah?
Ja ging wat mis, die andere vind ik leuker maar daar zie je haar gezicht niet!
En dank jullie!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:06:31 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82906638
Wauw!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:08:14 #259
144006 chacama
Ondernemend!
pi_82906772
Kijk eens aan! Wat een pracht meiden heb je lishe.
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:09:23 #260
11682 Moonah
Jolie femme
pi_82906863
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef Lishe het volgende:
Gaat hard he Moonah?

Nou, inderdaad.
Véél te hard.

Ik weet nog dat ik het zo 'ergerlijk' vond dat een aantal jaren geleden diverse peutermama's hier regelmatig meldden dat zij 'dit topic aan het ontgroeien zijn'. Ehm... ik zég het níet hoor!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_82907250
Groof, lastig lijkt me...

Lishe, wat is ze groot alweer zeg! Een echt dametje zo, leuk!!
Fake it till you make it...
pi_82912544
Wat een prachtige meisjes Lishe!
pi_82913019
Wauw Lishe! Wat een rijkdom! Prachtig!

En die arme Dana zomaar aan het huilen tijdens het spelen, wat zielig!
Overweldigend voor dr natuurlijk, die andere groep met grotere kindjes.
Hopen dat ze snel went....

Groofsken, ik zou geen speen kopen. Laat haar anders op een doekje sabbelen als ze iets in de mond wil ofzo.

Het lef....de peuterspeelzaal stuurt een brief met de mededeling dat ze nog geld van ons krijgen en dat ons kind inmiddels een kleuter is geworden en de peuterspeelzaal heeft verlaten.
Mail erachteraan dat ons kind helemaal geen kleuter is geworden, en dat ze eraf is vanwege, naar onze mening, wanbeleid, dat ze al sinds eind april niet meer is geweest en dat ze geen cent meer krijgen.
Eikels
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82916572
Aahw wat een mooie dames Lishe!!
En meer van snoepjes houden dan van mama hihi

Ze hadden gister op het KDV al ontdekt wanneer Dana wel en niet op zo'n manier gaat huilen
Ze is niet graag ergens alleen in een hoekje bezig omdat ze dan het overzicht kwijt lijkt te zijn volgens de leidster. Het liefst zit ze aan tafel of speelt ze met een grotere groep kindjes samen.

Nou Super Vind het zo fijn dat ze er blijkbaar zoveel aandacht aan besteden dat ze binnen een dag al weten waar het vandaan komt en hoe e het kunnen voorkomen.

Pff Karin wat een eikels zeg! Ben benieuwd of ze nog reageren op de mail of dat je er nooit meer wat van hoort.
pi_82919636
Ik kom even binnenvallen... beetje inlezen alvast. Over 2 weken wordt Koen 2 jaar
pi_82919715
Hoi
ben je ook al helemaal klaar voor het feestje
pi_82919819
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoi
ben je ook al helemaal klaar voor het feestje
Nee
ik schoot eigenlijk sinds gister een beetje in de stress
De tijd gaat zo snel, vergeten mensen optijd uit te nodigen en om maar te zwijgen over kadootjes

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 10:14:30 ]
pi_82920184
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nee
ik schoot eigenlijk sinds gister een beetje in de stress
De tijd gaat zo snel, vergeten mensen optijd uit te nodigen en om maar te zwijgen over kadootjes
Naja je hebt nog 2 weken, komt vast goed
pi_82920497
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Naja je hebt nog 2 weken, komt vast goed
Vast wel
pi_82931906
Lishe, wat een mooie meisjes op de foto!

moonah, is dat van jou alweer zo oud dan?
Straks moeten we nog een kleine peuter en een groot peuter topic

Karin, wat een wazig PSZ, hopelijk ben je na dit antwoord echt van ze af..

Bla, fijn dat het KDV zo meedenkt. Dat geeft toch weer een goed gevoel bij de mensen die toch best wat uren voor je kleintje zorgen.

Lovelylady, is Koen ook al bijna 2? Man, wat gaat dat hard.
Succes met de voorbereidingen, we wachten op de fotos ..

Hier alles verder heerlijk rustig. Chris af en toe koppig, maar dat is ook gewoon goed. Vanochtend op de kruipgroep gezellig gespeeld, echt liedjes meegezongen in de kring. En vanmiddag zo'n lol met een 5-jarig meisje op de wipwap. Heerlijk om te zien..
Ik kan er gewoon zo van genieten
En nu ligt hij te slapen in ons grote bed, moegespeeld
pi_82932316
kruipgroep wat is dat? soort van peutergym ofzo?
pi_82933027
De officiele titel is "gezond opvoeden, voor ouders en hun kinderen tot 4jr"..
In praktijk zit ik elke donderdagochtend gezellig met wat andere moeders en onze kleine grut in het buurthuis. De ene keer koken we samen(gezond), een andere keer knutselen we (vandaag voor vaderdag), soms gaan we naar het park, of we hebben een opvoedthema (over peuterpuberteit, over voedingetc), maar in ieder geval altijd met een lekker kopje thee/koffie en veel speelgoed voor kids om zich mee te vermaken.

Ik ken verder geen moeder hier in de buurt/kennisenkring, dus ik vind het wel gezellig om onze baby-dreumes-peuter en moederperikelen te kunnen delen..
pi_82933530
Wat leuk!!
Hier heb je wel zoiets (niet helemaal hetzelfde) vanuit de kerk, maarja...wij gaan niet naar de kerk.
Zou zoiets ook wel leuk vinden
pi_82933796
Dit is vanuit de welzijnsorganisatie georganiseerd. Er zijn hier echt veel van die groepen in de stad, misschien wel 20+ op verschillende dagen en locaties.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:44:13 #275
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82938532
Ik wist dat helemaal niet tot toen ik onlangs Deepfreeze op de koffie had Maar ik ben er geloof ik ook niet het type voor...

Moonah, ik herken dat wel een beetje hoor. We zijn ook al wel een beetje doorgemoederde winters nu Toch vind ik de stap van 2,5 naar 3,5 hier heel erg groot. Vorig jaar was het nog maar zo'n menneke en nu is het een eigenwijze @%#^@!& met lange beentjes en een enorme hoeveelheid aan babbels. Echt tijd voor de school, hij wil zelf ook heel graag. Ik soms ook... Ik weet nog hoe ik 3 jaar terug al kon janken bij die gedachte... How little I knew...

Lishe, prachtig grut <3 en snoepjes? Tis zelf een snoepje!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')