SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Groofsken het volgende:
Misschien niet overslaan en dan helemaal wachten tot de volgende (is wel heel drastisch veel later), gewoon wachten totdat ze aangeeft honger te hebben zou ik doen ...
heh, rot zeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef Poppejans het volgende:
Wolf is echt niet te genieten vandaag, alleen maar huilen huilen huilen... pfff heb het zelf wel beetje gehad![]()
Enige wat ik kan bedenken is dat hij last heeft van zn doorkomende tandje onderin. Had net een dunne luier, de 3e poepluier al vandaag.
Dentinox lijkt ook niks te helpen en slapen heeft hij nog amper gedaan vandaag, nog geen uur
Nouja, morgen weer een dag,hopelijk een goede nacht dat hij alles weer bijslaapt en vrolijker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal zo even een dichtbundel raadplegen.
Wolf eigenlijk ook echt NOOIT, en koorts ofzo heeft hij niet dus denk echt dat het tandje hem dwars zit, zo sneuquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef lily het volgende:
[..]
heh, rot zeg.
Leah heeft nog nooit een slechte dag gehad. Ik verheug me niks op die tandjes
oh, wat heerlijk hehquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:08 schreef Keshet het volgende:
Hier gaat 't z'n gangetje.Ik geloof dat we ons ritme een beetje gevonden hebben. Ik geniet iedere seconde van haar aanwezigheid; ze ligt nu zelfs bovenop me te slapen.
Grappig, hier net zo. Eerste weken moest ik echt lepel tegen zn mond aan houden en proberen zn tong te ontwijken haha, nu gaat zn mond wagenwijd open.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Hoe eet Wolf zn eten? Gaat het mondje al echt open? Of moet je het er in proppen? Ik had zonet pap gemaakt (6+mnd appel) Maar hij viel echt aan!![]()
Na een hap of wat had hij er weer genoeg van, maar ik kan je vertellen, dat spul is best lekker
![]()
Sinds gister doet Rienk ineens zijn mond open. Moest ik het er eerst nog inproppen, gaat nu dat mondje open, het gaat wel makkelijker zo. Nu nog zn hoofd stil houden en niet de handen er bij inproppen en ik ben helemaal tevreden
met 6 maandenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef NieuweUser het volgende:
Wanneer mag je een rijstewafel / liga / soepstengel etc geven? Is dat ook vanaf ongeveer 6 maanden?
Ik ben van plan om eerst een paar dagen een groentehapje te proberen, en daarna ook fruit erbij. Om direct met allebei te beginnen is waarschijnlijk geen goed plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |