quote:Israël doodt Palestijnen op zee
Update: maandag 7 jun 2010, 07:39
Israëlische militairen hebben voor de kust van de Gazastrook zeker vier Palestijnen gedood. Volgens Israël gaat het om strijders die een aanslag wilden plegen. Waarop is niet duidelijk.
De Palestijnen zaten in een kleine boot en hadden duikpakken aan. Toen de Israëlische militairen de boot in het vizier kregen, openden ze het vuur. Hamas zegt dat de lichamen van vier mannen zijn gevonden, een vijfde opvarende wordt vermist.
De militairen die de actie uitgevoerd hebben, behoren volgens Israëlische media tot hetzelfde commando dat vorige week het hulpkonvooi voor Gaza enterde.
Hele onschuldige duikers inderdaad. Ze waren vast niet van plan om, zoals ze weleens doen, zeemijnen te plaatsen tegen israelische marineschepen.quote:Palestijnse bronnen verklaren in de krant dat het om leden van de al-Aqsa Martelaren Brigade zou gaan.
quote:In februari dumpten Palestijnse strijdgroepen explosieven in zee in de hoop daarmee Israëlische marineschepen te treffen.
Drie van deze 'mijnen' spoelden aan op Israëlische stranden.
waar heb je deze quote vandaan?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hele onschuldige duikers inderdaad. Ze waren vast niet van plan om, zoals ze weleens doen, zeemijnen te plaatsen tegen israelische marineschepen.
Oh wacht,
[..]
Tevens welke Palestijnse bronnen zijn het?quote:Palestijnse bronnen verklaren in de krant dat het om leden van de al-Aqsa Martelaren Brigade zou gaan.
Dat vraag ik niet, ik vraag welke Palestijnse bronnen zijn het?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:02 schreef Amos_ het volgende:
Nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)ier-palestijnen.html
As if I know. Zoekt en gij zult vinden?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, ik vraag welke Palestijnse bronnen zijn het?
quote:'Islamic Jihad claims it sent bomb-laden barrels to Israeli beaches'
Two large explosive charges contained in a barrel was discovered on beaches of Ashkelon, Ashdod.
Islamic Jihad is claiming responsibility for sending two large explosive charges contained in barrels which washed ashore on beaches in Ashkelon and Ashdod, Israeli media outlets reported on Monday.
Niet eromheen draaien, zoals je weet vroeg ik het al bij het begin:quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
As if I know. Zoekt en gij zult vinden?
Je vraagt eerst waar de quote vandaan komt en daarna pas welke palestijnse bronnen het zijn
Dus de Palestijnse bronnen kunnen niet bij name benoemd worden. Ok.quote:Tevens welke Palestijnse bronnen zijn het?
Eromheen draaien? Jeez, de emoties draaien overduidelijk weer overuren.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet eromheen draaien, zoals je weet vroeg ik het al bij het begin:
[..]
Dus de Palestijnse bronnen kunnen niet bij name benoemd worden. Ok.
Leuk die aanspoelende bommen, leuk voor spelende kinderenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet getreurd, ze hebben het vandaag weer geprobeerd, TeenWolf, zoals mijn citaat laat zien.
Dat is wel relevant welke Palestijnse bronnen het zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Amos_ het volgende:
Alsof het zo relevant is welke palestijnse bronnen het zijn. En als je een zin begint met "tevens" dan impliceert dit dat dit niet je eerste vraag was
Ik was er laatst en toen hebben ze me dus ook gewoon een duik tour aangeboden! Iedereen weet dat de kust voor Gaza een van de mooiste plekken is om recreatief te duiken.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef TeenWolf het volgende:
Dus de Palestijnse bronnen kunnen niet bij name benoemd worden. Ok.
Dan zou ik zeggen, zoekt en gij zult vinden. Ik kan geen wijs uit die bronnen want de meesten zijn niet in het Engels maar in de oorspronkelijke taal. En die kan ik niet lezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat is wel relevant welke Palestijnse bronnen het zijn.
Voor beide antwoorden verwees ik je naar Nu.nlquote:Maar even wat anders, als iemand aan jou vraagt hoeveel is 1+1 en tevens hoeveel is 2+2 geef jij dus alleen antwoord op 1+1 omdat dat de eerste vraag was?
Ze zullen er vast wel een goede reden voor hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ook al zouden deze bommen afkomstig zijn van dat bootje met duikpakdragende mannen: het kan toch niet dat Israel ze zomaar uit de lucht/ andere boot neermaait? Zo moeilijk moet het niet zijn om die mannen gewoon fatsoenlijk aan te houden.
emotioneelquote:Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Scorpie het volgende:
De tering zeg, Teenwolf, kan je niet ff opbokken met je anti-Israelische emotionele kraspanda-gezeur? Altijd maar dat gezeik over bronnen omdat je inhoudelijk de discussie niet kan winnen, begint dat niet te vervelen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben.
Dit was een stuk veiliger!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ook al zouden deze bommen afkomstig zijn van dat bootje met duikpakdragende mannen: het kan toch niet dat Israel ze zomaar uit de lucht/ andere boot neermaait? Zo moeilijk moet het niet zijn om die mannen gewoon fatsoenlijk aan te houden.
Israel heeft een beleid om mensen niet aan te houden en te berechten, zoals in fatsoenlijke landen NORMAAL is. Maar het bombardeert elke tegenstander gewoon plat......quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit was een stuk veiliger!
Misschien waren er geen boten in de buurt? Misschien dreigden ze te ontkomen? Misschien bestond het vermoeden wel dat er nog explosieven aan boort zouden zijn die ingezet konden worden bij een eventuele arrestatie?
Je weet het nooit met mensen die bereidt zijn te sterven voor hun zaak. En nu hebben ze ergens ook gekregen wat ze wilde...
De Martelaren-brigade zijn van die knapen die weten dat ze kunnen sterven tijdens hun "heilige taak" ... En dan kun je ze beter van een afstandje afknallen hoe cru dat ook klinkt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Sure, verkeerde kleur duikpak, zo 2009
Bedenk jezelf: Omdat één partij iets zegt, klopt het dan ook? Hij heeft gewoon bronnenkritiek, klaarquote:Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Scorpie het volgende:
De tering zeg, Teenwolf, kan je niet ff opbokken met je anti-Israelische emotionele kraspanda-gezeur? Altijd maar dat gezeik over bronnen omdat je inhoudelijk de discussie niet kan winnen, begint dat niet te vervelen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
emotioneel![]()
bronnen zijn altijd al heel belangrijk geweest op fok, waarom worden ze nu genegeerd dan?
Ja hoor, anders lees je je gewoon even in. Wat een ongefundeerde haat.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Israel heeft een beleid om mensen niet aan te houden en te berechten, zoals in fatsoenlijke landen NORMAAL is. Maar het bombardeert elke tegenstander gewoon plat......
Lekkere staat hoor!
Kritiek op een bron oke, jezelf verdedigen puur en alleen met het roepen om een Palestijnse bron omdat je inhoudelijk niets kan fabriceren is gewoon het discussieniveau van een kleuter.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bedenk jezelf: Omdat één partij iets zegt, klopt het dan ook? Hij heeft gewoon bronnenkritiek, klaar![]()
Als ik hier en nu beweer dat ik gisteren een miljoen in de lotto heb gewonnen, geloof je dat ook meteen, of denk je ook: "Laat eerst maar eens het winnende biljet en een koffer met geld zien!"
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je negeert bronnen op het moment dat het jou niet uitkomt, zoals nu dus.
Mwah, dat kan ik ook tegen jou zeggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja hoor, anders lees je je gewoon even in. Wat een ongefundeerde haat.
Eh, nee dat kan je niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Mwah, dat kan ik ook tegen jou zeggen.
Hoe dom kun je zijn?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kritiek op een bron oke, jezelf verdedigen puur en alleen met het roepen om een Palestijnse bron omdat je inhoudelijk niets kan fabriceren is gewoon het discussieniveau van een kleuter.
Geen, maar hij heeft geen blinde, ongefundeerde haat richting alles wat Palestijns is, iets wat jij met betrekking tot de Israeliers wel hebt.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Oh nee? Welke bijzondere kennis en inside information beschik jij dan over?
www.nu.nlquote:Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Oh nee? Welke bijzondere kennis en inside information beschik jij dan over?
Opgeruimd staat netjes.quote:Palestijnse bronnen verklaren in de krant dat het om leden van de al-Aqsa Martelaren Brigade zou gaan.
Ah maar als het omgekeerd was, het was een israelische boot met israelische terroristen, en er had gestaan "volgens israelische bronnen waren het martelaars" dan had je het wel goed genoeg gevonden?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn?![]()
Er staat in een nieuwsbericht 'volgens Palestijnse bronnen waren het blablabla....' , Het is echt niet teveel gevraagd als er zou staan 'volgens Palestijnse bronnen El-Palastine en Gaza-News (als voorbeeld) waren het blablabla...'.
Sterker nog, dat is normale berichtgeving en hebben we wat aan.
Tis goed met jequote:Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn?![]()
Er staat in een nieuwsbericht 'volgens Palestijnse bronnen waren het blablabla....' , Het is echt niet teveel gevraagd als er zou staan 'volgens Palestijnse bronnen El-Palastine en Gaza-News (als voorbeeld) waren het blablabla...'.
Sterker nog, dat is normale berichtgeving en hebben we wat aan.
Zozo, jij kent me goed, ik zou bijna denken dat je bij mij in huis woont.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen, maar hij heeft geen blinde, ongefundeerde haat richting alles wat Palestijns is, iets wat jij met betrekking tot de Israeliers wel hebt.
Je bent vergeten met je kloon Appelblauwzeegroen in te loggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:23 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zozo, jij kent me goed, ik zou bijna denken dat je bij mij in huis woont.
Nee, dat heb ik niet. Maar ik vind wel dat het hele Israelische/Palestijnse conflict steeds gekker en bizarder wordt.... En om eerlijk te zijn, kan ik niet naders dan inzien dat Israel maatregelen treft die geen enkel land zou durven nemen. En dat bedoel ik niet in de positieve zin van het woord.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen, maar hij heeft geen blinde, ongefundeerde haat richting alles wat Palestijns is, iets wat jij met betrekking tot de Israeliers wel hebt.
Hadden ze gewoon door moeten gaan met het plaatsen van zeemijnen die op stranden aan kunnen spoelen zodat spelende kinderen of onschuldige wandelaars hier dood aan kunnen gaan?quote:
In fatsoenlijke landen is het ook NORMAAL om elkaar niet op te blazen, in fatsoenlijke landen is het NORMAAL om je kinderen zonder bomgordel naar school te sturen, in fatsoenlijke landen is het NORMAAL om grond en huizen te kopen en ze niet onder dreiging af te pakken... etc. etc.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Israel heeft een beleid om mensen niet aan te houden en te berechten, zoals in fatsoenlijke landen NORMAAL is. Maar het bombardeert elke tegenstander gewoon plat......
Lekkere staat hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |