abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82430456
http://nos.nl/artikel/162571-israel-doodt-palestijnen-op-zee.html
quote:
Israël doodt Palestijnen op zee
Update: maandag 7 jun 2010, 07:39

Israëlische militairen hebben voor de kust van de Gazastrook zeker vier Palestijnen gedood. Volgens Israël gaat het om strijders die een aanslag wilden plegen. Waarop is niet duidelijk.

De Palestijnen zaten in een kleine boot en hadden duikpakken aan. Toen de Israëlische militairen de boot in het vizier kregen, openden ze het vuur. Hamas zegt dat de lichamen van vier mannen zijn gevonden, een vijfde opvarende wordt vermist.

De militairen die de actie uitgevoerd hebben, behoren volgens Israëlische media tot hetzelfde commando dat vorige week het hulpkonvooi voor Gaza enterde.

Mogen Palestijnen nu ook niet meer duiken?

Trouwens, lekker agressief die groep commando's, 14 doden in een week Wel logisch dat ze niet weer het risico willen lopen om een paar stokslagen op te lopen en meteen maar het vuur te openen.....
pi_82430487
Duiken is een aanslag op het marine milieu natuurlijk.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:39:48 #3
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82430673
Ondergedoken>Nooit meer opgedoken
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  maandag 7 juni 2010 @ 09:50:20 #4
176916 Karrs
2007-2017
pi_82430970
Wat voor wapens/explosieven hebben ze aan boord van dat bootje gevonden?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 7 juni 2010 @ 09:50:46 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82430987
waren dat weer vredesactivisten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82431077
Zal wel weer uitgelokt zijn.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:54:24 #7
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82431088
Volgens mij is het doden van mensen een hobby van onze Israelische medemensch.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_82431150
quote:
Palestijnse bronnen verklaren in de krant dat het om leden van de al-Aqsa Martelaren Brigade zou gaan.
Hele onschuldige duikers inderdaad. Ze waren vast niet van plan om, zoals ze weleens doen, zeemijnen te plaatsen tegen israelische marineschepen.

Oh wacht,
quote:
In februari dumpten Palestijnse strijdgroepen explosieven in zee in de hoop daarmee Israëlische marineschepen te treffen.

Drie van deze 'mijnen' spoelden aan op Israëlische stranden.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 7 juni 2010 @ 10:02:14 #9
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82431301
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Hele onschuldige duikers inderdaad. Ze waren vast niet van plan om, zoals ze weleens doen, zeemijnen te plaatsen tegen israelische marineschepen.

Oh wacht,
[..]

waar heb je deze quote vandaan?
quote:
Palestijnse bronnen verklaren in de krant dat het om leden van de al-Aqsa Martelaren Brigade zou gaan.
Tevens welke Palestijnse bronnen zijn het?
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:03:24 #11
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82431328
quote:
Dat vraag ik niet, ik vraag welke Palestijnse bronnen zijn het?
pi_82431345
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet, ik vraag welke Palestijnse bronnen zijn het?
As if I know. Zoekt en gij zult vinden?

Je vraagt eerst waar de quote vandaan komt en daarna pas welke palestijnse bronnen het zijn
  maandag 7 juni 2010 @ 10:05:07 #13
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_82431375
Mogelijk gerelateerd:

http://www.haaretz.com/ne(...)eli-beaches-1.262557
quote:
'Islamic Jihad claims it sent bomb-laden barrels to Israeli beaches'
Two large explosive charges contained in a barrel was discovered on beaches of Ashkelon, Ashdod.

Islamic Jihad is claiming responsibility for sending two large explosive charges contained in barrels which washed ashore on beaches in Ashkelon and Ashdod, Israeli media outlets reported on Monday.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  maandag 7 juni 2010 @ 10:05:32 #14
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82431397
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

As if I know. Zoekt en gij zult vinden?

Je vraagt eerst waar de quote vandaan komt en daarna pas welke palestijnse bronnen het zijn
Niet eromheen draaien, zoals je weet vroeg ik het al bij het begin:
quote:
Tevens welke Palestijnse bronnen zijn het?
Dus de Palestijnse bronnen kunnen niet bij name benoemd worden. Ok.
pi_82431505
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Niet eromheen draaien, zoals je weet vroeg ik het al bij het begin:
[..]

Eromheen draaien? Jeez, de emoties draaien overduidelijk weer overuren.

Ik quote enkel wat nu.nl en andere bronnen zeggen. Alsof het zo relevant is welke palestijnse bronnen het zijn. En als je een zin begint met "tevens" dan impliceert dit dat dit niet je eerste vraag was
  maandag 7 juni 2010 @ 10:09:31 #16
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_82431537
Niet getreurd, ze hebben het vandaag weer geprobeerd, TeenWolf, zoals mijn citaat laat zien.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_82431553
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet getreurd, ze hebben het vandaag weer geprobeerd, TeenWolf, zoals mijn citaat laat zien.
Leuk die aanspoelende bommen, leuk voor spelende kinderen
  maandag 7 juni 2010 @ 10:10:51 #18
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82431579
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Amos_ het volgende:

Alsof het zo relevant is welke palestijnse bronnen het zijn. En als je een zin begint met "tevens" dan impliceert dit dat dit niet je eerste vraag was
Dat is wel relevant welke Palestijnse bronnen het zijn.

Maar even wat anders, als iemand aan jou vraagt hoeveel is 1+1 en tevens hoeveel is 2+2 geef jij dus alleen antwoord op 1+1 omdat dat de eerste vraag was?
  maandag 7 juni 2010 @ 10:11:38 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82431608
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef TeenWolf het volgende:
Ik was er laatst en toen hebben ze me dus ook gewoon een duik tour aangeboden! Iedereen weet dat de kust voor Gaza een van de mooiste plekken is om recreatief te duiken.

Ik snap niet dat die agressor Israël alweer onschuldige Palestijnen heeft doodgeschoten omdat ze alleen maar van de mooie omgeving wilde genieten...

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_82431630
Ook al zouden deze bommen afkomstig zijn van dat bootje met duikpakdragende mannen: het kan toch niet dat Israel ze zomaar uit de lucht/ andere boot neermaait? Zo moeilijk moet het niet zijn om die mannen gewoon fatsoenlijk aan te houden.

Maar goed, het past heel goed bij het gewelddadige beleid van Israël om high-profile Palestijnen met hun gezin of andere onschuldigen dmv raketten uit te schakelen.....
pi_82431648
De tering zeg, Teenwolf, kan je niet ff opbokken met je anti-Israelische emotionele kraspanda-gezeur? Altijd maar dat gezeik over bronnen omdat je inhoudelijk de discussie niet kan winnen, begint dat niet te vervelen?
pi_82431655
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:10 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat is wel relevant welke Palestijnse bronnen het zijn.
Dan zou ik zeggen, zoekt en gij zult vinden. Ik kan geen wijs uit die bronnen want de meesten zijn niet in het Engels maar in de oorspronkelijke taal. En die kan ik niet lezen.
quote:
Maar even wat anders, als iemand aan jou vraagt hoeveel is 1+1 en tevens hoeveel is 2+2 geef jij dus alleen antwoord op 1+1 omdat dat de eerste vraag was?
Voor beide antwoorden verwees ik je naar Nu.nl
pi_82431661
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ook al zouden deze bommen afkomstig zijn van dat bootje met duikpakdragende mannen: het kan toch niet dat Israel ze zomaar uit de lucht/ andere boot neermaait? Zo moeilijk moet het niet zijn om die mannen gewoon fatsoenlijk aan te houden.
Ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben .
  maandag 7 juni 2010 @ 10:14:52 #24
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82431743
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Scorpie het volgende:
De tering zeg, Teenwolf, kan je niet ff opbokken met je anti-Israelische emotionele kraspanda-gezeur? Altijd maar dat gezeik over bronnen omdat je inhoudelijk de discussie niet kan winnen, begint dat niet te vervelen?
emotioneel

bronnen zijn altijd al heel belangrijk geweest op fok, waarom worden ze nu genegeerd dan?
pi_82431750
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben .
Sure, verkeerde kleur duikpak, zo 2009
  maandag 7 juni 2010 @ 10:15:07 #26
116015 SicSicSics
pi_82431751
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Dit was een stuk veiliger!

Misschien waren er geen boten in de buurt? Misschien dreigden ze te ontkomen? Misschien bestond het vermoeden wel dat er nog explosieven aan boort zouden zijn die ingezet konden worden bij een eventuele arrestatie?

Je weet het nooit met mensen die bereidt zijn te sterven voor hun zaak. En nu hebben ze ergens ook gekregen wat ze wilde...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_82431806
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dit was een stuk veiliger!

Misschien waren er geen boten in de buurt? Misschien dreigden ze te ontkomen? Misschien bestond het vermoeden wel dat er nog explosieven aan boort zouden zijn die ingezet konden worden bij een eventuele arrestatie?

Je weet het nooit met mensen die bereidt zijn te sterven voor hun zaak. En nu hebben ze ergens ook gekregen wat ze wilde...
Israel heeft een beleid om mensen niet aan te houden en te berechten, zoals in fatsoenlijke landen NORMAAL is. Maar het bombardeert elke tegenstander gewoon plat......

Lekkere staat hoor!
pi_82431827
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Sure, verkeerde kleur duikpak, zo 2009
De Martelaren-brigade zijn van die knapen die weten dat ze kunnen sterven tijdens hun "heilige taak" ... En dan kun je ze beter van een afstandje afknallen hoe cru dat ook klinkt.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:17:18 #29
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82431831
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Bedenk jezelf: Omdat één partij iets zegt, klopt het dan ook? Hij heeft gewoon bronnenkritiek, klaar
Als ik hier en nu beweer dat ik gisteren een miljoen in de lotto heb gewonnen, geloof je dat ook meteen, of denk je ook: "Laat eerst maar eens het winnende biljet en een koffer met geld zien!"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_82431843
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

emotioneel

bronnen zijn altijd al heel belangrijk geweest op fok, waarom worden ze nu genegeerd dan?

Je negeert bronnen op het moment dat het jou niet uitkomt, zoals nu dus.
pi_82431846
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Israel heeft een beleid om mensen niet aan te houden en te berechten, zoals in fatsoenlijke landen NORMAAL is. Maar het bombardeert elke tegenstander gewoon plat......

Lekkere staat hoor!
Ja hoor, anders lees je je gewoon even in. Wat een ongefundeerde haat.
pi_82431884
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Bedenk jezelf: Omdat één partij iets zegt, klopt het dan ook? Hij heeft gewoon bronnenkritiek, klaar
Als ik hier en nu beweer dat ik gisteren een miljoen in de lotto heb gewonnen, geloof je dat ook meteen, of denk je ook: "Laat eerst maar eens het winnende biljet en een koffer met geld zien!"
Kritiek op een bron oke, jezelf verdedigen puur en alleen met het roepen om een Palestijnse bron omdat je inhoudelijk niets kan fabriceren is gewoon het discussieniveau van een kleuter.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:18:42 #33
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82431888
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je negeert bronnen op het moment dat het jou niet uitkomt, zoals nu dus.
pi_82431896
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja hoor, anders lees je je gewoon even in. Wat een ongefundeerde haat.
Mwah, dat kan ik ook tegen jou zeggen.
pi_82431909
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Mwah, dat kan ik ook tegen jou zeggen.
Eh, nee dat kan je niet.
pi_82431967
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:19 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Eh, nee dat kan je niet.
Oh nee? Welke bijzondere kennis en inside information beschik jij dan over?
  maandag 7 juni 2010 @ 10:21:11 #37
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82431983
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kritiek op een bron oke, jezelf verdedigen puur en alleen met het roepen om een Palestijnse bron omdat je inhoudelijk niets kan fabriceren is gewoon het discussieniveau van een kleuter.
Hoe dom kun je zijn?

Er staat in een nieuwsbericht 'volgens Palestijnse bronnen waren het blablabla....' , Het is echt niet teveel gevraagd als er zou staan 'volgens Palestijnse bronnen El-Palastine en Gaza-News (als voorbeeld) waren het blablabla...'.

Sterker nog, dat is normale berichtgeving en hebben we wat aan.
pi_82432000
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Geen, maar hij heeft geen blinde, ongefundeerde haat richting alles wat Palestijns is, iets wat jij met betrekking tot de Israeliers wel hebt.
pi_82432012
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

www.nu.nl

Niks bijzonder aan. Waar haal je dan vandaan dat ik een ongefundeerde haat uit jegens palestijnen?
  maandag 7 juni 2010 @ 10:22:28 #40
16715 Mylene
*schatje*
pi_82432032
quote:
Opgeruimd staat netjes.
pi_82432046
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Hoe dom kun je zijn?

Er staat in een nieuwsbericht 'volgens Palestijnse bronnen waren het blablabla....' , Het is echt niet teveel gevraagd als er zou staan 'volgens Palestijnse bronnen El-Palastine en Gaza-News (als voorbeeld) waren het blablabla...'.

Ah maar als het omgekeerd was, het was een israelische boot met israelische terroristen, en er had gestaan "volgens israelische bronnen waren het martelaars" dan had je het wel goed genoeg gevonden?
pi_82432048
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Hoe dom kun je zijn?

Tis goed met je

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 10:23:09 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 10:23:00 #43
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82432054
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geen, maar hij heeft geen blinde, ongefundeerde haat richting alles wat Palestijns is, iets wat jij met betrekking tot de Israeliers wel hebt.
Zozo, jij kent me goed, ik zou bijna denken dat je bij mij in huis woont.
pi_82432064
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:22 schreef Mylene het volgende:

[..]

Opgeruimd staat netjes.
Nou nou. Poehoe..
pi_82432065
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:23 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zozo, jij kent me goed, ik zou bijna denken dat je bij mij in huis woont.
Je bent vergeten met je kloon Appelblauwzeegroen in te loggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 10:23:41 ]
pi_82432083
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Maar ik vind wel dat het hele Israelische/Palestijnse conflict steeds gekker en bizarder wordt.... En om eerlijk te zijn, kan ik niet naders dan inzien dat Israel maatregelen treft die geen enkel land zou durven nemen. En dat bedoel ik niet in de positieve zin van het woord.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:24:15 #47
16715 Mylene
*schatje*
pi_82432090
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nou nou. Poehoe..
pi_82432102
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nou nou. Poehoe..
Hadden ze gewoon door moeten gaan met het plaatsen van zeemijnen die op stranden aan kunnen spoelen zodat spelende kinderen of onschuldige wandelaars hier dood aan kunnen gaan?

Het zijn leden van een martelaars-brigade. Alsof die zich zonder slag en stoot overgeven. Die sterven liever in hun terroristische verzet.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:24:38 #49
116015 SicSicSics
pi_82432103
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

Lekkere staat hoor!
In fatsoenlijke landen is het ook NORMAAL om elkaar niet op te blazen, in fatsoenlijke landen is het NORMAAL om je kinderen zonder bomgordel naar school te sturen, in fatsoenlijke landen is het NORMAAL om grond en huizen te kopen en ze niet onder dreiging af te pakken... etc. etc.

Het moge duidelijk zijn dat de situatie in deze twee 'landen' verre van NORMAAL is.
Fine, fuck you then!
  maandag 7 juni 2010 @ 10:26:33 #50
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82432183
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tis goed met je
Je vroeg waar dat stond.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ier-palestijnen.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')